Continental Vapor külső gumi

15 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.03.)
  • Listaár: 6.500 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-15 (15 vélemény)
Rendezés

Priest avatar
20 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • Viszonylag könnyen megindítható
  • Kanyarokat jól veszi
  • Merevnek is nevezhető de azért csodát ne várjatok
  • jó megjelenés
Hátrány
  • Nulla defektállóság (3 defekt 600km alatt)
  • Fékezést nem szereti
  • Ne blokkolj mert szövetig kopik!
Tapasztalat

Nem olyan vészesen rossz gumi, de még egy szettet nem veszek belőle. Nagyon kell figyelni h ne kapjak vele defektet. Aszfalt kicsit eszi, de nem vészes. Nagyon puha keverék ezért blokkolásra is figyelni kell. Ha jobb lenne a defektállósága még talán meg is szeretném.

Erős átlag gumi, viszont ahhoz kicsit drága.

Erre ajánlom

kizárólag XC, durvulásra, DH-ra semmi féle képpen se

2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

gitt avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

nem tudok

Hátrány

aszfalton nagyon kopik ez a Continental külső gumi

könnyen kap defektet

Tapasztalat

kb. 4000 km-t mentem vele,erdőben sokat használtam, mindenféle terepen. Nagyon kopik (aszfalton), sok defektem volt. Sem kavicsos úton, sem földúton nem éreztem, hogy a puha keverék miatt milyen jó lenne a Continental Vapor.Végre elkopott annyira, hogy lelkiismeret-furdalás nélkül lecseréljem. Mivel csak hátul használtam, vettem rá egy MAXXIS Monorail külsőt, ami elől van.Nem hittem volna--a különbség ég és föld. A bicaj rettentő stabil lett lejtőn, emelkedőn alig érezhető különbség. Nem akarom fokozni, ne vegyetek ilyen gumit, ha csak nem tudjátok, hogy valami extrém dologra nagyon kiváló.

Erre ajánlom

üres halmaz

Ennyiért vettem
bicón volt
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

freeride69x avatar
154 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

Átlagos defektállóság.Gyorsan kopik aszfalton.Gördülési ellenállása nagy.Előre-hátra felrakható.Sarat nem szereti,gyűjti,nedves sziklákon csúszik a Continental Vapor.

Hátrány

Csúszós gumi nedves körülmények között,nem tartós,zajos,zakatolós.

Erre ajánlom

Edző guminak esetleg.

Ennyiért vettem
5990
Csatolt képek
Continental Vapor  2006 külső gumi
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Glacier avatar
10 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

- Hajtogatható
-Lassan kopik a Continental Vapor
-Jó megjelenés
-Príma mászás
Egyszóval egy hobbi kategóriás bringás álma lehetne

Hátrány

-Szélesebb mint a méret
-Nem túl jó fékezés
Nem egy könnyű darab ezért ha könnyítenbi akarsz a bringán nem túl szerencsés választás

Tapasztalat

Mindenkinek ajánlom!

Erre ajánlom

XC_MARATON_TÚRA

Ennyiért vettem
4500
Csatolt képek
Continental Vapor  2010 külső gumi
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

mematyi avatar
13 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Eddíg mentem vele vagy 20km-t latyakos aszfalton, eddíg 5*(majd frissítem)

Első és hátsó kerékre is ajnálható szerintem ez a Continental külső gumi

Sokkal szélesebbnek látszik a Vapor, mint amennyi valójában

Az árkonkurensekhez képest kevés sorja van rajta.

Hajtogatható

Hátrány

gyárilag nyolcas(??????)

nem ingyen adják

nehéz beszerezni.

nehéz a Vapor

aszfalton nem mernék blokkolni egy igazit, mert sztem szövetig kopna.

A bütykök széle nem bírja az éles cuccokat.

ISZONYATOSAN puha keverék, a műanyag gyökérkefét nem bírja

 

Első 20km-es úton defektetkaptam aszfalton !!

Tapasztalat

Szerintem nagyon jó kis szezon elé nézünk a kis Continentallal.

Szeretném majd kipróbálni akár valami száraz talajú versenyen, és úgy érzem nem ő lesz a leggyengébb alkatrész

 

Update: Hát ez iszonyat gyenge cucc. Kb fél éve van meg a Continental Vapor, de már most anniyra repedezett az oldala, mint a nagyanyám 30 éves tanyabájkján ez eredeti!! gumi. Pedíg ilyen műanyag-és műszerfalápolóval is védtem. Ahhoz képest 5 éves kínain meg semmi se látszik................

Erre ajánlom

maraton(de oda valami könnyebbet), xc, am

Ennyiért vettem
4200
Mért tömeg
650 g
Csatolt képek
Continental Vapor  2012 külső gumi
Continental Vapor  2012 külső gumi
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

GeoMan avatar
25 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny

Lásd a hozzászólásban.

Hátrány

Lásd a hozzászólásban.

Tapasztalat

A saját stílusom következtében olyan gumira volt szükségem, amivel kanyarokban is lehet gyorsan menni, kis sebesség vesztéssel. Mivel a Continental számomra autentikus márka, így az interneten rákerestem és először a GRAVITY-re esett a választásom. Azzal elég jó tapasztalatokat gyűjtöttem, ugyanakkor túl széles volt (míg a régi felnim túl keskeny), így abból született meg a VAPOR. Ez a Continental külső gumi fél évig fenn volt Alex EN-24-es felnin is, azonban ahhoz még a 2,1-es is túl széles volt, így sikerült a gumiba nyolcast rakni. Menet közben kicseréltem a felnit és így már a Vapor gumi a 2.1-es átmérőjével és Rigida Disc bull felnivel tökéletes kombinációt alkot, kirúgta magából kb 300 km után a korábbi nyolcast és most hibátlanul gördül.

A mintázatából adódóan természetesen ez a Continental külső gumi is felszedi ősszel azokat a kis tüskéket, amik azokat az ominózus defekteket okozzák, amiknél jobb, ha inkább benne hagyod a tüskét, mert addig nem ereszt :). Különben 1000-1500 km alatt egy darab defektem volt, az is ilyen.

Ahhoz képest, hogy puha, nem nagyon kopik a Vapor, szinte még új (persze ehhez az is kell, hogy okosan fékezzünk :)).

Árban is elfogadható, viszont össze lehet hajtani, így befér vásárláskor a hátizsákba :)

A mintázata előnye, azaz kanyarban való stabilitás, nagyon kijött, volt olyan helyzetem, hogy a hűvösvölgyi kék-en (ahol kis kavicsos, murvás, kemény föld van), kb 35-el a külső ívről, szinte már az oldalfalról húzott vissza a Vapor, éreztem, hogy elkezdtek kigurulni a kis kavicsok alólam, de megvolt. Ezt a skillt máshol is éreztem, ahol oldalazva kellett menni, simán megfogott. Emelkedőn is nagyon beharap, és lejtőn is OK volt.  Esőben és havon is kipróbáltam, ott is egész jól teljesített, jégen természetesen ez is kicsúszott.

Első és hátsó kerékre érdemes egyaránt, mert a fenti, kanyarban való stabilitás, eléggé meg tudja borítani a bicikli viselkedését egy másik, más típusú gumival, ha rosszul van a kettő kombinálva.

Mindenféle terepre ajánlom nagy sebességekhez a Vapor-t, kivéve az aszfaltot. Ez utóbbin nagyon eldobja magát, pont kanyarokban (főleg, ha vizes az aszfalt).  Viszont kultúrált vezetséi stílussal aszfalton sem kopik nagyon.

Mivel puha gumi, nagyon számít a belefújt levegő nyomása, 6-8 km/h sebesség különbséget is el lehet érni gyorsaságban/lassúságban a megfelelően/nem megfelelően beállított nyomással.

Sajnos az olalán meghasítottam és mivel puha ez a Continental külső gumi, egyből ki is türemkedett a textil is belőle, de egyelőre megállt ott. Áttettem első kerékre, s azóta nincs vele gondom.

Szerintem nagyon jó a mintázata a színe és a 2,1-es szélesség, valamint nagyon jó a hangja, ha zárt falak mellett haladok, de a kopással arányosan el is halkul a Vapor...

2012.01. 30: tegnap kinn voltem Széchenyi-hegyen, s megszereztem a jeges tapasztalatot is :) tükörjégen oldalra (fékezés, kanyarodás) úgy csúszik, mint a fene (ki gondolta volna :)), viszont ha a driver jól tud egyensúlyozni akkor egész jól lehet vele haladni, sikerült a 12-13 km/h-t is elérni néhol :). Ugyanakkor, az erdei utakon a turist-ok által kitaposott  tükörjég mellett lévő fagyott, de még nem lataposott havas és jeges mischungon nagyon jól tapad, számomra is meglepő módon. Viszont, volt olyan rész is, ahol puha, kicsit felolvadt, agyagos sáros terület volt (de még nem dagonya), és ott meghalt. Beletapadt a puha sár a bütykök közé és ezzel teljesen kisult a felület, aminek eredménye, hogy még elinduln i sem lehetett vele.

Asszem ennyi, ha lesz még valami extra, kiegészítem :)

 

 

Erre ajánlom

Sebesség megszállottaknak és akik szeretnek a saját "határaikon" biciklizni, trail, xc, túra kategóriákon belül.

Downhill-re, all mountain-re, dirtre és olyan stílushoz ahol nagyon sokat kell a talajhoz ütni illetve nagyokat, blokkolva fékezni, NEM, mert ahhoz túl puha, de azokhoz ki lehet próbálni a nagy testvért (Gravity-t ) :).

Ennyiért vettem
5400
Csatolt képek
Continental Vapor  2011 külső gumi
futófelület és keresztmetszeti profil
Continental Vapor  2011 külső gumi
fél év és 2000km (!) használat után
Continental Vapor  2011 külső gumi
szakadás oldalt
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

eeeeennnnn avatar
10 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
  • jól néz ki
  • lágy keverék,ezért minhol megtapad
  • jóféle defektállóság ohlala
  • csupán 1 defekt (patkázás miatt)
  • aszfalton jóféle a hangja
  • jó öntisztulás hátul
Hátrány
  • ha sokat használod akkor gyorsan eltud fogyni
  • elöl sárba az öntisztulása szinte nulla
Tapasztalat
  • kemény talaj 3,5-4,5bar
  • sár/hó 2 -2,5bar
Erre ajánlom

mindenhova

Ennyiért vettem
3990
Csatolt képek
Continental Vapor  2009 külső gumi
Continental Vapor  2009 külső gumi
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

clm avatar
54 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-jól néz ki
-elsősorban hátsó kerékre ajánlom, mert mindenhol fel lehet vele tekerni, nem csúszik meg
-viszonylag kicsi a gördülési ellenállása

Hátrány

-a defektállósága nagyon rossz
-aszfalton gyorsan kopik

Tapasztalat

Erre ajánlom

XC, CC, Túra

Csatolt képek
Continental Vapor  2008 külső gumi
Szerinted hasznos?

umbre avatar
25 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

- tetszetős mintázat (de ez mondjuk szubjektív)
- Continental... azért mégis csak márka
- elég puha, lágy gumikeverék, ezért nagy a tapadása
- nem blokkolva fékezgetve lassan kopik
- jól kapaszkodik és jól fékezhető

Hátrány

- nedves gyökereken oldalirányban elcsúszik
- nincs felütés védelme

Tapasztalat

Leginkább száraz földút, kavicsos-sziklás terepen, erdőben érdemes használni. Aszfalton durván fékezve gyorsabban kopik.

Erre ajánlom

túrázgatás, erdei utak, cc, nagyon lightos DH

Ennyiért vettem
4500
Csatolt képek
Continental Vapor  2010 külső gumi
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

konakikapu avatar
6 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, 0-500 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny
igazából én csak hátra használom és csak versenyekre rakom fel.2008 as Szilvásárad maratonon aki volt az tudja nem kis sár volt,de simán felment ördögoldalon.sztem nagyon jól mászik és stabil gumi jól lehet dönteni
Hátrány
nincs
Erre ajánlom
maraton,cc
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

b avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nagyon jól tapad.Felmegy mindenen.Árkon,bokron.
Hátrány
Nincs semmi hátránya.
Tapasztalat
Sokkal jobban tapad mint a többi.
Erre ajánlom
dh,egykerék,utcai canga
Ennyiért vettem
kerékpárral
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

sintesi93 avatar
16 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny
Nagyon stabil gumi,lefelé naon lehet ereszteni,sok bütyökhöz lépest viszonylag kicsi a gördülési ellenállása. Defektet is bírja!
Hátrány
Hát vizes köveken gyökereken csúszik,kicsit nehéz és aszfalton kopik.Sárban ne várj tőle csodát.
Tapasztalat
Ha engedni akarod lefelé (biztonságosan) akkor ez jó választás lehet,ha nem zavar hogy kopik.
Erre ajánlom
Maraton,túrázás terepen.
Ennyiért vettem
3500 pénz
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gabesz avatar
Gabesz
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny
Szerintem jó gumi, a montimon ilyen van elől is meg hátul is elég jól tapad meg, például a köveken vagy a sárban. Nekem kb 6 hónapja van meg de még nincs jelentős kopása igaz aszfalton ritkán használom de ott is könnyen gurul.
Hátrány
Ha a bordák közé bemegy a sár akkor nem nagyon jön ki.
Tapasztalat
amit az előbb írtam
Erre ajánlom
hegyre
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

magicoz avatar
magicoz
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
mindenféle talajon nagyon fog, többet tud mint elsőre gondolnád, többet mersz vele bevállalni, terepen első osztályú!! aszfalton is jól gurul
Hátrány
aszfalton nagyon gyorsan kopik a lágy keverék miatt, kár ott koptatni, meg nagy sebességnél amúgy is zúg, bár ez van akinek tettszik
Tapasztalat
a következő terepgumim is ez lesz!:D
Erre ajánlom
aszfalt kivételével bármire, mindkét kerékre
Ennyiért vettem
2500
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

freeride69x avatar
freeride69x
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 3 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Conti.Mindenféle terepen jól mászik,kanyarban kiválóan tart.Gördülési ellenállása kicsi,aszfalton is jól gurul,mindkét kerékre ajánlom.Sárban még nem próbáltam.
Hátrány
Kis falvastagság,ultra light belsővel könnyen felütéses defektet lehet vele kapni,ajánlott min.3.5 bar-ra fújni vagy többre.Betonon gyorsan kopik mint minden gumi.
Tapasztalat
Boltban drága,Én online boltból vettem így sokkal olcsóbb volt(1000ft-tal!!)
Erre ajánlom
Maratonra,xc-re ideális, betonon kár lenne koptatni,de könnyű fr-re is kiváló.
Ennyiért vettem
3200
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-15 (15 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

26x2.1


 
ajánlott nyomás (bar):

3.5


 
nyomás (bar):

max. 4.5


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

van


 
defektvédelem:

van


 
tubeless változat:

van


 
oldalprizmás változat:

nincs


tömeg:

715


 
további információk:

A 2.1-es méret és a GravityArc™ profil teszi a Vaport igazi maraton köpennyé. Megbízható, simán gördülő abroncs, mely kiválóan alkalmas sziklás és kemény talajokhoz.


Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Continental Vapor, jó-e, ti milyen gumiköpenyt ajánlottok?
4 válasz
utolsó: 2012. jan.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Continental Vapor termékkel kapcsolatban: