- defektállósága jó a magas minták miatt
- nehezen kopik
- jól tapad mindenféle terepen, ahhoz képest hogy sárba tervezték
- jól tart
- nagy sebességet bírja (aszfalton eddigi max vele: 68km/h, sziklásabb talajon max: 38km/h merev gépen használva)
- téli gumiként is hibátlan saras, havas, ónos eső utáni talajon se volt gondom vele (erre vettem)
- könnyű (eXCeption változat)
- nagy nyomáson is (3,6bar) jól mászik sziklás vagy laza talajon is
- könnyű szerelni
- könnyen tisztul
- jól fékezhető
- 120tpi
- gördülési ellenállása nagy, a Maxxis 5ös skálán 1es-re osztályozta
Én a 26x2.1-es eXCeption változatot használtam/használom. Ez egy olyan igazi terepjárós gumi. Aszfalton csak elől merem használni, hátul csak rövid ideig volt nagy nyomáson (3,6-3,8bar kb,) és így is kemény volt tekerni nagyon rövid távon. Terepen viszont hibátlan. Száraz köves talajon se volt gond vele bár ide már volt jobb gumim (gördülési ellenállás terén), mászásnál még mindig a legjobb nálam. Összességben nagyon jó ha ott használod ahová tervezték. Szerintem az 1.8-as verzió elég. A Maxxis gumijai kopnak szerintem a legkevésbé az összes nagy gyártó közül (Continental, Schwalbe, Michelin: ezeknek a nagyobb gyártóknak a gumijait próbáltam eddig). Szerelni csak puszta kézzel szoktam, egyéb szerszám felesleges hozzá. Eddig 1000km-ert használtam első keréken 90%-ban aszfalton és terepen egyaránt minden időjárási viszonyban (aszfalton max 20°C-ban), de alig van rajta kopás.
Ha mindenhol szeretsz menni és ha a sár se gond akkor inkább az 1.55-ös verziót ajánlom.
Ha 75-80%-ban laza, sáros terepre az 1.8-as verziót ajánlom.
Ha semmilyen rossz időjárási körülmény (hó, sáros-anyagos talaj, ónos eső) nem hátráltat meg akkor a 2.1es választás a tuti.