Alacsony gördülési ellenállás minden terepen. Viszonylag könnyű ez a gumi. Száraz időben erdőben és aszfalton is jól működik, megfelelően tapad.
Defektállósága egyenlő a 0-val, de lehet én voltam nagyon szerencsétlen.
Alacsony nyomáson én nem éreztem vele magam biztonságban az erdőben, mert nagyon vékony az oldala fala, és így nem nagyon van oldaltartása.
Terepen már a korareggeli harmat is problémát okoz neki, telerakodik, csúszik, és nehezen is szabadul meg a sártól.
Nagyobb igénybevételnél a drótperem eldeformálódik, ezért hajlamos 8-as szindrómában szenvedni.
Viszonylag gyorsan kopik.
2200km-en keresztül használtam, 60-40 arányban terep és aszfalt. Megfelelő nyomáson erődben is jól működik, de mint már fentebb írtam csak száraz időben. Aszfalton még nedves körülmények közt is viszonylag jól tapad, ellenben irgalmatlanul kopik aszfalton. 2 hónap használat után sikerült 10 nap alatt 9 defektet produkálni vele, ebből 2 alkalommal elől hátul egyszerre, persze mindent bringaúton.
Összességében, jó társam volt ez a Michelin Country Dry gumi, tény hogy viszonyítási alapom csak a bringán alapból rajta lévő Impac Outpack-hez tudtam hasonlítani, ahhoz képest mérföldekkel jobb teljesítményre képes, mászásban is megállta a helyét. Viszont ha a mostani WTB gumiijaimhoz hasonlítom, akkor azok teljesítményétől jóval elmarad. Viszont árban jóval kedvezőbb volt mint a mostaniak.
XC-re száraz időben. Egyébként városi és kisebb erdei túrákra akár még nedvesebb időben is, az alacsony gördülési ellenállása miatt.