Continental Sport Contact külső gumi

64 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév:
    2016
    (frissítve: 2016.05.)
  • Listaár: 6.990 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK




sziklánülö avatar
86 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 95%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, kevesebb mint 1 hónapig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

-Tapadás,gyorsaság,kényelem.

-Könnyű szerelés

-Dizájn.

-Alacsony ár(kedvezménnyel)

Hátrány

0.

Tapasztalat

A tesztelt alany a Continental Sport Contact II.26x1.6 (42-559).Ez már az új,a gyémánt mintás változat.Kapható 1.3 és 1.6-os változatban.Drótperemes,de ettől függetlenül simán,megerőltetés nélkül a felnire rakható.Súlya nem a grammhuszárok álma-500g-,de ez engem nem zavar.A gyártó szerint,a külső dupla kevlárszalagos defekt elleni védelemmel ellátott(majd a hónapok alatt kiderül,hogy mire elég),de azért én a belsőket feltőltöttem a "zöld lével".Miért Continetal?Mert azt jól ismerem(tartósság,tapadás,ár-érték).és sok féle-fajta külsőm volt már a gyártótól.Miért az 1.6 méret?Mert,gyorsaság mellet,már a "kényelmet" is akartam.Anno használtam a Maxxis Xenith 1.5 ballonos slick  külsőt,amely gyors,tapad,ellenben havi 1-2 defekt megvolt,és a felülete 1 év alatt szét volt vagdosva.Jobb kellett.A conti "gyémánt" mintája sokat ígért,az 1.6-at választottam.A tényleg könnyű felrakás után,irány Dobogókő.Csupa kellemes meglepetés.A gyári nyomás max bar 5.5,én 4-4.3-ig fújom,az én 67 kilómhoz pont elég,Elég kemény,de nem üt.Sőt a külső ezen a nyomáson kimondottan "toleráns".Azt sejtettem,hogy a mintázata miatt hangosabb lesz mint a kopasz külsők.De nem,sőt...A tapadása az már "pofátlanság".Mondhatnám,hogy lefelé száguldva, a kanyarokban térdig fektettem a gépet,persze ez csak duma,de mintha sínen ereszkedtem volna lefelé,sejtésem szerint ebbe besegít a külső oldalán is megtalálható gyémánt mintázat.Szóval tapad.Az ezt megelőző külsőimhez(1.0-1.25-1.30)képest kicsit nagyobb erő kell az átborításhoz(a szélességéből adódóan),de hamar szokható.Gyorsaságában sem marad el a nevezett külsőktől,hiszen elől 17mm,hátúl 19mm a futási felület mérete(pormentes úton,tolómérővel mértem).Hogy a gyémánt mintázat mennyire lesz tartós?Gondolom,őszre már látható lesz a nagyobb kopás mértéke.Azért,éveket nem adok neki.Összeségében nagyon tetszik a külső,tapad ahogyan kell,megadja azt a kényelmet is amire számítottam,és nem utolsó sorban,egy igényes kinézetű valami.Ja..sikerült kedvezményesen 8 rugóért a párat beszerezni.

Erre ajánlom

Montira ha azt betonon használnád,városban,túrára...

Ennyiért vettem
8000/pár
Mért tömeg
500 g
Csatolt képek
Continental Sport Contact  2015 külső gumi
Continental Sport Contact  2015 külső gumi
22 olvasó 95%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

20 x 1 1/8, 26 x 1.3, 26 x 1.6, 700 x 28C,700 x 32C, 700 x 37C,


 
ajánlott nyomás (bar):

5


 
nyomás (bar):

6


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

nincs


 
defektvédelem:

van (Safety System)


 
tubeless változat:

nincs


 
oldalprizmás változat:

van


tömeg:

450-500


 
további információk:

Jó minőségű és remek ellenálló képességű abroncs. A SafetySystem defektvédelem és a fényvisszaverős csíkok hozzátartoznak a Contact család abroncsaihoz.


Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Continental Sport Contact Slick Trekkingre?
17 válasz
utolsó: 2013. aug.
Continental Sport Contact 'A' kapható még? vagy Schwalbe City Jet?
5 válasz
utolsó: 2013. jún.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Continental Sport Contact termékkel kapcsolatban: