Nejem bringáján volt gyárilag a Kenda K881 Klaw-Front.
Nézegettem XC-gépemre köpenyeket az AT-gumik helyett, aztán eszembe jutott, hogy ez kéznél van, kipróbálom.
Bevált, főleg terepen használom a gépet, oda tökéletes - amik idáig kavicsos, sodrós kanyarok voltak, azok hirtelen kisimultak, és csak tapadok, nem farolok el.
Szárazon, döngölt talajon nagyon jó, szintén száraz kavicson is megfelelően tapad.
Nagy sziklákon elkapar.
Enyhe sár, pontosabban eső utáni, nyirkos erdő sem probléma neki.
Update (2013. január): megjártam nemrég Normafát, Janit - volt sár bőséggel, és adrenalindús élmény kerekedett belőle...agyagos, illetve folyós sarat is látott, egyiket sem szerette, de a folyósat kifejezetten gyűlölte...
Lefelé kilinccsel előre közlekedtem végig, fékezhetőség szinte nulla, nagyon gyorsan megtelik a mintázat, csak csúszol, nagyon ideges az egész gép tőle.
A teletömött mintázat aszfaltra érve nagyon gyorsan kitisztult (feleségem díjazta később a mosásnál :D).
Mivel nem sárgumi, ezért nem hátrány.
UPDATE (2013. június): kapott még egy ezrest, hátsó kezd erősen kopni, mintázat több helyen legyalulva, pedig nem farolgatok betonon, főleg terepen használom - no de odáig el is kell ám tekerni!
Tömege alapján elég masszív keverékből készült (vagy szimplán dögnehéz abroncsot tettek bele...), ezért is furcsállom, hogy így lezabáltam. Még egy ezres lehet benne, aztán kuka...
Sikerült felütnöm egy éles kövön a hátsót, mondjuk haladtam rendesen, és pont telibe ráérkeztem a kő élére...