Continental Race King külső gumi

61 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.03.)
  • Listaár: 6.500 Ft - 17.000 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-15 (61 vélemény)
Rendezés

Kica avatar
2 vélemény
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2022, 3 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Aszfalton jól gurul, kicsi az ellenállása, csendes. 

Nem jelentős a kopása.

Földúton, terepen jó a tapadása, kezeli a sarat (úgy ahogy) és a homokot is.

Alacsony nyomásnál is jól tart.

Hátrány

Terepen annak ellenére, hogy ballonos (2.0), alacsony nyomásnál is keveset csillapít, mindent megérzel.

A sarat összeszedi, de hamar le is dobja. 

Tapadása sárban gyengébb, megcsúszik.

Az oldalfala nagyon vékony, gyenge. 

Erdei földútra jó, de köves terepen nincs otthon, sérülékeny.

Borzalmasan, iszonyatosan nehéz felszerelni és levenni a felniről. Egy autógumit szívesebben bevállalnék szerelni, mint ezt. 

Defektvédelemről nem tudok se jót, se rosszat írni, mert olyan, hogy defektvédelem, itt nincs. NULLA.

Tapasztalat

A többi értékeléssel szemben ez egy teljesen friss, 2023-as leírás. Két hónapja használom, kevés aszfalt, zömében földes erdei utakon, hobbiból. A két hónap alatt 3 defektem volt vele. Kétszer felnin jöttem haza, mert a terepen levenni az abroncsot lehetetlen. De ezt kibírta. Szabadulnék tőle, de már nagyon drága az alternatívája, de előbb utóbb ki kell dobnom. Mindez hobbi szintű felhasználásnál. Mi lenne vele komolyabb igénybevételnél....

Összehasonlítva a korábbi értékelésekkel, a Continental nem sokat javított rajta.

de legalább nem drága.

 

Erre ajánlom

Könnyű, hobbi felhasználásra, erdei utakra, esetleg kavicsos gravel terepre, annak ellenére, hogy nem gravel gumi.

DH-ra nem, ne kísértsd a sorsot. Talán XC.

Marad az aszfalt, de aszfaltra való gumi van ettől sokkal jobb. 

Így jó szívvel igazán....semmire.

Ennyiért vettem
7800
Mért tömeg
720 g
Szerinted hasznos?

azaki71 avatar
33 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2021, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Könnyű,
Kicsi gördülési ellenállás,
Aszfalton is csendes.
 

Hátrány

Drága,
Defektvédelem gyenge minden átmegy rajta,
Gyorsan elhasználódik, 

 

Tapasztalat

A pontos típus, amit használok: Continental Raceking Black Chili Protection 26 x 2.2,
Tubelessként felszerelve nagy kézi pumpával nem lehetett felfújni, kompresszorral simán.
A sarat nagyon összeszedi, viszonylag gyorsan letisztul, sáros talajra nem való.
Jól tapad aszfalton, földes, enyhén murvás utakon is, de az éles nyomvájós részeken elcsúszik, a kavicsos, köves utak hamar megeszik a felületét.
Vegyes felhasználás mellet nálam hamar tönkrement a Raceking, 5 hónap és 2000km után több bütyök is levált a futófelületről (pedig követ és sziklát alig látott), valamint volt vele két olyan defektem amit a sealant nem tudott tömíteni.

Erre ajánlom

Elsősorban versenyre és száraz terepre bárhová, sárba nem való, túrázáshoz nem ajánlom, ez külső tényleg arra van kitalálva, hogy versenyezzenek vele egy, egy alkalommal aztán csere.

Ennyiért vettem
13600
Mért tömeg
575 g
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

rcs2003 avatar
78 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2020, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

-Jelenleg(2020 augusztusában volt ez) elég olcsón kapható (3-4000 Ft között változik), ehhez mérten ár/érték aránya igen jó

-Narancssárga Conti logó van rajta. (Haver ugyanilyen olcsó 2.2-es race kingjén minden felirat fehér, háh)

-Elég könnyű! 27.5-ös méretben 540gramm ez a 2.00-ás szélességű gumi.

-Nincs az a tipikus montis "Lada Niva" hangja gurulás közben.

-Jól kanyarodik, puhán. Ha nagyon bedöntöm aszfalton cincogva jelzik a szélsű bütykök. Fékezéskor az első szépen harapja a betont, a hátsó is érezhetően fog de nem erőltetem a próbálgatását mert nem akarom leradírozni a mintát.

Hátrány

-Mivel keskeny (2.00), így sokkalta inkább úgy fest mint egy trekking gumi. Lemértem 3.5 baron: ~48,5 mm a szélessége.

-Az oldalfal nagyon vékony, ráadásul a szélső bütykökön kívül domborodik. Ideális alany a vágásos defektek elszenvedésére. Így terepre csak nagyon óvatosan lehet kivinni, maximum döngölt földút.

-Kavicson, barázdákon már félelmetes vele, minden nagyobb kavics eldobja oldalra a gumit, szerintem hatalmasat lehet vele esni ha nem vigyáz az ember.

Tapasztalat

Szaladgálósnak, főleg aszfaltos edzőguminak vásároltam a legolcsóbb hajtogatós verziót, de szempont volt mtb lévén hogy azért terepre is ki lehessen kicsit vinni néha, ne legyen 1 kiló darabja és ne vágja földhöz a költségvetést sem. Ha lehetett volna kapni a 2.2-es méretben azt vettem volna, de a vásárlás időszakában mindenütt hiánycikk volt. Így maradt ez a keskeny csirke gumi.

UPDATE 2021.10.02.  Több mint egy év tapasztalata: hozzávetőleg 9000km-t tettem bele ebbe a párba, aszfalton és döngölt, vagy éppen aprókavicsos utakon, hidegben-melegben egyaránt. Egyetlen defektem nem volt még idáig vele de vigyázni is szoktam merre járok. Csendesen és simán fut. Kopása a 9000km-hez képest nagyon csekély, szerintem még egy évet simán el fognak futni, de talán kettőt is. A középső bütykök még szinte olyan magasak mint újonnan. Időszakonként cserélgetem az elsőt a hátsóval hogy egyformán használódjanak el. Haladósnak érzem, a számok alapján mégsem vagyok gyorsabb velük mint az előtte éveken át használt Mitas Scylla gumikkal. ~80 kg-os testsúlyom mellé az elöl 2.1-2.2, hátul 2.4-2.5 bar nyomás bevált aszfaltra és könnyű terepre egyaránt. Kellően csillapít, de még nincs felütés veszély.

Többen írták itt korábban hogy nehéz volt feltenni a felnire. Nekem nagyon könnyen felment mindkettő. Annyi a trükk hogy a nem a felni pereméhez illesztve, hanem a közepére kell pozicionálni ahol kisebb a belső átmérő és így nem kell erőlködni a végén. Szappanos vagy akár tiszta víz, szilikon is segít.

Erre ajánlom

Túrázni, edzősnek, aszfalt-könnyű terep használatra, viszont defektvédelme nulla(ez a legolcsóbban kapható verzió), ezt mindenképpen figyelembe kell venni. Arra ott a Protection verzió meg az ilyen-olyan spéci oldalfalú kivitel Contiéknál. Ennek ellenére egy év alatt még egy defektem sem volt vele, de nem is járok bozótos-szúrós helyeken. Összességében rohadtul meg vagyok elégedve vele!

Ennyiért vettem
3890
Mért tömeg
540 g
Csatolt képek
Continental Race King  2020 külső gumi
27.5"x2.00 "Pure Grip" hajtogatós
6 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Csónakos avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2020, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

- Jó tapadás, korrekt oldaltatás

- Nagyon jól csillapít

- Kedvező ár

- Ebben az árkategóriában egészen jó tömeg

Hátrány

- Le és felrakása konkrétan szenvedés, valami nem oké itt.

Tapasztalat

WTB NANO 29x2.1-es külsőt cseréltem le erre, de elképesző a különbség. Nem akartam túl ballonos külsőt így a 2.2 pont ideális ugyan azon tömeg mellett. (750g)  Felrakni konkrétan nem lehet, rengeteget szenvedtem vele és el nem tudom képzelni, hogy fogom leszedni, főleg az erdőben. Gördülése még 1.8 bar nyomáson is meglepően jó, a WTB ezt 2 bar-on se hozta pedig az kifejezetten aszfalt / cyclocross gumi. A csillapítása valami elképesztően jó, merev vázas 29-es már majdnem olyan ezzel a gumival mint a régi 26-es fully-m, ez nagyon tetszik benne.

Erre ajánlom

Aszfalt, kavicsos út, döngölt földút, normál hegyi terep.

Ennyiért vettem
6200
Mért tömeg
750 g
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Tom77 avatar
33 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2020, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Az árával indítanék, pontosan 5000ft/db áron jutottam hozzá, és ez nem kedvezményes áron volt, hanem az ismerős akitől rendeltem, ő mondta, hogy bárkinek ennyi már régóta, szóval az ára mindenképpen verhetetlen, egy valamire való külsőt szettben már sajnos senki sem árul tíz rongyért..
A másik dolog, az valóban a tapadása, elképesztően jó menettulija van aszfalton, de ez ettől még egy TEREP gumi!
Igaz ugyan én csak terepre nem ezt venném, de amúgy öt profi oldalt is végigolvasva, arra a következtetésre jutok, (módosítva a korábbi véleményt) hogy rohadt jó ajánlások születtek korábbi vélemények alapján vegyes terep-aszfalt használat tekintetében, innentől pedig ebben meg is egyeztünk.
A defektállóságával sem vitatkoznék, de ennek a külsőnek elképesztően vékony az oldalfala, a drótperem ellenére sincs tartása, szóval én nem merném egy 100-150 km>es túrára elvinni, defektgátló folyadék nélkül.
Nekem régi mániám a decathlonos kék folyadék, én mindkét belsőt mielőtt felszállnék a bringára, ezzel indítom.
Így már azt mondom korrekt külső, valóban gyorsabb is még így is, hogy a folyadék ott van, belsőnként 250ml/db.  26X2.00 drótperemes verziót használom.

A kanyarokat elképesztően veszi, mintha rá lennél ragasztva az útra, simán belefér néhány hirtelen mozdulat az úton, korrigálnod alig-alig kell, elesnem egyszer sem sikerült még vele, bár ez már talán nem egyedül a guminak köszönhető..
Szettben használd, ha nem extrém körülmények közt használod, szerintem ez minden külsőre vonatkozik.

Tegnap jöttem vissza egy közel 100km>es több napos túráról, ráadásként a három napból kettő elég forrónak ígérkezett, 32-35 fok hőmérséklettel, gondolhatod napon mennyire melegedett fel a beton, de nem volt ezzel a külsővel gondom, bár vizet mióta fent van, nálam még nem látott, szerencsére eddig elkerült az eső, ezért azt nem tudom, hogy esős körülmények közt, ugyanez a gumi hogyan viselkedik.

Hátrány

 

Nehéz felküzdeni a felnire, nekem nem is ment, inkább elvittem a szervizbe, hogy ott tegyék fel,
de még ott is morogtak, mert legendásan sz@r felpakolni valamit, aminek az oldalfala olyan mint a tojáshéj, hiába a drótperem, ennek a külsőnek nincs tartása egész addig míg nem kerül a helyére..

A kopás menühöz, szinte nem írhatok az átlagos szó mellé most még semmit, március utolsó hetében érkezett a motyó hozzám, azóta már mindkét bringámon volt, és egy nagyobb túrán vagyok vele túl, ez itt még nyilván kevés, hogy ezt is véleményezzem..

Más: nekem nem kell a gumit leszedegetnem, mert mindkét bringa ugyanazzal a kerékszettel van építve,
én a komplett kerekeket szoktam átcserélni, ami igen ritka de itt minden szó szerint ugyanaz, lánc, sor, tárcsa, felni, fék, szokták is a szervizesek mondani, hogy de hát nem egyformán kopnak akkor,hogy nincs gond?
Már csak nevetek az ilyesmin, minden megtett centiméterről nekem, használható statisztikám van, plusz külön írom az érkezett alkatrészek futását, szóval annyi gógyim már van, hogy egyik masinámnak se okozzak kárt, csak azt mondom, bár minimum így foglalkozna vele mindenki..

Erre ajánlom

Szinte mindenhová, csalódni nem fogsz, a kopás pedig egy amúgy is képlékeny sztori, mert ha marha mód fékezel és elfelejted, milyen mintázatú vagy minőségű gumival gurulsz, akkor a jó külsőt is ideje korán tönkre lehet vágni, ami meg már nem a külső hibája lesz nyilvánvalóan..

Ennyiért vettem
5000
Csatolt képek
Continental Race King  2020 külső gumi
Continental Race King  2020 külső gumi
Continental Race King  2020 külső gumi
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

jopo83 avatar
30 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, csak kipróbáltam, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

-Száraz döngölt földúton és aszfalton nagyon jól gurul

-Ballonos,ezért jól csillapítja a rázkódásokat

-A sarat nem gyűjti,gyorsan kitisztul

Hátrány

-Meredekebb kaptatókon,vizes részeken már nem olyan jó a tapadása

-Nagyon nehéz felkínlódni a felnire

Tapasztalat

Gyárilag volt a bicón az alapverziója ennek a guminak.Én rögtön feltöltöttem defektgátló folyadékkal a belsőket,így volt vele defekt de nem vettem észre.Többféle verziója van a guminak nyilván azok árban is magasabb szinten vannak.Alapvetően száraz körülmények között egy gyors gumi,lassan kopik.Én meg voltam vele elégedve.Én csak a tubeless-re való átállás miatt cseréltem.

Erre ajánlom

Száraz döngölt földutak,ha sokat kell menni aszfalton a terepig azt is kiválóan bírja.

 

Ennyiért vettem
gyárilag a bicón volt
Csatolt képek
Continental Race King  2014 külső gumi
11 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Night avatar
6 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, 6 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny

- a maga felhasználási területén (száraz CC) nagyon jó, sebességet tűri, aszfalton, földúton tapadáshegyek, pláne nyáron

- kanyarban szépen lehet dönteni

- könnyen gurul

- ballonos, jól tompít

Hátrány

- hamar kopik

- foszlás nálam is van, pedig én nem tartom napon

- vizet, sarat, homokot, kavicsot képen se lásson, életveszélyes :)

- gyenge defektállóságához képest nehéz

Tapasztalat

Versenygumi, szűk felhasználási területtel, napi montizásra nem az igazi...guminyomásra érzékenységet aláírom, 2.5-3 bar között súlytól függően optimális. Jobban felfújni/ereszteni nem érdemes, nem gurul lényegesen könnyebben/tapad jobban, de pattog és csúszkál.

Erre ajánlom

Száraz időben, könnyű terepen XC

Ennyiért vettem
Bringán volt
5 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

MakakkO avatar
22 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

Lassan kopik aszfalton.

Alacsony a gördülési ellenállása.

Első és hátsó kerékre is jó választás döngölt, száraz utakra, porba.

Nagy sebességnél is megbízható.

Könnyű.

Hátrány

Viszonylag könnyű vele defektet kapni.

Kanyarban nem az igazi.

Sárban nem ajánlott.

Könnyen kiszakad az oldala :(

Ennyiért vettem
3500
Mért tömeg
565 g
Csatolt képek
Continental Race King  2012 külső gumi
Continental Race King  2012 külső gumi
Szerinted hasznos?

Neuler avatar
49 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, 3 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
  • Gördülési ellenállása valóban kicsi, tehát egy gyors külsőről van szó.
  • Kevlárperemes, a súlya egész elfogadható.
  • Tapadása aszfalton, döngölt utakon, erdei terepen ahol föld+sziklák vannak jó.
  • Homokban is el lehet vele tekergetni bár mélyebb homokban minden gumi elúszik... oda megvan a megfelelő tekerési "technika".. :)
  • Könnyű feltenni a felnire.
Hátrány
  • Defektállósága nem túl jó. Több defektet is kaptam már vele, néha egészen érthetetlen módon (megjegyzés: nekem azon változata van meg amin +defektvédelem nincs).
  • Kavicsos terepen/emelkedőkön elkapar, nagyon nehéz ott feltekerni vele.
Erre ajánlom

XC-re, terepre javaslom (döngölt utak, száraz erdei terep stb.)

Ennyiért vettem
4990
Csatolt képek
Continental Race King  2014 külső gumi
Continental Race King  2014 külső gumi
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

RuSSeLL avatar
218 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, csak kipróbáltam, dirt/street gyerekként
Előny

tapad aszfalton, porban és terepen is, nem kopik hamar és rendkívül könnyű. dirtre ez a legtökéletesebb gumi, ugyanis ballonos, nem csúszik ki a porban sem és viszonylag olcsó is. 

Hátrány

ha csak aszfelton használja bárki is, hamar kopik, de ettől eltekintve semmi baja nincs. tökéletes nincs más szó rá. 

Csatolt képek
Continental Race King  2015 külső gumi
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

albertz92 avatar
16 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 89%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

esztétikus

kis gördülési ellenállás

viszonylag könnyű

Hátrány

gyenge sártűrés

gyenge oldalfal (cserébe könnyű - valamit valamiért)

gyenge defektvédelem

 

Update: 70 kilóm ellenére már vagy harmadjára sikerült felütnöm durvább köves szakaszokon, hála a leheletvékony oldalfalnak, ami kicsit ki is szakadt. Ennek az is az oka, hogy 2,8 barra csökkentettem a nyomást, hogy legyen tapadásom. Konklúzió: ezzel a gumival ne csapassuk sziklás szakaszon. Lassan csereérett lesz, nem akarok többször defektet javítani.

 

Tapasztalat

Én 26x2,2 méretben használom. Egyszer sároztam vele, de hiába alacsony a minta, elég sűrű, és ezért nehezen tisztul. Mondjuk nem egy sárgumi, ezzel együtt lehet élni. Defekteket kaptam vele párszor (ld. fent), bár nemigen jártam járatlan utakon. Az oldalfal elég sérülékeny, nagyon könnyű felütni, ha 2,5 bar körül vagy azalatt használod, és nem szigorúan CC-re. Aszfalton nagyon jó terepgumi létére. A nedvességet kerüljük amennyire csak lehet, terepen nem sokat ér, ha csak egy kicsi csapadék is van. Első keréken muszáj volt lecserélnem, kb. semmi oldaltartása nincs, az Explorer Pro hozzá képest megváltás. Hátul néha durva mászásnál még száraz időben is megcsúszik. Az öregedést én legjobban a perem foszlásán tudtam nyomon követni, szépen hullottak ki belőle a cérnák, bár ezt csak a kevlárperemes verzión tapasztaltam. Száraz, döngölt útra való szerintem leginkább.

Erre ajánlom

vegyes használatra oké, de a CC műfajnál bármi durvábbat kegyetlenül bünteti. Ha képes vagy a legnagyobb lejtőkön is hideg fejjel, óvatosan lejönni, akkor nem lesz baj, de a csapatást nem tolerálja.

Ennyiért vettem
bringán volt
9 olvasó 89%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kisapi avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nagyon gyors aszfalton, döngölt földön.

Eszméletlen jó a kanyarodási képességei, még aszfalton is.

Nem kopik gyorsan.

Leejtőn jól irányítható, manőverezhető!

 

Hátrány

A sarat annyira nem szereti, de ez nem is egy sárgumi!

Inkább előre ajánlom, hátul olyan érzésem van mintha vissza fogná a kerót.

Gyenge oldalfal: egy idő után kirepedezik az oldal fala.

Tapasztalat

Összességében egy nagyon jó gumi, kevés hátránnyal.

Erre ajánlom

Aszfalt, döngölt föld, homok, hasonló terepek

Ennyiért vettem
5800 Ft
Mért tömeg
600 g
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

VSanyi avatar
24 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Nagyon könnyű.(world cup verzió) 

Nem kopik gyorsan. Könnyen gördül. Apró sűrű mintázat, jellemzően a száraz, törmelékmentes talajt kedveli.

Hátrány

Gyenge oldalfal, a kövek könnyen kihasítják. Könnyű defektet összeszedni, ajánlott a defektmentesítő folyadék, vagy belső, akkor nincs vele gond.

Kanyarban hamar sodródik (terepen).

A borsos ára ellenére az egyik gumi gyárilag deformálódott volt!

Tapasztalat

Ennél a guminál nagyon fontos, hogy jól eltaláld a guminyomást. Tapasztalatom szerint 2.5-2.8 Bar nyomás között kell keresgélni, a talajviszonyoknak megfelelően. Magasabb nyomáson, szinte kezelhetetlen a kanyarokban, és mászáskor sem nyújt elegendő tapadást. Viszont így a kövekkel jobban kell vigyázni. Én ezzel a gumival még sáros jeges körülmények között is tudtam hegyre menni, de valószínű, hogy ez a rutinnak, és a nyeregben töltött éveknek tudható be inkább, mint a gumiknak.

Erre ajánlom

Versenyezni, száraz, földutakra, aszfaltra, törmelék mentes nyomokra.

Ennyiért vettem
10500
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

karaton1148 avatar
14 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 6 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Sokáig használtam elöl-hátul (2.2 méret). Nagyon jó gumi.

Könnyű, katalógus szerint 560 g (nem mértem le).

Sokat használtam terepen, városi ingázásra aszfalton télen-nyáron, sosem volt gond vele.

5.800 pénz volt az ebike-on, az eddigi egyik legjobb döntésem volt ez a Conti.

A ritka mintázat miatt könnyen tisztul, nem ragad bele annyira a sár (próbáltam).

Hátrány

Nincs!

Tapasztalat

Egy defektem volt vele, a Hármashatár-hegyről lefelé köves úton felütöttem. Ettől eltekintve semmi, pedig régóta szolgál.

Erre ajánlom

Kimenni a világból.

Ennyiért vettem
5830
Csatolt képek
Continental Race King  2013 külső gumi
10 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Dokiii avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Kb 2 év után 1 vagy 2 defektem volt vele.

Szerintem sáros, nyálkás terepen is megfelelően fogja a talajt (átlagos bicikli használó vagyok, semmi trükk meg ugrálás, csak erdei túrázás esetleg varosi szaladgálás ha épp nem a versenyt viszem)

Sokat használtam télen munkába jövet-menet, nekem hóban a tapadásával nem volt gond, persze ésszerű használat mellett.  :-)

Általában 4 bar nyomás körül szoktam használni (2,5 bar körül már érezhetően lassult a bicaj, bár melyik lapos kerék ne fogna vissza) :-)

 

Hátrány

Kb 2 év után figyeltem fel rá, hogy az oldalfala elkezdett repedezni, mintha öregedne a gumi, de még most is ezt használom :-)

Egyéb hátrányokat nem tapasztaltam, igényeimet bőven kielégítette.

Tapasztalat

Talán 2011-ben vettem.

Hátsó keréken használtam, használom jelenleg is.

Ennyiért vettem
5500
6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-15 (61 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:
  • 26x2.0
  • 26x2.2
  • 29x2.0
  • 29x2.2

 
ajánlott nyomás (bar):

3.5


 
nyomás (bar):

max. 4.5


 
szövetsűrűség (TPI):
  • 84 (drótperemes, hajtogatható)
  • 180 (Racesport, Supersonic)
  • 240 (ProTection)
  • 330 (UST)

 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:
  • van
  • nincs

 
defektvédelem:
  • van (ProTection)
  • nincs

 
tubeless változat:

van


 
oldalprizmás változat:

nincs


tömeg:

26"

  • drótperemes (2.0, 2.2): 560g, 650g
  • hajtogatható (2.0, 2.2): 520g 570g
  • ProTection (2.2): 550g
  • Racesport (2.0, 2.2): 450g 500g
  • Supersonic (2.0, 2.2): 430g 470g
  • UST (2.0, 2.2): 650g 700g

29"

  • hajtogatható (2.0, 2.2): 630g 650g
  • ProTection (2.2): 650g
  • Racesport (2.2): 570g

 
további információk:

Az UST, a 29-es és az alapvariációk ázsiai gyártásúak. Az alapvariációk(drótperemes, hajtogatható) és az UST nem tartalmazzák a Black Chili összetevőt.


Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Continental Race King vagy Scwalbe Table top?
5 válasz
utolsó: 2013. feb.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Continental Race King termékkel kapcsolatban: