Maxxis Overdrive külső gumi

11 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév:
    2011
    (frissítve: 2011.05.)
  • Listaár: 3.900 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-11 (11 vélemény)
Rendezés

weanti avatar
8 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2019, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

* jo defektallosag

* jo gordulekenyseg

* jo kopasallosag

* jo tapadas

Hátrány

* brodazatabol adodoan a homokos, saras talajt nem szereti

Tapasztalat

A parom bringajara vettunk ilyen gumit 32-622 -es meretben. Ennek maximalis nyomasa 6.1 bar, mi 5-6 bar kozott tartottuk. Legfobb felhasznalasa varosban (Budapesten) tortent, de rovidebb-hosszabb turakat is tettunk vele, melyek kozben valtozatos terepre is kimereszkedtunk (emelkedo, lejto, laza erdei talaj, kemeny foldes ut). Mindenhol jol viselkedett a gumi gordules, kapaszkodas es defektallosag szempontjabol.

Sajnos a budapesti utak es utcak sok helyen tele vannak (gumira) veszelyes tormelekekkel es (uveg)szilankokkal es ez lett a veszte is. Kb 4000 km utan a gumi bordazata meg rendben volt, de az utolso 2 honapban 3 defektet is kapott vele. Egy defekt soran a gumi gondos atvizsgalasa utan meglehetosen sok eles targyat tavolitottunk el a futofelulet alol, amik nagy resze uvegszilank volt. Ez bizonyitotta azt hogy milyen sok defektet akadalyozott meg. Ezutan ugy iteltuk meg, hogy a sok szilank okozta vagas miatt inkabb lecsereljuk a gumit.

Ugyanilyen gumit vettunk, mivel szamunkra bebizonyitotta, hogy nagyon jo defektallosag mellett jo gordulesi teljesitmenyt nyujt.

Erre ajánlom

En leginkabb aszfaltra ajanlom a bordazata miatt, de konnyu terepen (kemeny foldut) is eges jol elgurul. Ertelemszeruen a homok es a melyebb sar mar nem valo neki.

Ennyiért vettem
kb 5300
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

C.z. avatar
3 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2016, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Könnyű 

A kerék nyomásának változtatásával szükség szerint állítható a tapadás

Lassan kopik

 

Hátrány

Az oldalfala érzékeny defektekre

Tapasztalat

Lassan 4 éve használom ezt a külsőt és megvagyok vele elégedve. 5 bár nyomásnál nagyon jó aszfalton, alacsonyabb nyomásnál jól tapad könnyebb terepen, csak a mély sár illetve homok fog ki rajta. De hát oda amúgy is bütykös gumi kell. Apropó bütykös gumik... Ez az egyik nagy előnye, hogy amíg egy csomó vegyes használatú külső azzal operál hogy a közepén van egy sima futofelulet a két két szélén meg egy sor butyok itt nincs ilyen tehát aszfalton kanyarodaskor nem darál. Kirándulásokra tökéletesen jó. Könnyen és stabilan fut az aszfalton és ugyanígy döngölt foldesuton kavicsoson, füvön stb... Ha nem is akarunk terepre menni ennek már akkor is van előnye például ha az aszfaltra rámosódott a sár stb. amire egyébként sokan panaszkodnak.

Defektem 4  év alatt csak egyszer volt vele,  de amikor volt, akkor a kerekem amúgy is siralmas állapotban volt már ráfért volna egy alapos szerviz. 

Bár a gumit vegyesen használtam azért döntő többségben mégiscsak aszfalton. De azt is hozzá kell tennem, hogy kB fele idő alatt este használtam így nem érte annyi hőstressz a forró aszfalttól napfénytől és a hőtágulás következtében megemelkedő guminyomástól. Ez alatt megtettem már parezer kilométert és lényegében szinte semmit nem kopott a gumi, mondjuk ritkán satufekezek, azoknak viszont ha kicsit is de megmaradt a nyoma. 

A legmagasabb sebesség nagyjából 80 km/ óra volt amit mentem vele aszfalton, jól tapadt akkor is. 40 km per órával mentem vele letapadt nedves homokon, ott már ki kipordult annyira, hogy ésszerűbb legyen lassítani. 

 

Erre ajánlom

Városban, vidéken tekerés, Tókerülés, rossz minőségű utakon járás

Szerinted hasznos?

C.z. avatar
3 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2016, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Jó tapadás változatos talajviszonyokon

Defektvédelem

Viszonylag kis súly

Hátrány

A tapadása a gördülékenysége kárára megy, 

Az oldalfal lehetne erősebb

Lehetne egy kicsit szélesebb

Tapasztalat

Nem sokat használtam eddig a külsőt, viszony kétféle nyomáson (alacsony és max) és többféle terepen is. Nekem a bringámhoz adták ezt a külsőt és lévén, hogy külterületen lakom vidéken, le is akartam cserélni egy bütykösebb gumira. Azonban ahogy mentem ezzel a gumival rájöttem, hogy nem feltétlenül szükséges a dolog. Defektet nem kaptam vele, holott elég sokmindenen áthajtottam, köztük földbe ágyazódott törmeléken, termésekkel, botokkal teli avaron stb, és bár hallottam kétszer is nagy durranást a kerekek felől, szerencsére egyik alkalommal se a gumi volt az. 

Alacsony nyomáson nagyon stabilan viselkedett a gumi, nem zavarodott meg akkor sem ha hirtelen változtak az útviszonyok (például egy földmosás felváltotta azt aszfaltot) bár aszfalton megérződött a guminyomás hiánya a lassabb átlagsebességen a lomhaságon, nyirkos de még nem sáros földutakon álom volt vele menni, már csak azért is, mert a gumi olyankor átváltott lopakodó üzemmódba, tehát emberi fül számára hallhatatlan volt ami mondjuk egy könnyebb erdei kiruccanáskor hatalmas előny lehet annak, aki élvezni akarja a természet hangjait. 
Murván is jól viselkedett a gumi, bár itt azért már kiütközött, hogy csak 1.50 széles, mert néha-néha azért csak kipördült egy kicsit. 

Max nyomásra fújva (az én külsőmnél ez 5,1-bar mivel a kerék 700c-s) már sokkal jobban gördül az aszfalton, de még mindig elég jó könnyebb terepen is, habár a keménysége és a keskenyebbsége miatt már gyakrabban ki-kipördül, nem érzi az ember olyan stabilnak magasabb sebességen. 
Szárazabb földúton ismét jó volt vele menni, bár már jobban rázott és hangosabb is lett, tehát akinek igénye van az erdei lopakodó üzemmódra az inkább vegye le a nyomást. 
A száraz, gyepes utat meg se érezte a gumi különösebben. Sajnos egyenlőre nem próbáltam ki, mennyire lenne csúszós nedves füvön, de gyeppel benőtt úton is magabiztosan lehet vele közlekedni. 
Viszont a homokban már gondolkodik, gyakrabban kilibben a bringa hátulja, ott már trükkösebb használni a gumit, bár homokos talajon nem próbáltam még úgy, hogy alacsony nyomásra lett volna állítva, lehet az segített volna egy kicsit. 

Összeségében a legtöbb hátránya a szélességéből fakad, tehát azt mondanám, hogy ez a külső simán beletartozik a legjobb vegyes gumik közé 1.50-es kategóriában. 

A kopásállóságáról nem tudok nyilatkozni mert bár változatos terepen mentem vele (mondjuk legtöbbet aszfalton) eddig kevesebb mint 300 kilométert használtam. Eddig úgy tűnik, hogy a gumi szemernyit sem kopott 

Erre ajánlom

Ha annyira nem fontos a gyorsulás illetve a gyorsaság, de szeretnél egy külsőt aminek változatos körülmények között is jó a tapadása akkor ezt a gumit nyugodt szívvel ajánlom. 

Ennyiért vettem
Biciklivel adták
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

zabusz avatar
2 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • megfizethető ár
  • alacsony gördülési ellenállás
  • univerzálisan használható
  • lassan kopik
  • 40 km/h felett is halk marad.
Hátrány
  • lehetne kicsit jobb a defektvédelem
  • terepen ha sár van, megadja magát
Tapasztalat

Városi közlekedésre és túrázásra használtam egy évig, és kijelenthetem, hogy nagyon extrém terepeken kívül mindenhol megállja a helyét! Sáros földutakon azért csak ésszel száguldozzunk vele, de aszfalton télen-nyáron, esőben-napsütésben mindig nagyszerűen teljesített.

A gördülési ellenállásról annyit, hogy szélcsendben simán tartható vele a 30-as tempó.

5500 km alatt 3 alkalommal kaptam defektet, ami szerintem nem olyan rossz arány, hordj magaddal mindig egy pót-belsőt és nem ér meglepetés. (az oldalfal a gyengepont, mind a 3 defektet oldalról kaptam)

Még ennyi km után is csak a hátsó keréken látszik a kopás, szerintem minimum 7-8000 km-t le lehet vele gurulni gond nélkül.

 

Erre ajánlom

Városba, túrázásra, könnyű terepre csak száraz időben, ha csak egy biciklid van és nem akarsz mélyen a zsebedbe nyúlni.

10 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

waveson avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • brutális defektállóság
  • kicsi gördülési ellenállás
  • reflex csík
  • nem kopik
  • viszonylag olcsó
  • nagyon jól néz ki, főleg újonnan..
Hátrány
  • viszonylag kicsi a megengedett nyomás (3,4bar), én 4,2-n használom egyelőre.
Tapasztalat

Untam már a defekteket ezért 2015 májusában lecseréltem a már 800km-től kb belsőig kopó kerékpárral árult külsőt (Duro explorer)....

Még mindig május van, még csak 170 km van benne. Csak annyit tudok egyelőre elmondani hogy tökéletes tapadás, nagy sebességgel könnyű hajtani még felfele is. Ezen kívül erős biztonságérzetet ad, hogy kevlárbetétes és alapvetően egy erősen defektálló külső..

Később még fogom updatelni a hozzászólást ahogy telik az idő / mennek bele a km-ek!

Erre ajánlom

Aszfalt, Budapest...

Ha nem akarsz állandóan belsőt  cserélni..foltozni..stb :)
Mivel nemigen kopik, a külsőt se kell egyhamar cserélni.

Ennyiért vettem
5000
8 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

uNiVáB avatar
3 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Amíg nincs komolyabban lekopva, addig remekül tűri a szúrós dolgokat, pár ezer kilométer alatt nem emlékszem defektre vele

Állat módon tapad

Slickhez képest egész bordázottnak tűnik, jó a vízelvezetése, aszfalton bármilyen körülmények között használható

Ár/érték arányban nagyon meggyőző

Hátrány

nagyon kapaszkodik az aszfaltba, előírt nyomáson használva nehéz hajtani egy slickhez képest. sok hozzászólóhoz hasonlóan én is magasabb nyomáson használtam - nem volt tőle semmi baja. (4 bar felett eltűnnek a rossz tulajdonságai, és csak száguldasz)

csak az előírt nyomás miatt 4 répa a teljesítmény

Tapasztalat

A városi mindenes bringámra kellett egy biztonságos városi slick gumi, és ez jó kompromisszumnak látszott a 8-10k-s prémium gumik és a belépőszintű noname vacakok között. Nagyon bevált, ha újra összeállítom a városi gépem, ismét ilyet veszek rá.

Erre ajánlom

Aszfalton bármikor bármire!

Ennyiért vettem
4-4,5k körül
8 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

hefi avatar
86 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 93%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • Brutális defektállóság
  • Aránylag alacsony gördülési ellenállás
  • A kicsit durvább mintázat és az 1.75-ös szélesség miatt lehet használni télen is
  • Vizes talajt jobban bírja, mint a teljesen slick gumi
Hátrány
  • Kő nehéz az Over Drive, bár városban ez annyira nem számít
  • 3.4 bar a maximum, ami egy slicktől elég szerény. Mondjuk én 4.5-ön használom
  • Nincs oldalprizmás változata
Tapasztalat

Én a Continental Sportcontact után adtam egy esélyt egy 1.5-ös tesco guminak. Napi használat mellett, kb. 2 hetente kaptam defektet. Mióta az Maxxis van, azóta nem volt egy defekt sem!

Erre ajánlom
Városba téli-nyári guminak. Esetleg, akiknek kevés az 1.5-ös szélesség.
Csatolt képek
Maxxis Overdrive  2009 külső gumi
14 olvasó 93%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Makky avatar
164 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • Jól tapad kanyarban is.
  • Valószínűleg a defektet is jól bírja. Talán egyetlen átszúrásos defektem volt eddig a két keréken 12000 km alatt.
  • Száraz földúton (könnyű terep) is elfogadtható.
  • Esőben is jó (aszfalton).
Hátrány
  • Az van ráírva, hogy max. 3,4 bar, ami nekem kevés. Én 4 körül használom, majd az évek eldöntik, hogy ez mennyire fáj neki. (Nem fájt neki. Nem gyengült/sérült sehol a szövetszerkezet.)
  • A minta középső részén lehetnének mélyebbek a barázdák, mert így hamarabb fog romlani a vizelvezetőképessége a kopással.
Tapasztalat

Én munkába járok vele aszfalton és terepen vegyesen (az összút 5 %-a terep a 3H alatti reptér környékén). Oda már kevés lenne a sima slick, ez viszont pont jó kompromisszum, mert aszfalton se rosszabb annyival, de azért nem egy 1.4-es slick. A 3,4 bar miatt nálam csak 4 répa.

 

Kicsit módosítok a korábbi véleményemen:

A hátsót most dobtam ki 12000 km után. A télnek már nem akartam nekivágni vele, mert eléggé kezdett slick-be átmenni. Nyáron még nyúztam volna. Az elsőben is ugyanennyi km van, de az még bőven jó. Most azt tettem föl hátra, előre pedig egy új ugyanilyet, mert bejött. Szóval mehet az 5 répa neki.

A harmadik képen azok nem a gumi repedései, hanem repedezett sár! Csak nem volt idegem jobban letisztítani.

 

Újabb frissítés, mert eltelt még egy év. Az első kerékről hátra föltett gumit most dobtam ki. Így összesen 12000 elől+7000 hátul=19000 km futott. Ezen a 7000 km-en pontosan emlékszem, hogy összesen 1 db defektet kaptam vele a két keréken. Az is hátul volt. Egy borsónyi igen éles üvegdarab vágta át. A futófelület még nem kopott le teljesen, ahhoz kellett volna szerintem még 5000 legalább, de azt már nem akartam megvárni az újabb tél közeledtével. Már így is érezhetően jobban csúszott porosabb részeken.

Erre ajánlom

Aki vegyesen használja a bringáját országúton, földúton, vagy túrázik csomagokkal.

Ennyiért vettem
3500
Csatolt képek
Maxxis Overdrive  2008 külső gumi
Felirat
Maxxis Overdrive  2008 külső gumi
2500 km után elöl
Maxxis Overdrive  2008 külső gumi
Eddig 13e elöl+2,5e hátul. Kicsit saras.
60 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Sbence92 avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Alacsony gördülési ellenállás
  • Jó kanyarstabilitás
  • Vizet szinte alig csap fel
  • Annak ellenére,hogy nagyon tapad, iszonyat könnyen gurul (30kmh simán tartható vele)
  • Jó minőségű úton csendes, ócska 4rendű úton pocsék (hangos, nem gurul)
  • Aszfaltra kiváló, viszont már könyebb terepen is csúszik ha van egy kis víz
  • Nekem ez a harmadik garnitúra gumim és eddig 2 defektem volt, ezzel egyse, pedig mentem már át jópárszor üvegen vele.
  • NAGYON NAGYON tapad. Kolega 2.5 baron használt dirt gumija (márkát nemtudok) simán csúszik nedves aszfalton amíg ez nem
Hátrány
  • Az hogy viszonylag vékony gumi (1.75) csak akkor érződik ha nagyon fel van fúja, de nem kell beszarni a gyári értékek láttan (max ~3bar) mer én 4.8-5 bar környékén használom és lazán elbírja ezt a nyomást is.
  • A vízzel ellentétben az aprócska kavicsokat felkapja és dobálja keményen, tehát a hátul jövő féltheti a szemét
  • Megragad benne a pici 2-3mmes kavics (ha egy hegyesebbet fogsz ki lehet h a gumit is kiszúrja)
  • Száraz füvön is megcsúszik az elsőkerék egy komolyabb fékezésnél, dehát ez aszfaltgummi ezvan...
  • Nem túl mély a mintája. Felrakáskor mértem 1.8mm a közepén. Hát ez tyúkfing ahhoz képest h szinte csak ezen fut a gumi.
Tapasztalat
MAXXIS gumi > többi gumi
A teljesítmény azért 4répa, mert 4-5 baron a legjobb a gumi, és ez már nem a működési tartománya (elvileg). Ergo lehet h egy idő után megadja magát..
Erre ajánlom
Aszfalt gumi. Aszfaltra ajánlom mert oda való.
Picit drága (a csúcsmodel belőle 5e,de az alap is 3e). Annak ajánlom aki hajlandó kiadni pénzt egy normális gumiért és elvárásai vannak. Ez azokat teljesíti, ezért az 5 répa ár/telj.-re
Ennyiért vettem
5000 párban ebikeon
11 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Atsuko avatar
11 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
  • A defektállósága szerintem teljesen jó, átmentem egy halo száraz akácfatüskén és semmi baja.
  • Aszfalton semennyire nem kopik, hiszen arra lett tervezve.
  • Mind2 kerékre kitûnõ de szerintem ha már iilyet veszel akkor mind2 re vegyél!!
  • Emelkedõn könyedén feltekerhetõ, lejtõn ami 200m annyit hogy 61 el jöttem ugy hogy nagyon elõre már fékeztem.
  • Kanyarban hihetetlen, ha aszfalton vagy!
  • Ami a legjobban meglepett hogy 10kg s táskával és anélkóül is nagyontartja a sebességet ami azt jelenti hogy
  • A gördülési ellenállás szinte nincs : )
  • Szerintem terepre nemjó mert csúszik
  • Esõben baromi jó mert nem nagyon csapja fel a vizet!
Hátrány
Szerintem nincs...
Tapasztalat
nekem nagyon tecccik!!
Erre ajánlom
Országútra.
Ennyiért vettem
3600 Ft
10 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Perillustris avatar
Perillustris
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Kevlár betét, kanyarbiztos, jó vízelvezetés. Jó tapadás (télre pl.)
Hátrány
A jó tapadás hátrány is, persze csak egy slick gumival szemben...
Tapasztalat
Mivel a gumim simára, s ezzel együtt majdnem a belsőig kopott, kénytelen voltam vásárolni újakat. Hosszas keresgélés után ez lett belőle, a télre is gondolva. Természetesen a kopottak után azt hittem, beszorult a fék, úgy tapadt. Szóval ami az előnye, az a hátránya is. A vizet nagyon jól elvezeti, alig fröcsköl felfelé, s kanyarban sincs vele gond. Persze várom, hogy kicsit bekopjon, s nagyobb legyen a városi futófelület, de a eljövendő időszakra mindenképp jó választás volt, tavasszal meg úgyis teszek rá egy tükörsimát. Ma Milliről hazafelé jövet belenyomtam 5 bar-t, így sokkal kevésbé tapad, hiszen így fut a középső felületen, igaz, a szarabb minőségű úton kirázza a belem, lehet, holnap egy kis levegőt kiengedek. :) Szakadó esőben is jól vizsgázott. Szóval ajánlom mindenkinek, jó minőségű, kevlárbetétes gumi.
Erre ajánlom
Télre mindenkinek, tavasztól őszig pedig hobbikerékpárosoknak, vagy olyanoknak, akik - városi bringásként - nem bíznak a slick gumikban.
Ennyiért vettem
2990
14 olvasó 79%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-11 (11 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

26x1.75, 700x38C, 700x40C


 
nyomás (bar):

max. 3.5 (26x1.75), max. 5.2 (700x38C, 700x40C)


 
szövetsűrűség (TPI):
  • 27

  • 60


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

nincs


 
defektvédelem:
  • van (Maxx Protect, Kevlar Inside, K2)

  • nincs


 
tubeless változat:

nincs


 
oldalprizmás változat:

van


tömeg:

510-715


 
további információk:

A középen futó minta minimálisra csökkenti a gördülési ellenállást, és a vibrációt, az oldalsó minta, viszont tökéletes vízelvezetést, és tapadást biztosít poros úton is.


Maxxis logó

Maxxis márka bemutatás

A Maxxis világszerte emberek ezrei által ismert és megbízhatónak tartott márka, mely magas minőségű gumiabroncsokat kínál autókra, kisteherautókra, kerékpárokra, motorkerékpárokra, utánfutókra, gokartokra és kerti gépekre.

A Maxxis-t 1967-ben Tajvanban alapították és mára az egyik legnagyobb és legnagyobb tiszteletben álló gumiabroncs gyár a világon. Többek között Ázsiában, Európában, észak- és dél-Amerikában is működik üzeme a cégnek, és termékeit mintegy 170 országban forgalmazzák, összesen több mint 22.000 embert foglalkoztatásával. A márka mögött a világ legnagyobb gumiabroncs gyára, a Cheng Shin Tire áll, mely a saját márkáin (Maxxis, CST) kívül több nagy márkának is termel.

A Maxxis egyenletes fejlődésének alapját azok a vásárlók adják, akik egész életükben hűvé válnak a márkához. A Maxxis kínálatában minden életkorhoz és kerékpáros stílushoz található megfelelő gumiköpeny.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Külső gumiban nyolcas (8-as a Maxxis Over Drive-ban), mit tegyek?
1 válasz
utolsó: 2011. dec.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Maxxis Overdrive termékkel kapcsolatban: