Continental Grand Prix külső gumi

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév: 2012 (frissítve: 2012.10.)
  • Listaár: 12.000 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-7 (7 vélemény)
Rendezés

Géza13 avatar
17 vélemény
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2023, több mint 1 évig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

- Jól tapad minden körülmények között

- Kis nyomást is elvisel, nem lesz baja ha komfortosabban akarsz hajtani

- Nagyon jó defektállóság

- Kellően keményre fújva felütést is jól bírja

Hátrány

- Nem igazán van ilyen, drága, de hát valamit valamiért

- Picit talán rázós, de hát 8,5bar a max nyomása, ugye...

- Nem annyira dizájnos(Ez hátrány? Előnyök közé mégsem írhatom be) a GP5000 mint  a 4000 volt, teljesítményben én semmi különbséget nem tapasztaltam.

Tapasztalat

Szóval a vélemény tárgya a GP5000. Amikor nem nagyon figyeltem rá, az első sajnos leengedett 4 bar köré, felütés lett a vége. Igaz ebbe az is közrejátszott, hogy nem kaptam Continental belsőt hozzá hanem csak Mitast, annak meg nincs hosszú szingós változata, nem sokkal érte át az aero felnit.(régebben Rubena). Nehéz észrevenni sajna ha lemegy a nyomás, mert a gördülési ellenállása alig változik közben. Ajánlott az elsőt 7-8bar körül használni, úgy szinte bármi átmegy, a magyar aszfaltot meg nem kell bemutatni senkinek szerintem: Töredezett padka, ötletszerű kisebb tankcsapdák bújnak meg az árnyékban. A hátsót nyugodtan lehet venni puhábbra, de olyan 6,5 alá semmiképp.

Erre ajánlom

Országúti tekerésre, főleg ha szempont hogy ritka vendég legyen a defekt. Bőven megéri olyan amatőröknek is mint én. 25-622 méretben használom, enyhe, nem laza terep nem akadály neki, de tartósan azért ne erőltessük, arra ott Gator hardshell, itt csak a futófelület védett.

Ennyiért vettem
30000/darab
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

and85 avatar
8 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2022, több mint 1 évig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Nagyon nagyon jól tapad, nagyon alacsony a gördülési ellenállása és jó a defektvédelme

Hátrány

ára beszerezhetősége (bár a külföldi webáruházakból érdemes rendelni azokban jóval olcsóbb)

Tapasztalat

8000km után sem kopott semmit, nagyon jó külső!

4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

szdavid85 avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

könnyű

"márkás"

defektálló 

jól tapad

Hátrány

minőség

Tapasztalat

2015-ben vásároltam egy szett Continental Grand Prix GT (erősített oldalfalú) külsőt 28 EUR/ db áron a bike24.com -ról (szerintem nem a "gagyi kategóriájú webshop). Itthon csaknem kétszer ennyiért láttam - de ez általánosságban igaz kb. minden külsőre) Pár ezer km után láttam, hogy egy szál elkezdett "lefutni" a kerékről. Két évre rá, a mellékelt képeken látszik, hogy rojtosra amortizálódott az oldalfala és mindegyik guminak a jobb oldala csak a baloldal tökéletes. Úgy látszik pár szíriai el tudott ezek szerint helyezkedni a Conti gyárba, de a "Handmade in Germany" számomra ezek után a "menekülj a terméktől" -lel egyenlő. Amúgy jó abroncs, de, hogy ezek után Schwablét veszek majd az tuti. Pedig arról is hallani rosszat, de kétszer nem lépek ugyan abba a folyóba. Kivéve most :D mert hirtelen nem tudtam rá mást tenni, mint egy Conti Grand Sport Race -t. (ez volt eredetileg a bringán) Ott az oldalán a "Made in China", de ez engem nagyon megnyugtat már... :D

Erre ajánlom

Túra, verseny -egyszer kaptam vele defektet, akác tüske állt bele, amúgy kavicsokat is bírja, nem hiszem, hogy az vágta ki, mert mind a 2-t szerintem kizárt - aztán mondjuk ami megtörténhet... Patkázni tuti nem patkáztam vele, szóval passz, szerintem gyártási hibás volt.

Ennyiért vettem
28 EUR
Mért tömeg
250 g
Csatolt képek
Continental Grand Prix  2015 külső gumi
8 olvasó 63%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

torrentcsk avatar
33 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Könnyű

Gyors

Defektálló

 

Hátrány

Nincs eddig, legfeljebb, hogy nagyon passzentosan megy fel a felnire.

Oldaláról kopik a felirat.

Tapasztalat

GrandPrix PolyxBreaker Black Chili 700x28C

Eddig egy szezont, 2000km-t használtam. Kettő defekt volt eddig, egy felütéses, azaz én hibám volt, mert csak 6,5-7 bar volt benne a 8-8,5 helyett.

A másiknál egy több mint 5 mm hosszú sörösüveg szilánk/tüske állt bele.

Amúgy nagyon jó, gyors, tapad, esőben is, nem gond neki az üvegszilánk. Már szedtem ki belőle többet is de defekt nem volt. Nyugodtan túl lehet fújni.

Egyenlőre nem látok kopást.

 

Erre ajánlom

Városi szaladgálósnak trekkingnek, ha haladni akarsz, de néha azért a gyereket is eldobod a bölcsödébe.

Ennyiért vettem
6000
Mért tömeg
340 g
Csatolt képek
Continental Grand Prix  2014 külső gumi
Continental Grand Prix  2014 külső gumi
6 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

sziklánülö avatar
86 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 87%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Talán a legkeskenyebb külső amit montihoz lehet kapni, 26x1.0.Felszerelve kb: 1mm-rel szélesebb mint a felni Szinte már országúti külső méret.Ki és beszerelésnél nem kell oldani a V-fék pipát.559x19-s méretű felnivel használom,a felnire a fel-leszerelés könnyen megy.Elöl-hátúl használom,de kb:5-600 km-ként cserélem,mert igen gyorsan kopik hátúl.500 km után a hátsórol eltünt a közepén megrajzolt minta.Mondjuk,nem volt mélyen "bevésve" a felületbe....A kopás inkább a kúpos felület eltünésében jelentkezik,ellaposodik a futó felület.Viszont a keskeny futó felületnek köszönhetően,a gördülési ellenálása mint az országúti külsőké,igen kicsi.5.5-6 báron használom,selejtesebb utakon kegyetlenül visszaad mident a csuklónak,karnak,de jó minőségű aszfalton csendesen,biztosan gurul a Continental Grand Prix.Nagy sebbeségnél,kanyarban(jó aszfalton) fel-lefelé simán "rábizom" magam.A minap sikerült lefelé 85km/h gurulnom (a zabszemet nemigen lehetet volna feldugni....-:),tökéletesen gurult.Jó minőségű fékbetéttel,meglepően jó fékhatást produkál.Mint emlitettem kopik rendesen,cserébe viszont igen jó a tapadása.

 

Hátrány

Defekt állosága az eddig használt slick külsők(Maxxis Zenith,Continental Sportcontact,Rubena)közül a legrosszabb.Már 3x ragasztottam a belsőt,mindezt aszfalt használat mellett...A pár külső 8ezerbe fájt....Itt most mondhatnám,hogy értem a piac lényegét,de valahogy mégsem értem.Gyorsanbban kopik mint az eddigi slick kűlsőim.Kb 2 évre tervezem használni,az kb:10-12 ezer-km,remélem annyit kibir.Mint minden  Slick gumi, esőben,poros úton csúszkál.

Tapasztalat

Majd meglátjuk,mennyire válik be.Az eddigi tapasztalatok(a defekteket leszámitva)kedvezőek.könnyen szerelhető,kiváló futásteljesitmény,kanyarban,leejtmenetben stabil,jól irányitható.Fogjuk rá.., jó kűlső.

Update:2014 08.20.

Vásárlása óta sok ezer km van benne(kb.8-9ezer)Már a 3. gépemen szolgálnak,tisztességgel.Kb. 6 defekt volt.Ezek mind "felszúrásos" események voltak..Ellenben,meg kell követnem a Continental-t.Az első néhány 100 km utáni pesszimista reagálásom a kopásról,azóta megváltozott.Igen lassan és egyenletesen kopnak a külsők.Guminyalós vészfékezésem ezidáig nem volt... Kissé már "kockára" csiszolódott a futófelület,de a menettulajdonságot még nem befolyásolja negativ irányba. Mivel a hátsó jobban kopik,igy időnként megcserélem őket.Néha,a külsők oldaláról elválik hajszál vékonyságú anyag.Letépem,és annyi..Nem tanúsitók neki nagyobb jelentőséget,Az oldalfalon kisebb "fáradság" látszik,de nagyobb kirepedezés ezidáig nem jelentkezett.Továbbra is elmondható:sima egyenletes futás,szinte hangtalan,felrakása a felnire könnyen megy.A defektállósága gyenge,de szinte az összes "balhét" Budapesten,az igen szennyezett utakon kaptam.Ha eljön a csere ideje,és "emberi" áron lesz kapható,megint a Grand Prix-re fogok beruházni."Sok" répát adok nekik,mert hű társak az úton...

Erre ajánlom

Városi bringára csak ha birod a rázást.Országútra,oda való...

Ennyiért vettem
8000
Mért tömeg
195 g
Csatolt képek
Continental Grand Prix  2011 külső gumi
15 olvasó 87%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Rober-to avatar
232 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Márkás termék, sajnos az itt nem jelent sokat.

 

Hátrány

Szeintem 500 km-nél többet nem mentem vele.

Felfújtam nagyon keményre, mégis 90%-ban kaptam defektet vele.

Valamikor már a város határában.

Legdurvább egy felütéses snake-bite defekt volt.

Már 2-3 év után elkezdett foszlani az oldalfala, azóta már le is vágtam egy lelógó réteget.

 

Tapasztalat

Ajándékba kaptam a hazai importőrtől. Amúgy 12000 Ft körül lett volna 2001-ben...

Annyit nem ért volna.

Belsőket már vennem kellett hozzá tőlük, mert azt már nem adtak... 3000 Ft volt a két belső...

Erre ajánlom

Ha országútizni akarsz MTB-vel, elengedhetetlen ez a külső.

Bár érdemes szétnézni más gyártóknál is. Ritchey Tom Slick, WTB Slickasaurus, stb...

Csatolt képek
Continental Grand Prix  2001 külső gumi
Continental Grand Prix  2001 külső gumi
Continental Grand Prix  2001 külső gumi
10 olvasó 10%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kbmpi avatar
143 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • Defektet kapni  szándékosan lehet vele, nekem pl. kb. 4ezer kilométer alatt egy darab se gyűlt vele össze..
  • Szerintem így ennyi km-el ha felpolíroznám és becsomagolnám, eladhatnám újként. A felületén levő nyákréteg lekopása is lassan történik, utána meg nem beszélhetünk érdemi elhasználódásról.
  • Bírja a 9 bart, bár én nem használom annyin. 8.5-ön nem tűnik keményen pattogósnak, sem kényelmetlenül rázósnak. 22-es méretben!
  • Handmade in germany, hajtogatható, jó súly-tartósság arány. Ugyebár Nem kell mondanom, hogy az agyonkönnyített 180-190 gr-os külsők általánosan nem mindennapi használatra lettek kitalálva.
  • MOST! Olcsó. :)
Hátrány

Aki tud mondani, szóljon. Esetleg annyi, hogy drága a Continental Grand Prix. De az ár korrelál a minőséggel.

Mintázata minimális, így hiába gördül jól, tapadni.. Nem fog, vizen semmiképp sem :)

Tapasztalat

Ha van gumi, amit tudok ajánlani, a Continental Grand Prix az. Kiváló, remekül gördül, igaz, vizes körülmények közt nem túl szerencsés. Jól tűri a viszontagságokat, én még apró debrist sem találtam benne soha. Szóval szerintem tényleg csak úgy tudsz vele defektet kapni, ha szándékosan arra törekszel.

Vannak különféle varázsszavak a kontinál, mint vektrán, és társai, meg áruk is van ezeknek, de most pl. 6.500 forint darabja a hatjogathatónak. Még jövő héten megyek begyűjteni a ChengShin Ultra Race helyére. :)

Erre ajánlom

Nyugodt szívvel defektek távoltartására hosszú országúti használat során.

Ennyiért vettem
7500
Csatolt képek
Continental Grand Prix  2012 külső gumi
13 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-7 (7 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:
  • 28-406 (20×1,1/8")
  • 28-559 (26×1,1/8")
  • 28-559 (28×1,1/8")
  • 24-571 (650×24c)
  • 22-622 (700×22c)
  • 22-622 (700×22c)
  • 24-622 (700×24c)
  • 24-622 (700×24c)
  • 28-622 (700×28c)

 
ajánlott nyomás (bar):
  • 28-406 (20×1,1/8"), 6,5
  • 28-559 (26×1,1/8"), 6,5
  • 28-559 (28×1,1/8"), 6,5
  • 24-571 (650×24c), 7,6
  • 22-622 (700×22c), 7,6
  • 22-622 (700×22c), 7,6
  • 24-622 (700×24c), 7,6
  • 24-622 (700×24c), 7,6
  • 28-622 (700×28c), 7,6

 
nyomás (bar):

max. 8,3


 
szövetsűrűség (TPI):

180 (3×60)


 
ajánlott kerék:

Első és hátsó


 
hajtogatható változat:

Van


 
defektvédelem:

Van


tömeg:
  • 28-406 (20×1,1/8"), 205 g
  • 28-559 (26×1,1/8"), 310 g (hajtogatható)
  • 28-559 (28×1,1/8"), 350 g
  • 24-571 (650×24c), 280 g
  • 22-622 (700×22c), 220 g (hajtogatható)
  • 22-622 (700×22c), 270 g
  • 24-622 (700×24c), 230 g (hajtogatható)
  • 24-622 (700×24c), 280 g
  • 28-622 (700×28c), 320 g

Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Continental Grand Prix termékkel kapcsolatban: