Continental Giro külső gumi

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.03.)
  • Listaár: 7.600 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-3 (3 vélemény)
Rendezés

huntomas avatar
11 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny

- 8 BAR körül iszonyat tartós még a budapesti utakon is. 2-3000 km-t használtam Budapesten, és nagyon meg vagyok vele elégedve
- Üvegszilánkos utakon a vékony aszfalttal való kontakt miatt még ha bele is trafálsz egy üveggel szórt részbe a gumi könnyedén érintetlen marad
-

Hátrány

- Nehezen beszerezhető, ajánlott 2-3-at tartani talonban
- A szingó ragasztás egy művészet, de bele lehet jönni.
- Együtt élsz az úttal ha ilyet raksz a bringádra. Gyakorta azon kapom magam, hogy az utat pásztázom a forgalom helyett, mivel könnyen megbosszulja magát ha betalálsz egy kátyút. De ha erősen fogod a kormányt, akkor nem lesz baj.

Erre ajánlom

Az előttem szólókkal ellentétben én városba is ajánlom, mint bringás futár.

Ennyiért vettem
6000
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kbmpi avatar
143 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 1998, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • Nincs súlya (195-200 gramm)
  • Könnyű szingós felnivel használva még mindig nincs súlya (400 gramm körüli felni+ez)
  • Olcsóbb a Giro, mint a minőségi kézzel varrt változatok
  • magas nyomáson használva jól tűri a rossz utakat is ez a ragasztós gumi.
  • stabilabbnak éreztem, mint a peremes gumikat sok körülmény közt!
Hátrány
  • A párszáz együtt töltött kilométer alatt nem tapasztaltam. 
  • nehéz beszerezni, a legtöbb boltban a fejüket fogják, ha meglátják.
Tapasztalat

Mindössze alig 500 km-t nyúztam a Giro szingókat, és úgy találtam, hozza a continental minőséget az alsó kategóriában. Ilyen rövid távú használat alatt nem jelentkeztek hátrányai, pedig nem sikerült az előírt nyomásra fölfújnom, mivel nem volt még pumpám.

Erre ajánlom

Ha retró outival hozzád kerül, használd szövetig, aztán fűzd át az agyakat peremesre! :-) Szerintem országúti tekeréshez kiváló, főleg jó utakon, de városba, kátyúvadászatra NEM MEREM JAVASOLNI. Ahhoz túl macerás a pótlása. 

Csatolt képek
Continental Giro  1998 külső gumi
szép szűz felület és arany nyilacska
Continental Giro  1998 külső gumi
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

starquake avatar
starquake
[ az olvasók 87%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 1999, több mint 1 évig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
Könnyű, 12 bar, szingó.
Hátrány
Szingó.
Tapasztalat
A létező legjobb szingó amit valaha próbáltam (egy Hutchinson közelítette csak meg). Egyik példányába 5800km-t tettem defekt nélkül. Erős felniszalag. Jó esőmenő. Iszonyat nagy nyomásra fel lehet fújni (és kell is). Annak idején kb 4eFt volt darabja (98-99)
Erre ajánlom
Bárkinek, aki egy igazán jó outi gumit akar reális áron.
23 olvasó 87%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-3 (3 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

28"x22


 
ajánlott nyomás (bar):

10


 
nyomás (bar):

12


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
defektvédelem:

nincs


 
tubeless változat:

nincs


 
oldalprizmás változat:

nincs


tömeg:

270


 
további információk:

A tömlős abroncsokat elsősorban versenyeken használják kiváló gördülési jellemzőik és nagyon jó száraz futási tulajdonságaik miatt. A Giro abronccsal edzés közben is számíthat ezekre az előnyökre.


Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Continental Giro termékkel kapcsolatban: