- nem drága
- kiváló ár/teljesítmény arány
- magas nyomás (4,5 bar)
- gördülési ellenállása lehetne alacsonyabb
Kenda K847-ről váltotam erre, mert a Kendával túl sok volt a defekt, probléma (lásd ott). Azért választottam ezt a CST-t, mert leginkább aszfalt, köves, murás vagy földúton használom a kerót. Ilyen körülmények közé felesleges az erősen barázdált külső. Meglepetésemre a Kenda jobban gurult aszfalton (mindkettő 1,9" és 4,5 baron használtam), igaz ez a CST jobban tapad, kissé lágyabb a keverék, illetve jobban állja a defekteket is.
A C1313 mintázata kísértetiesen hasonlít a Schwalbe Land Cruiserére, viszont a Schwalbe még puhább keverékű, ill. 4,5 bar nyomás hatására az kis repedéseket produkált a külső oldalfalán (igaz nem hasad tovább, utána jól bírta), így azt mondanám CST C1313 sokkal jobb választás minden szempontból, mint a említett Schwalbe (persze tudom a felirat azon jobban virít).
Update 1500km után: a gumi futása nem teljesen egyenletes, kicsit vetemetid, de tolerálható. Defektet szépen lehet vele kapni. Ennek ellenére továbbra is nagyon jó ár/teljesítmény arányú külsőnek tartom. Ha valaki megengedhet egy komoly defektvédelemmel ellátott külsőt válassza azt, de ennyiért jó kis gumi ez!
Amire Én is használom. Lásd: hozzászólás.