Maxxis Ardent külső gumi

9 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév:
    2011
    (frissítve: 2011.04.)
  • Listaár: 5.440 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-9 (9 vélemény)
Rendezés

fpeter avatar
57 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2019, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Szuper ballonos külső
  • Rövid rugóutas bringánál plusz kényelmet nyújt
  • Tubelessként használva a defekt esélye minimális
  • Oldalsú bütykeinek hála remek kanyarodást biztosít
  • Első kereken használva nem vettem észre nagy kopást, ezért tartós
Hátrány
  • drága
Tapasztalat

Első komolyabb 29er külsőm. Elöl 2,4" Ardent hátul 2,25" Ikon koptattam mintegy 2 évig. XC területen túráztam/versenyeztem vele. Néhány bikeparkot is meglátogattam vele. Mindenhol jól érezte magát. Az Ikonhoz képest nagyobb barázdái vannak, ami extra tapadást és kanyartartást nyújt. Sosem volt semmi gondom vele. A Tubeless rendszer lehetővé teszi, hogy 2 bar alatt nyomáson lehessen menni vele. 70 kg alatti testsúlyhoz szerintem ideális. Defektem nem volt vele, pedig Mo fél hegyvidékét bejártam vele. Indultam pár sáros versenyen. Sokkal jobb a sártűrése, mint az Ikonnak, de jó reflexeket igényel.

Erre ajánlom

XC túrázásra, versenyzésre.

Ennyiért vettem
~16000 Ft/darab
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

mate1998 avatar
17 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

lényegében semmi gördülési ellenállás

sárban is elég jól kapaszkodik

porban és apró köveken megúszkál

exo-s változat nagyon könnyű méretéhez képest

Hátrány

csak hátulra ajánlom, első keréken való használathoz nincs elég tapadása

exo-s változat dh/fr-re felejtős. szétütöttem az ex721-et miatta

kanyarokban majdnem lefordult, szintén az exo-nak köszönhetően

Tapasztalat

jó kis gumi, főleg annak aki sokat teker vele

Erre ajánlom

enduro-trail

Ennyiért vettem
bringán volt
7 olvasó 71%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

drummerdevil avatar
17 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Maxxis.Mint Tudjuk ez a név, már elég régen egybeforrt a minőségi cuccokkal.Főleg ami az extrém kerékpározást illeti.Ez a gumi meg már a pofátlanul stabil és tapadós kategória.2.5-4.5 bar az ajánlott minimum-maximum nyomás hozzá.Én már mentem vele bőven a minimál érték alatt, és meglepő,h úgy ugrálva sem ütöttem fel, nem csípte ki a belső, nem lett a felnimnek baja. 4 baron is úgy tapadt betonon, h rendesen meglepődtem,mekkora dőlésben lehet vele kanyarodni.A gördülési ellenállása, a felhasználási terület, és a méret (nekem 2.4-es van) függvényében nem is olyan nagy, de ajánlott a minimum 3.5 bar.Terepen meg mind1,mert a lejtőn úgy is mész a gravitáció törvényének engedelmeskedve :D.Előlre, és hátulra is bátran ajánlom.Forgásirányos gumi, de bátrabban kísérletezhetnek fordított forgásiránnyal is.Bár nem tudom az miképpen befolyásolná a viselkedését.Nagy sebességnél is kiválóan tart, és kiszámítható, jól kontrollálható marad.Eddig többnyire száraz terepen mentem vele, de nem hinném,h akad olyan terep, vagy útviszony, ahol zavarba lehetne hozni.Egy szóval ez egy iszonyatosan eltalált cucc.

Hátrány

Az ára :S

Nekem 2.4-es méretben van, de az EXO Protection kivitel,amit a neten üzletből a legolcsóbban 45 euro körül láttam, de van ahol 52 euro az ára :(

Tapasztalat

Nos ilyen komoly, magas minőségű, és speckó gumiból ez az első szett amit használok, így nem nagyon van összehasonlítási alapom, de ajánlani bárkinek merem,aki szeret vadulni.Brutális mérete (26x2.4  60-559!!!!!!) miatt szinte felüthetetlen, és mivel az enyém kevláros, így nem csak erős, de kategóriájában könnyű is.A drótperemes változathoz képest majd 400 grammal könyebb.Én 730g mértem :)

Erre ajánlom

Enduro, Freeride, DH

Ennyiért vettem
9000 párban :P
Mért tömeg
730 g
7 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Viktorkornel avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

vastag - jól fekszi az utat a Maxxis Ardent

barázda - szinte tökéletes terepre és a városi környezethez is

deffektálló

alig kopik

Hátrány

talán valamivel jobban lassul az Ardent, mint a sima gumik, bár ez inkább terepre van és ott tekerni kell, mint az őrült :)

Tapasztalat

szinte lehetetlen tönkretenni, én már majdnem 2 éve használom (sulibajárás, szabadidő) nagyon megbízható, mert aszfalton is megállja a helyét, és már akácerdőt is megjártam vele deffekt nélkül, mióta feltettem a két kerékre azóta le se kellett venni (nem is szeretném :D ) napi szinten legalább 11 km teszek meg vele (suli oda+vissza) városba, és ugyanolyan mintha bárhol máshol terepen használnám, továbbá a sok használat ellenére csoda de még 90%-os mind a 2 gumi, annak ellenére hogy idáig több mint 2000 km-t pakoltam bele, csak ajánlanni tudom :)

Erre ajánlom

végülis bátran ajánlom bárhova, természetesen versenybiciklire ne tedd, mert a vázba se igen férne be :) de inkább terepen érzi otthon magát mivel a vizes füvön is megállja a helyét

Ennyiért vettem
5600
Csatolt képek
Maxxis Ardent külső gumi
Maxxis Ardent külső gumi
Maxxis Ardent külső gumi
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Akyyy avatar
16 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 0-500 km-en keresztül, triálos fenegyerekként használtam
Előny

az erősített oldalfalút nagyon nehéz felütni, nekem még nem sikerült nem is tervezem :DD

én triálra használom szal így írom a tapadásáról a véleményem:

beton cuccokon gyorsan kopik a tapadása hát úgy normál :|

farönkökön nagyon jól tapad rengeteg olyan szituációm volt ahol meglepődtem miért nem csúszott meg :)

fém korlátokon, hááát

raklapokon szintén nagyon jól tapad

én hátsónak használom

esőben meglepődtem hogy nagyon kevés szer csúszott meg...

Hátrány

nehéz (erősített 1300 gramm :S)

nehéz leszedni a  felniről :S de télleg nekem még nem sikerült nem is próbálkozok vele, nehogy kilyukasszak belsőt...

Tapasztalat

1,5 m magasról vonatsínre érkeztem és nem ütöttem fel ^^

nem írom le mekkora guminyomással bicózok mert belémkötnének 100-an, hogy persze nehazudjak :P

aki ott volt amikor fújtam a gumit az tudja :)

Erre ajánlom
kezdő haladó triál de csak a súlya miatt
Ennyiért vettem
4500
6 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

cafat avatar
29 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 88%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

nekem elöl erősített dh van hátul meg isma freeride ardent van. esőben jól tapad. elég vastag és még csak 1-1 defektat kaptam előre hátra. sárban is kiválóan tapad és aszfalton is megállja a helyét.

Hátrány

hát ne farolj vele és nem kopik annyira de a lágy keverékű eléggé gyorsan morzsolódik. 2.4 es helyett lehetne 2.5ös.

Tapasztalat
nekem bevált olcsó és megbízható jól tapad mindenhol egy maxxis dh belsővel elég jó kombináció.
Erre ajánlom
dh, freeride
Ennyiért vettem
4500
8 olvasó 88%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Marcesssssz avatar
10 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 90%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

-Nagyon vastag,
-Füvön, porban, kisebb sárban jól tapad 
-Könnyű 
-Alig kopik :D 

Hátrány
Aszfalton könnyű megcsúsztatni :S
Erre ajánlom
lefelé :D..(DH/Freeride) :D de tekerni semmiképp :S
Ennyiért vettem
4500
10 olvasó 90%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

patrik2831 avatar
9 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Nekem ez a gumi bejött.Egyik nap egy enyhe dh pályán mentünk le és semi csuszást nem éreztem (ráadásul nagy sár volt).Aszfalton még semenyire nem kopik ,defektet még nem kaptam vele.

Hátrány
Olyat még nem találtam de majd irok ha lesz XDXD
Tapasztalat
a régi gumim egy schwalbe jimmy elsö dh pályán majd nem elestem vele mert az egyik kanyarban 180 fokot fordultam vele szval egy szar olyat ne nagyon vegyetek meg esöe is csusztam vele szoval csakszáraz aszfalton tapad de gyorsan kopik.
Erre ajánlom
dirt,enyhe dh freeride
Ennyiért vettem
3400
9 olvasó 78%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

xrider avatar
29 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Rohadt jól tapad. Könnyű. Jol tartja a bringat, 50 fokos lejton max. sebesseggel, koveken is. Akkora kanyart vehetsz amekkorat nem szegyelsz.
Hátrány
nincsenek
Erre ajánlom
DH/Freeride-ra ezerrel.
Ennyiért vettem
3000 Ft
9 olvasó 78%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-9 (9 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

26x2.25, 26x2.4, 29x2.25, 29x2.4


 
szövetsűrűség (TPI):

60


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

van


 
defektvédelem:

van (3C Triple Compound)


 
tubeless változat:

nincs


 
oldalprizmás változat:

nincs


tömeg:

1.170-1.250


 
további információk:

Középső mintái hátranyilazottak, minden második rámpázott. Oldalsó bütykei sűrűn követik egymást és közepesen magasak.


Maxxis logó

Maxxis márka bemutatás

A Maxxis világszerte emberek ezrei által ismert és megbízhatónak tartott márka, mely magas minőségű gumiabroncsokat kínál autókra, kisteherautókra, kerékpárokra, motorkerékpárokra, utánfutókra, gokartokra és kerti gépekre.

A Maxxis-t 1967-ben Tajvanban alapították és mára az egyik legnagyobb és legnagyobb tiszteletben álló gumiabroncs gyár a világon. Többek között Ázsiában, Európában, észak- és dél-Amerikában is működik üzeme a cégnek, és termékeit mintegy 170 országban forgalmazzák, összesen több mint 22.000 embert foglalkoztatásával. A márka mögött a világ legnagyobb gumiabroncs gyára, a Cheng Shin Tire áll, mely a saját márkáin (Maxxis, CST) kívül több nagy márkának is termel.

A Maxxis egyenletes fejlődésének alapját azok a vásárlók adják, akik egész életükben hűvé válnak a márkához. A Maxxis kínálatában minden életkorhoz és kerékpáros stílushoz található megfelelő gumiköpeny.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Hátulra Maxxis Ardent vagy Larsen TT ??
2 válasz
utolsó: 2013. júl.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Maxxis Ardent termékkel kapcsolatban: