Reménykeltő defektállóság.Egyenes futás,elenyésző gördülési ellenállás,kanyarban maxi stabilitás.Olcsó...Jó ár-érték arány.Jól látható feliratok.Nedves felületen is bátran használható.
500km után,eddig semmi...
Ajánlották a külsőt.De visszafogott voltam,mert hát:olcsó,kínai,ismeretlen...
Kellett az új szett,de ezidáig jószerivel Continental-t használtam,ami hozzá szoktatott a minőséghez.De az ismerős garanciát vállalt azzal,hogy ha nem válik be,átveszi...(Utána néztem,az OBOR egy jól futatott márka a távol keleten)Megvettem,felraktam(kellett az erő...),és próba.8-as,darabosság,"tojás" nincsen(pedig az olcsókra jellemző).5 báron már nekem elég.Csendes,gyors gördülés,semmi ellenállás,semmi rezonancia,fékezéskor gyorsan megállok.Dobogó-Kő-n lefelé 50-nél stabil futás,a kanyarokban mintha sínen haladnék.500 km után nincs mit a kopásállóságról szólni,de ha 1-2 szezont elmegy,már megérte a vétel.A gyártó szerint 3 mm vastag a defektvédelme.Érezni lehet a vastagságot középen,de azért én még megspékeltem egy defektvédő szalaggal.Az a helyzet,hogy drága,minőségí külső is szívatott már.Idő előtti kirepedezések.szálszakadás,8-as,stb.Viszont a kínaiak,egyre jobb minőséget gyártanak "olcsóbbé".
Majd úgy 3-4 ezer km után látni fogom az olcsóság hátrányát,vagy előnyét.Eddig nem érzek különbséget az ezt megelőző 15 ezres conti slick külsőhöz képest....
Ahol jó a slick...