Maxxis Larsen TT külső gumi

23 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
  • Modellév:
    2011
    (frissítve: 2011.05.)
  • Listaár: 4.270 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



16-23 (23 vélemény)
Rendezés

low82 avatar
low82
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 0-500 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
Nekem a kevlaros változat volt, nagyon könnyű le és felszerelni, terepen elég jól működik, homokban is erős közepes.
Hátrány
Ez lehet, hogy egyéni probléma, de nekem puhábbnak tűnt az egész gumi, nem a keverékre gondolok, hanem a gumi "szerkezetére". 4 Bar-on használtam, és még így is néha ijesztően nézett ki padkáknál, bár defektet nem kaptam vele. Sárban nem az igazi, bár melyik az?
Tapasztalat
Ez egy terepgumi, terepen jó, de csak akkor vegyetek ilyet, ha egy métert nem szeretnétek aszfalton/betonon menni vele, ugyanis nekem kb. 250-300 km alatt szanaszét kopott. Tudom, hogy nem oda tervezték, de ez talán akkor is gáz egy kicsit. Bár alapvetően nem volt izgulós a gumi aszfalton, remekül gurult, de tényleg két-három hét alatt elkopott, ellentétben a R. Z-MAX-el, amivel kb 1200 km-t megtettem, ennek 3/4-e aszfalt volt és a gumin szinte semmi sem látszott, de aszfalton sem csúszik igazán. Azért adok kevés répát, mert hiába teker valaki terepen, a terepre el kell jutni és eljutni csak aszfalton lehet, hacsak nem az erdőben lakik valaki. Ennyire gyorsan kopó gumit még nem láttam. De amúgy remek. Ja, és mielőtt elkezdenétek hülyézni, hogy terepgumit használok aszfalton, ritkán megyek terepen, közlöm, hogy az itteni utak széleit kimosta a víz, porosak és ha netán lemész róla, vagy gyorsan jön a kamion és le kell menned, akkor az aszfaltgumi gyalázatosan viselkedik/használhatatlan.
Erre ajánlom
Csak terep, az 1.9-es szélesség miatt XC.
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Johny Knoxville avatar
Johny Knoxville
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
még nem tudtam defektet tenni bele,stabil,baromira tisztítja magát,nekem eddig semennyit se kopott(maxxpro 60a legkeményebb keverék) hiperatombrutál
Hátrány
rohadtul csúszik sárban ami olyan mint a vaj,sziklákon úgyszint,
Tapasztalat
nem vmi széles ahhoz képest hogy 2.35-ös de a régi IRC mythosomhoz képest egy isten... csak voltam kint bicajozni és leírtam mit tapasztaltam
Erre ajánlom
xc/4x/dh/dj mindenre
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

MAXXIS avatar
MAXXIS
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Jol ney ki terepen tokeletes nagyon jol tisytitja magat.Ha viyes fuben fekezel lekaszaja a fuvet
Hátrány
Ket gumit kell otthon dartani, segyet kell cementre is ,mert a larsen tt t cement igen konnyu taccsra tenni
Tapasztalat
ez a legjobb maxxis gumi
Erre ajánlom
DH cross country..mindenre,csak nehogy eyt vegyel orszagutizni.............
7 olvasó 29%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Johny Knoxville avatar
Johny Knoxville
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Jól néz ki(nekem a 2.35-ös verzió van)jó az úttartása döngölt és laza terepen is aszfaltra nem ajánlanám mert kissé nagy a gördülési ellenállása kanyarban jól tart az oldalsó bütykök miatt.fékezéskor hihetetlenül belekap a talajba főleg elöl. viszonylag olcsó 3990-ft az eBike on
Hátrány
nem találkoztam ilyennel
Tapasztalat
marha jo gumi!!!
Erre ajánlom
xc/4x/frírájd
Szerinted hasznos?

Don Karnage avatar
Don Karnage
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
2.35-ös LarsenTT -> maga a ballonos álom, gyökeres, köves ösvényeken!!!!!! Sarat úgy dobálja ki magából, hogy alig győz az ember a fejével kapkodni, volt, hogy az orromba úgy fellőt egy babszemnyi sarat az első kerék, hogy a szájpadlásomnál jött ki. Durva ahogy tisztítja magát menet közben! Betonon olyan hangja van, hogy az autósok félrehúzódnak, ezért könnyű az erdőből hazafelé közlekedni. :-) Emelkedőn a megfordított lapátszerű minta tökéletes, bárhol kipörgés nélkül kapaszkodik!
Hátrány
A 2.35-ös vastagságúnak 2 baron van egy kis gördülése is az ellenállás közben :-) Sík terepen betonon nem árt komótosan pedálozni, mert esetleg megáll a bicikli!!!!! De terepen azonnal elemében van!!!!!! Betonon nem ajánlanám a döntött kanyarodást, csak ha száraz és pormentes úton vagy!!!! Elég egy kis aprókavicsos rész a bitumenen és az eleje vagy hátulja megy a picsába a biciklinek!!!! Erdőben a sziklákon csúszik mint a vazelines takony, általában oldalirányba! Úgy tűnik, mintha tapadna, aztán csetttt az eleje vagy a hátulja elmászik a biciklinek 30-40 cm-t, emiatt életveszélyes neki a szikla. De terepen amúgy kanyarban is fasza, már úgy önmagához képest.
Tapasztalat
Nekem elöl és hátul (megfordítva) is ez van. Hátul emiatt jól kapaszkodik, viszont a hátsó fék így a minta miatt használhatatlan, a hátsó kerék nem tud a földbe harapni fékezés közben, azonnal csúszik/blokkol. De az első kerék az igen! Első féknél a minta harap, a teló becsúszik, a hátsó kerék meg felemelkedik. LarsenTT-vel bárhol megálltam első fékkel, mindenkinél hamarabb!!!! Kell bele DH belső esetleg dupla belső is, mert ez+az defektet okozhat! Megéri a pízt ha erdei varacskolásra szánod, mert tényleg csak terepen érzi jól magát, csakis napsütéses, sármentes időben. Városba nem ajánlanám, csak feleslegesen kopna.
Erre ajánlom
LarsenTT-t tényleg arra ajánlanám, amire kitalálták, döngölt száraz földút, kissé laza aljzatú erdei út, gyökeres tűleveles ösvény, na meg köves-poros lejtők... Ha sár van akkor inkább hátra egy Swampthing előre meg maradhat ez. Szóval csak előre ajánlanám!!
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

hBR avatar
hBR
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
jól néz ki :) iszonyat jól mászik. terepre király
Hátrány
egyenlőre nincs.
Tapasztalat
A mai nap terepezés közben mindenki defektet kapott (volt aki 2őt is) A larsenTT megúszta. Kollégája a Minotaur nem... jól bír ez a gumi mindent
Erre ajánlom
városba, terepre
Szerinted hasznos?

kistraqi avatar
7 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
jó terepen , nem üt fel birja az üveget szóval jó a defektállósága...
Hátrány
nincs oldaltartása kanyarban kicsúszik
Tapasztalat
vizes úton mentem, kanyarban ez miatt a szar miatt kicsúsztam kitört az egyik fogam és teljesen felszakadt az ajkam..1 hétig alig tudtam járni.... vigyázzatok vele !!!!
Erre ajánlom
mindenre jó csak kanyarodásra nem
Szerinted hasznos?

Gy.P. avatar
Gy.P.
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Aszfaltra nagyon király!!! Aki városban nyomja az ilyet vegyen, dirtre is tökéletes. Aki erdőben is nyomja és sok pénze van annak érdemes két külön kereket városba venni ilyen külsőkkel sok pénze van
Hátrány
Nem felüthetetlen. Nekem már kétszer is sikerült. A DH-s belső talán megoldás lehet
Tapasztalat
Aki csak városban nyomja és nincs kedve két-három havonta külsőt cserélni az vegyen ilyet.
Erre ajánlom
Városba, dirtre
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

16-23 (23 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

26x1.90, 26x2.00, 26x2.35


 
nyomás (bar):

max. 4.5


 
szövetsűrűség (TPI):
  • 60

  • 120


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

van


 
defektvédelem:

van


 
tubeless változat:

van


 
oldalprizmás változat:

nincs


tömeg:

375-1050


 
további információk:

A L.U.S.T technológiával készült köpenyek (csak a tubeless változatok)könnyített, viszont defekttűrőbb oldalfallal rendelkeznek. Az eXCeption felirattal ellátott változatok könnyebbek normál társaiknál.


Maxxis logó

Maxxis márka bemutatás

A Maxxis világszerte emberek ezrei által ismert és megbízhatónak tartott márka, mely magas minőségű gumiabroncsokat kínál autókra, kisteherautókra, kerékpárokra, motorkerékpárokra, utánfutókra, gokartokra és kerti gépekre.

A Maxxis-t 1967-ben Tajvanban alapították és mára az egyik legnagyobb és legnagyobb tiszteletben álló gumiabroncs gyár a világon. Többek között Ázsiában, Európában, észak- és dél-Amerikában is működik üzeme a cégnek, és termékeit mintegy 170 országban forgalmazzák, összesen több mint 22.000 embert foglalkoztatásával. A márka mögött a világ legnagyobb gumiabroncs gyára, a Cheng Shin Tire áll, mely a saját márkáin (Maxxis, CST) kívül több nagy márkának is termel.

A Maxxis egyenletes fejlődésének alapját azok a vásárlók adják, akik egész életükben hűvé válnak a márkához. A Maxxis kínálatában minden életkorhoz és kerékpáros stílushoz található megfelelő gumiköpeny.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Hátulra Maxxis Ardent vagy Larsen TT ??
2 válasz
utolsó: 2013. júl.
Maxxis Larsen TT vagy milyen gumit streetre?
5 válasz
utolsó: 2012. júl.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Maxxis Larsen TT termékkel kapcsolatban: