Michelin Speedium 2 külső gumi

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.6]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.03.)
  • Listaár: 4.500 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-3 (3 vélemény)
Rendezés

stellaz1 avatar
39 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Amiket 2-vel lejebb leírtam
Hátrány

hát az volt, hogy az egyik gumit eldobtam 200 km után, mert szétvágta valami, a másikből 300 km környékén szedtem ki egy bazi nagy üveget, a gumin pedig hatalmas vágás.

 

 

Erre ajánlom
hát... lehet csak nem volt szerencsém, de én városba nem ajánlom a defektek miatt, máskülönben kiváló gumi
Ennyiért vettem
2500
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Crunker avatar
1 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny

Nagyon jó úttartás.

Jó tapadás, száraz úton és esőben is.

Tartós, lassan kopik.

Kb. 10000 kilométer alatt volt vele 2 defektem.

 

Hátrány
Nincs.
Erre ajánlom
Országútra edzeni sőt még versenyzésre is.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

stellaz avatar
stellaz
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
kevláros, defektvédelem, viszonylag könnyű, eddig jó a kopásállósága, jó gördülési ellenállás
Hátrány
én eddig nem találtam
Tapasztalat
Tufo szingót (és a komplett kereket peremesre) cseréltem le erre a gumóra, de szerintem városban ez a jobbik megoldás. 23 mm széles, slic, gördülési ellenállása egyáltalán ne nagyobb azonos nyomáson mint a szingoé, magyar utakon meg amúgy sem lehet 12 bar nyomáson közlekedni sajnos. 3 napja vettem, eddig olyan 120 kilcsit mentem vele, de a közepén az öntőformáról ott maradt vékony szalag meg sem kopott rajta. Szerintem városi vagy túra felhasználásra országuti keróba ez egy nagyon optimális választás. Defektállóságára ennyi idő alatt nem derült fény, de remélem beváltja a hozzáfűzött reményeket, ezért megelőlegezem neki az 5 répát.
Erre ajánlom
városba, annak aki szeretne országuti gumót, de szüksége van a strapabírásra
Ennyiért vettem
2500
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-3 (3 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

622x23


 
szövetsűrűség (TPI):

33


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

van


 
defektvédelem:

nincs


 
tubeless változat:

nincs


 
oldalprizmás változat:

nincs


tömeg:

285


 
további információk:

Hajtogatós kerékpár köpeny nagy futás teljesítménnyel és versenyképes tömeggel.


Michelin logó

Michelin márka bemutatás

A cég története gumilabdák gyártásával kezdődött 1829-ben. Édoard Daubrée és felesége, ráébredve a gumi benzolban való oldhatóságára gyerekjátékokat kezdett gyártani. 1889-ben Édoard Michelin vette át az irányítást, azóta az ő neve alatt fut a cég, melynek közlekedés iránti érdeklődése már ekkora megnyilvánul a csendes, gumi anyagú fékpofák piacra dobásában.

1891-ben egy bringás elhatározta, hogy beszerzi a Dunlop gumija javításához szükséges eszközöket. 3 órás javítás és egész éjjel száradó ragasztó- ez az, ami Michelin-t egy könnyen javítható kerékpárgumi megálmodására ösztönözte. Bejegyezte szabadalmait egy negyed óra alatt javítható gumiról, mely a Párizs-Brest-Párizs vesenyen Charles Terrint győzelemhez segítette, így széles körben ismertté lett.

1892-ben a Michelin testvérek egy versenyt szerveztek, melyen tüskéket szórtak szét, mintegy bizonyítva, hogy szerelhető gumival nem is olyan nagy szám egy defekt. Az 1895-ös Párizs-Bordó-Párizs versenyen a testvérek saját építésű, Éclair nevű autójukkal álltak rajthoz, amely a világ első levegős abroncsokon futó autója volt.

A cég történetének szerves része a szimbólummá vált Michelin baba. 1894-ben egy kiállításon két gumi oszlop volt a standjukon, amiről Édoard csak két kezet és lábat hiányolt, felismerve benne az emberi alakot. Végül 1898-ban O’Galop plakáttervező által kelt életre az azóta is használt figura.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Michelin Speedium 2 termékkel kapcsolatban: