CST C1406 Czar külső gumi

18 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.04.)
  • Listaár: 3.390 Ft - 6.390 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-15 (18 vélemény)
Rendezés

kbalint3 avatar
3 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2021, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny

-olcsó

-szárazon jól tapad, kanyarokban is

-viszonylag lassan kopik

 

Hátrány

-a defektvédelem semmit se ér

-esőben nagyon csúszik

Tapasztalat

Nekem a drótperemes verzió van, így csak arról tudok nyilatkozni.
Olcsó volt, így megvettem, hogy jó lesz az nekem. Legfőképpen városban használtam, 8 bar-on, télen-nyáron, egyetemre/dolgozni járni, illetve pár túrán is voltam vele, csak aszfalton. Használat közben nem tudok rá panaszt mondani, teszi a dolgát, tapad, árához képest nem kopik annyira. Nedves időben, esőben viszont már nagyon csúszkál, elöl-hátul. Soha ennyi defektem nem volt még mint ezzel, havi 1-1 kerekenként megvolt, az üvegszilánkokat kifejezetten rosszul bírja. 

Ennyiért vettem
3600
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ArtWolf avatar
19 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 1000-2000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Könnyű

Tapad

Aránylag nem kopik

Jól tűri az üvegszilánkot, meg általában a pesti utakat

Rossz úton, nagy sebességű kanyarodásnál is stabil

Hátrány

Hirtelen fékezésnél a hátsó könnyen blokkol (de mondj egy gumit, ami nem!)

Tapasztalat

Ez az első igazi országúti gumim, nagyon meg vagyok vele elégedve, ráadásul ajiba volt. 8 bar-on használom, kb 1700-at tettem bele eddig, jól bírja, annyi, hogy a hátsón már látszik a fékezés, de még sokáig jó lesz. Dobogókőről lefelé 70-nél is stabil a kanyarokban, nem mászik el, nem pattog el.
Update 2015.10.22.: Még szeptember elején vagy 2700 nálam töltött kilométer után szálszakadásos lett az első gumi :( A hátsó még teszi a dolgát :)

Erre ajánlom

országútira inkább előre, de hátra is jó

Ennyiért vettem
aji volt :)
Csatolt képek
CST C1406 Czar külső gumi
10 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Akos004 avatar
14 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Olcsó

Nagyon jól gurul

Nagy nyomást bír

Jól néz ki

Esőben elég csúszós, de nem is lehet tőle mást várni.

Hátrány

Igazából nem tudok, talán a defektállósága lehetne jobb, de akkor a súlyára panaszkodnának.

A kevláros verziójában már van defektvédelem, de nekem a drótperemes volt.

Tapasztalat

Fixin használtam elöl-hátul majdnem egy évet bírt (kétszer cseréltem fel az első-hátsót), utolsó 3 hónapban intenzív fékezgetésekkel. Direkt, hogy kopjon mert már meg volt az új külső.

Nekem Cst-től nagyobb nevű gumi nem kell soha, montin is cst-m volt. Nagyon jól tapad, lassan kopik és olcsó is.

Egy skidelésnél valami kavics szétvágta, másnap leengedett, de nem a vágás volt a baja, hanem a belső rossz anyaga miatt a felni felől lett rajta egy pici lyuk. A kavics nem jutott a belsőig.

Erre ajánlom

legfőképpen biciklire

Ennyiért vettem
2300
Csatolt képek
CST C1406 Czar  2014 külső gumi
CST C1406 Czar  2014 külső gumi
CST C1406 Czar  2014 külső gumi
8 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

NorBEE300 avatar
92 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • árban és tudásban mondhatni verhetetlen normál országútizáshoz a Czar
  • az EPS defektvédelemnek köszönhetően kicsi a defekt lehetősége
  • nagyon jól bírja a felütést
  • apró hegyes kavics, üvegszilánk nem igazán ellenfél, csak ha direkt erre játszunk :)
  • nem annyira "veszélyes" a felrakása
  • nagyon nehezen és lassan kopik
  • igen jól eltalált gumikeverék
  • van hajtogatós és drótperemes verziója is
  • több színben kapható
  • vizes felületen is lehet ereszteni neki
Hátrány
  • kicsit gagyi hatása van kinézetre (csalóka, mert jó gumi valójában)
  • nagy nyomáson is a hajtogatós verziónak gyenge az oldalfal tartása
  • kanyarban nem érezni a tapadást (vizes felületen főleg), ezért óvatosan bánok kanyarban vele
  • csak a hajtogatós verzióban van defekt védelem és színválaszték
  • kicsi a szövetsűrűsége
  • meglódítva is viszonylag hamar megfogja a bringát még magas nyomáson is
Tapasztalat

500 km és sok útfelület/szituáció után gondoltam írok egy pár sort. A Czar előtt használt Lugano-val gurultam, ami elég hamar beadta a derekát (állítólag 200 km volt bennük, ezt nem tudom meg soha), ezért új papucsok után kellett néznem. Hajtogatósban gondolkoztam (utólag belegondolva minek...) és mivel nem vagyok egy vastag pénztárcával megáldott bicajos, így szétnéztem az olcsó gummák között. Sok CST-m volt, ezért némi megelőlegezett bizalommal vettem egy pár kék-fekete hajtogatós Czar-t 5800/db áron.

Tapasztalat... Akkor hajrá. Ennyi zsetonért szerintem hétköznapi, edzeni való gumit aligha találunk. Ebben az árban és természetesen a gumiban foglaltatik a CST által életre hívott EPS rövidítésű defektvédelem. Meglepő ennyi pénzért, de igen hathatósan működik. Egyszerűen az apró hegyes kavics, üvegszilánk, fémdarab nem tud belehatolni. Ránézésre felvette a gumi a szúrós tárgyat, de ha lepöckölöd a futófelületről, a gumi nem sok idő múlva "kirúgja" magát és mintha nem is történt volna semmi. Az öntési csík lekopásáig elég mázgás, nyúlós az általa nyújtott érzés, ezért a bekopásig csak óvatosan. Miután ezen csík lekopik, veszettül elkezd tapadni és egész jó tempót lehet vele kitekerni. Kanyarban is jobban lehet vele menni (az igazat megvallva kanyarban a Lugano jobb volt), de még így sem az igazi. Van hangja még sima aszfalton is, de nem számottevő. A poros felületet nem szereti, a tapadás rohamosan csökken. Bekopott állapotban (nekem ez kb. 150-200 km után volt tapasztalható) nehéz elfékezni, még satu hatására is nehezen kopik. Városi közlekedés során jól manőverezhető, a fékezéssel sincs baj. Tisztítása nedves ronggyal gyerekjáték, még most is olyan mintha új lenne, a színes része nem fakult semmit. Mivel a szövetsűrűsége kicsi, ezért a komfortérzetet is ehhez igazítsuk. Sima aszfalton semmi baj nincs, de kicsit érdesebb, rázósabb úton érezhető a fapadosság. Legalább közvetíti, hogy milyen úton mész :). Rettenetesen jól bírja a felütést, vagy két alkalommal elbambultam és durr bele a lyukba... A guminak semmi baja, centírozás és újra lehet gurulni vele.

Számomra megérte a pénzét, mert eddig megúsztam esés és defekt nélkül. Strapabíró gumi, működő defektvédelemmel, jó kopásállósággal. Versenyezni max amatőr szinten ajánlott vele, inkább amolyan "ezt nem sajnálom, edzeni jó lesz". Hétköznapi, hétvégi országútizásra első osztályú.

Talán ez az első bringás termék amiről se jó, se rossz kép nem alakult ki bennem. Kifizettem a szettért szűk 12000 Ft-ot, belecsavartam 500 km-t nem igazán oútis környezethez való helyeken és nem kaptam vele defektet. Több élményt vártam tőle, de ha eszembe jut  a vételára, úgy gondolom nem kellene telhetetlennek lennem :). Bőven megszolgálta az árát.

Mivel nem versenyzem, nem grammhuszárkodom, lehet visszatérek a drótos gumikhoz. A hajtogatósok előnyét úgyse tudom kihasználni. Majd idővel keresek valami egyszerű, de jó defektvédős (fehér-fekete vagy piros-fekete) gumit, ami bírja hosszú távon.

 

Összegezve: ha nincs pénzed, de szeretnél nyugodtan országútizni hosszútávon, akkor ez neked való. Kezdésnek "tapogatózni a homályban", tapasztalatgyűjtésnek teljesen jó.

 

Megj: a képek az 500 km-t megtett állapotot tükrözik

Erre ajánlom
  • kezdő országúti guminak ideális már csak az árát figyelembe véve (korrekt defektvédelem, hajtogatós, 3-4-féle színvariáció)
  • edző guminak
Ennyiért vettem
5800/db
Csatolt képek
CST C1406 Czar  2013 külső gumi
CST C1406 Czar  2013 külső gumi
CST C1406 Czar  2013 külső gumi
31 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

bikeomur avatar
11 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

A legjobb ár-minőség arány, ebben verhetetlen. 5000 km alatt 1 defektet kaptam, ami szerintem nem sok. Használtam télen-nyáron, télen mondjuk nedves aszfalton féltem vele. Volt is 1 bukás de nem hiszem, hogy a gumi miatt. Idén télire majd valami más külső gumi után nézek. Szóval télire nem ajánlom.

Hátrány

Desing, lehetne szebb is, de a CST-k mind csúnyák. Lehet ezen spórolnak. Profiknak nem ajánlom. Aki nagyon tud menni országútival annak szerintem már nem felel meg. A feltevése nehézkes.

Tapasztalat

Ez az V-ik CST-ém.Valahogy mindig ebbe a márkába botlok.Egyikben sem csalodtam még.

Erre ajánlom

Kezdőknek, edzeni.

Ennyiért vettem
Bringán volt
Csatolt képek
CST C1406 Czar  2012 külső gumi
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

szami avatar
9 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 91%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
Alacsony gördülési ellenállás, 2 komponensű gumikeverék, alacsony súly, többféle színválaszték, EPS defektvédelem, magas max. nyomásérték.
Hátrány
Nem tapasztaltam. Talán annyi hogy kophatna lassabban is.
Tapasztalat
Eddigi legjobb virsligumim. Nekem a hajtogatós pro verzió van, ami elég jó súllyal rendelkezik (220gr). Jó a defektállósága az EPS védelemnek köszönhetően, de mivel versenygumi ezért vékony az oldalfala, tehát a felütéses defektere oda kell figyelni, ám ezt a megfelelő nyomásértékkel ki lehet védeni. Sokak véleményénél olvastam akik a sima drótperemes verzióról írtak hogy abban is van defektvédelem. Hát az igazság az hogy a drótperemes Czar-okban semmiféle védelem nincs! (járjatok utána :))
Erre ajánlom
Versenyzésre is a kis tömege miatt, városi közlekedésre jobb minőségű utakon.
Ennyiért vettem
5500
Mért tömeg
220 g
11 olvasó 91%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Rober-to avatar
232 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Masszív darabnak néz ki.

Vastag a futófelülete, valószínűleg bírni fogja jó pár km-en keresztül.

Vastag az oldalfala is.

Hátrány

Mivel sok anyag van benne, nehéz is.

Felirat design lehetne komolyabb.

CST-t nem szeretem...

Tapasztalat

Öcsém KTM-jére lett véve.

Én saját gépemre nem vettem volna ilyet, mert nem bízok a márkában.

Erre ajánlom

Ha olcsó külső kell.

6 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Nandino avatar
4 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

- kb 2000 problémamentes km van benne

- nem kopik

- nem volt defektem vele

- igazán kemény igénybevételt (esős sáros szerpentin) nem kapott, de eddig megbízható volt minden helyzetben

- nagyon jó ár/érték arány!

Hátrány

- 8.5 bar terhelhetőség, ami lehetne több, és nem súlybajnok, de több rosszat nem tudok róla mondani

Erre ajánlom

országúti edzés

5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Napoleonee avatar
48 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- Defektállósága kiváló (700/23-hoz mérve).
- Lassan kopik.
- Olcsó a CST C1406.
- Jól tapad száraz időben.
- Első/hátsó keréken is jó.

Hátrány

Esőben könnyen csúszik, de ez minden ilyen külsőnél ilyen egy kicsit.

Tapasztalat

Egy éve használjuk a külsőt, eddig nagyon jó, pláne az árához képest. a hét Bart is jól bírja, kőkekmény állapotban is jól védi a belsőt, jól tapad.

Erre ajánlom

Bárkinek.

Ennyiért vettem
2000
Csatolt képek
CST C1406 Czar  2012 külső gumi
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

pappsszi2 avatar
17 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, kevesebb mint 1 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Több komponensü futófelület.Középen 8mm es ultra tapadós slick oldafal tutó rész bordás háló jellegü csuszás gátlós rész ami kanyarodsáskor segit nem a térdeden befordulni.

türhető ár,

Hátrány

Még nem találkoztam figyelembe véve az árát és az azzal arányos elvárásomat.

Tapasztalat

Kenda volt elötte,de nagyon ballonosodott a fujások hatására,bára skideléseket elég jól türte.Csere mellet döntöttem és az eladó tanácsára próbáltam ki.Jol szerelhető,és kifelyezetten tettszetős a CST C1406 magas profilmagassága illetve slikkes futó felülete.

Erre ajánlom

fixizni.ss cangára

Ennyiért vettem
3600
Csatolt képek
CST C1406 Czar  2013 külső gumi
CST C1406 Czar  2013 külső gumi
CST C1406 Czar  2013 külső gumi
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

MrTazman avatar
19 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

- a CST C1406 defektállósága meglepően jó

- elég lassan kopik

- görülési ellenállása nem nagy

- nagyobb sebességnél is stabilan lehet tartani a bringát

- első keréken nagyon jól fékezhető száraz aszfalton

- rossz utakat is elég jól tűri ez a CST külső gumi

- egyszerű drótperemes kivitelhez képest a súlya sem rossz

Hátrány

Semmi olyasmit nem találtam ami zavaró lenne. Talán annyi, hogy van egy kis 8as a gumikban de nem feltűnő, gondolom sokat volt raktárban.

Tapasztalat

Első keréken nagyon jól lehet fékezni elöl száraz aszfalton de vizesen kicsit csúszásra hajlamos. Hátsó keréken porszáraz aszfalton is nagyon könnyen blokkol a hátsó kerék akaratlanul is. Bár ez lehet, hogy a vázam kicsit furcsa geometriájának tudható be (gyáritól kicsivel rövidebb villa van bent, később részletesen leírom a profilomban, hogy miért)
Használható esőben, hidegben, melegben is megállja a helyét.

Sajnos amerre lakok az utak minősége enyhén szólva is hagy kívánnivalót maga után ezért esett erre a gumira a választásom. Kiderült, hogy nem volt egy rossz döntés hiszen 4500Ft alatt megvan a két gumi. Ennyi pénzért pedig nagyon jó választás.

Ez most a második garnitúra gumi és valószínűleg a következő is ilyen CST lesz.

Erre ajánlom

Országútis edző guminak, görgőzésre, olyan bringásoknak akik rosszabb, töredezett esetleg kavicsos utakon is bringáznak kisebb távokat

Csatolt képek
CST C1406 Czar  2011 külső gumi
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

KRM avatar
37 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 1 évig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Eddigi legjobban teljesítő köpeny a C1406 amit használtam, kb ebben az árkategóriában. Nagy nehezen feleröltettem a felnire. Kb 100km után lekopott az összeillesztésnél a sorja, ami 8bárnál érezhető volt számomra, hogy ott van, de utána megszűnt.
Eső után, felület nedves és kicsit vizesebb szakaszon 2 éve felújított úton sem csúszkált 40-45nél. a C1406
Voltam vele rövid homokos és murvás, sóderes, folyami kavicsos úton is, igaz még csak 1x, de kibírta.
Arra kell vigyázni, de gondolom a többi guminál is ez van, hogy útjavításos területen lövöldözi szét a kavicsokat, elég jó erővel.
Nagyon jó ára van, én 5000ért vettem a 2t.

Hátrány

Eddig nem tapasztaltam

Tapasztalat

Sima úton, hátszélben azt hittem, jön mögöttem valaki az én tempómban és nem akar megelőzni, olyan hangos ez a CST külső gumi. Ha valaki nem süket akkor talán nem is kell csengő.

Erre ajánlom

Mindenre, de füvet nem ezzel nyírok.

Ennyiért vettem
5000 Ft /pár
8 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

tamasreal avatar
23 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 3 hónapig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Én edzésre, görgőzésre használom a hátsó keréken:

Nagyon, nagyon lassan kopik ez a CST külső gumi.

Viszonylag könnyű.

Könnyen fújható.

Hátrány

Mikor először felraktam volt rész, ahol nem érintkezett a görgővel... mai napig fogalmam sincs mi volt az oka, 3x felraktam újra, de néha még mindig, úgyhogy jól 8 bar-ra felpumpáltam, és mivel már kicsit kopott, már jó.

Kicsit nehezen felhelyezhető.

Tapasztalat

Mivel csak edzésre használom defektek terén nemtudok nyilatkozni, de görgőzni, télire nem kell jobb. Mivel nem akartam a drága kevlár Maxxis gumimat koptatni télen, erre ruháztam be, nagyon megérte.

Ui.:Egyre jobban összeszedte magát a CST, ha nem nyertem volna 5*os Maxxis gumit, tuti CST-t használlnék.

Erre ajánlom

Edzésre télire, de akár, nem vészes aszfaltra is, mivel egész masszívnak tűnik.

Ennyiért vettem
3000
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Csokimánia avatar
16 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 1 évig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Olcsó.

Két éve használom az országútimon ezt a tipust,ez idő alatt külső behatástól csak egy defektem volt.

2 komponensű gumikeverék.

Elég jó a kopásállósága,tartós a CST C1406.Persze nem javallott állóra fékezni.

Alacsony a gördülési ellenállása,a futófelület keményebb gumikeverékének köszönhetően.

Csendes a CST C1406.

8.3 bar-ig fújható.

Elöl-hátul ez volt-van fent,nekem bevált.

Én személy szerint sem hegynek fel,sem hegyről le nem éreztem úgy,hogy rakoncátlankodott volna,ezen főleg lejtmenetben nagyobb sebességnél lepődtem meg.Kanyartartása nagyon jó,köszönhetően az oldal gyémántmintás kialakításának,meg persze annak is,hogy ezt a részt lágyabb gumikeverékből csinálták.

Szilárd útburkolatra való ez a CST külső gumi,terepre ne menjetek vele.Száraz idő olyan neki,mint a mennyország,ott van igazán elemében,de azért nedves úton sem kell vele félni szerintem.

Hátrány

Lehetne hosszabb is az élettartama.Nekem kb 3000-3500 km-t bírt a hátsó keréken,majd pontosan ugyanolyan csúfos véget ért,mint Sallai Zoli gumijai,mintha csak az enyémeket fotózta volna!Ezek után nem tudom,mennyi lehetett még az elsőben,de nem vártam meg hogy kiderüljön,egyszerre cseréltem mindkettőt.

Ez miatt csak négy répát kapsz!

Tapasztalat

Továbbra is a C1406-os kell,mert  bár az egyetlen hátránya zavaró,az előnyeiből kicsit több van,és hát összességében ez egy nagyon jó ár-érték arányú gumi!Nem véletlen,hogy ugyanilyenre cseréltem mindkettőt.

Erre ajánlom

Országútisoknak országútra.Fixiseknek nem jó,mert kurva gyorsan szétmegy a skidtől.

Ennyiért vettem
2700
Csatolt képek
CST C1406 Czar  2012 külső gumi
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Sallay Zoli avatar
85 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Defektálló, első-hátsó keréken egyaránt jól használható. Drótperemes kivitelhez képest nagyon könnyű. Lejtőn, emelkedőn, száraz és nedves úton egyaránt jól tapad. Csöndesen gördül. Nagy sebességnél is biztonságos, remekül fékezhető. Kanyarban jó szolgálatot tesznek az apró oldalsó gyémántminták. Defektvédelem, eltérő alapanyag és mintázat a futófelületen és oldalt - olyan "extrák", amik ennyi pénzért igen ritkák.

Hátrány

Alacsony futásteljesítmény.

Tapasztalat

Kicsit félve választottam gumit a számomra eddig ismeretlen CST-től, de amellett, hogy nevetségesen olcsó (én még kedvezményt is kaptam amúgy is alacsony árára), megdöbbentően jól viselkedik minden helyzetben. Eddig mentem vele esőben, illetve nedves úton és nagy melegben is, de sehol nem volt vele gond. Nemrég egy közös bicajozásnál egyszerre kényszerültünk 40-es tempónál "vészfékezésre" - ugyanazokat a fékeket használva nekem sikerült csúszás nélkül megállnom, Schwalbe Lugano gumit használó társamnak csak több méteres csúszással... Persze ennyiből nem kell messzemenő következtetéseket levonni, de jó dolog, hogy ilyen helyzetben is számíthattam a gumira.

Drótperemes lévén nem súlybajnok, de még így is könnyebb, mint más nagy gumigyártók belépő modelljei (Continental, Hutchinson, Schwalbe) - ehhez képest még nem kaptam vele defektet: valószínűleg ez az EPS-nek nevezett defektvédő rétegnek is köszönhető.

Az árát bőven megéri!

Mivel többen is kérdeztétek email-ben, hogy milyen újabb, hosszú távú tapasztalataim vannak a gumiról, ezért néhány gondolattal frissítem a véleményemet:

Túl a 2000. km-en még mindig nem volt defektem. Kényszerűségből - más út nem lévén - kavicsos földúton is használnom kellett a bicajomat 1 héten át, itt is meglepően jól teljesített a gumi. Csak ajánlani tudom mindenkinek!

Friss tapasztalat:

A hátsó keréken használva 2700 km-t bírt, a képeken látható módon ért véget a pályafutása. Nagyon sajnálom, mert igazán jó gumi (volt), ahogy fent leírtam. Viszont ez a futásteljesítmény számomra kiábrándító, és igazából különösebben nem is tudom az okát a gyors elhasználódásnak. A futófelületében még volt anyag bőven. Talán a folyamatos magas nyomást bírta nehezen, vagy az eltelt 4 év volt neki sok, vagy a rossz utakon való gyakori használat, nem igazán tudom.

Az első keréken még plusz 100 km-t bírt, azaz 2800 km után ugyanúgy megadta magát, mint a hátsó. Ez így már csak 4 répa nálam.

A fő kérdés, hogy vennék-e újra - ha 3000 Ft alatt lehet(ne) kapni, akkor igen, mert olcsó és könnyű és jól használható. Drágábban már nem nagyon érné meg. Viszont inkább rövid ideig legyen egy jó gumid, mint sokáig egy rossz. Most egy ajándékba kapott Schwalbe Blizzardot használok, azzal sincs gond, semmi extra gumi. Viszont a tömegéhez képest az nagyon drága.

Erre ajánlom

Országúti edzésre.

Ennyiért vettem
1800
Csatolt képek
CST C1406 Czar  2008 külső gumi
CST C1406 Czar  2008 külső gumi
19 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-15 (18 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

700x23C


 
nyomás (bar):

120 PSI


 
szövetsűrűség (TPI):

60


 
hajtogatható változat:

van


 
defektvédelem:

EPS (Exceptional Puncture Safety)


 
további információk:
  • Dual Compound összetétel
  • Sebesség: 5
  • Tapadás: 5
  • Defektvédelem: 5
  • Élettartam: 3

Szín:

  • Fekete-piros
  • Fekete-kék
  • Fekete-szürke
  • Fekete

Ár:

  • 3390 Ft - drótperemes
  • 6390 Ft - hajtogathatós

CST logó

CST márka bemutatás

„Hajts gyorsan, költs okosan”

A Cheng Shin Tire-t (CST) 1967-ben alapították Tajvanon. Jelenleg a cég főbb kapacitásai Kínában találhatóak. A CST kezdetben kizárólag kerékpárgumik gyártásával foglalkozott, melyek Maxxis márkanév alatt váltak ismertté és népszerűvé világszerte. A világ legnagyobb kerékpárgumi-gyáraként a Chen Shing a Maxxis-on kívül több másik nagy márka részére is termel.

A nagyobb márkáknál kivívott eredményeket felhasználva, a cég a közelmúltban kilépett a háttérből, és saját márkanév alatt is hozott ki gumikat, a nagyokra jellemző magas ár nélkül. A CST kínálatában ma már nem csak a különböző kerékméretű és felhasználási célú kerékpárokra, hanem egyéb járművekre tervezett gumik is megtalálhatóak.

A cég egy szorosabb együttműködés nyomán 2009-től névadó szponzora a korábbiakban is CST gumikon versenyző, egyik legnépszerűbb hazai csapatnak, a Merida Maraton Team- CST-nek.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű CST C1406 Czar termékkel kapcsolatban: