+ Szép színes ez a Kenda külső gumi.
+ Defektet nem kapta vele a futott 850km-en.
+ Az oldalfa egész vastagnak tűnt.
+ Szárazon a tapadása elegendő.
- Nagyon rossz a K152 gördülési ellenállása.
- Kopik... Szinte új volt amikor vettem a bringát, 850km után pedig a hátsó futófelülete szétkopott, aztán szövetszakadásos-kidudorodós-durrdefekt.
- Nedvesen a Kenda K152 tapadása még a kategóriatársához képest is gyenge.
- 9bar-ra fújt Schwalbe Lugano-hoz képest ez 6.3bar-on borzalmasan kényelmetlen volt! Ezen nagyon meglepődtem, talán a vastag oldalfalnak lehet betudni.
- Nem lehet normálisan föltenni a felnire, tojás/nyolcas marad benne (Schwalbe Lugano drótperemest röhögve föltettem utána).
- Max 6.3bar egy 25mm-es guminál nem a legjobb, ez az okosok szerint 45 kiló körüli terhelésre (kerekenként!) elég.
- Divat gumi minta... Teljesen fölösleges, biciklihez útra slick gumi kell, szárazon és vizesen is!
- Nehéz.
- Kicsit hangos, de azért nem annyira vészes.
Bringán volt ez a Kenda külső gumi, gondoltam használom amíg bírja, de 850km-t bírt alattam. Hozzáteszem, a 100kg össz tömeghez 6.5 barig kellett fújnom hogy ne üssem föl vele minden perben a felnit, és borzalmasan gyorsan kopott így is.
A max 6.3 bar szerintem kevés egy 25ös outi gumiba. ha azt vesszük alapon hogy hátsóba többet illik fújni mert nagyobb terhelést kap (45/55 - 40/60 elosztással számolva), akkor az össz tömeg (bringástul!) 82-75 kg-ra jön ki.
Mintázat is teljesen fölösleges, hacsak nem mész 150 km/h fölött vastag vízrétegben, semmi haszna nincs. Csak beleragadnak a kavicsok, rosszabb lesz a gördülési ellenállás, és kevesebb a tapadás.
Boltban most 3500 környékén vesztegetik, ennyi pénzért én Luganot vennék (ahogy tettem is, és nem bántam meg).
Ha mindennél többet számít hogy színes legyen a gumid, és nem vagy nehezebb 75-80 kilónál bringával együtt.