Ritchey Innovader Pro külső gumi

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév: 2003
  • Listaár: 4.000 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-4 (4 vélemény)
Rendezés

rigop avatar
56 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Lassú kopás

Jó tapadás aszfalton és földúton is

Alacsony gördülési ellenállás

Hátrány

Elég könnyű kockásra fékezni a nem túl mély mintázat miatt

Tapasztalat

Biciklitúrára vettem ezt a Ritchey külső gumit, nagyon stabil, megbízható teljesítményt nyújtott. Nem túl mély homokos földúton is lehet még vele haladni, de persze inkább az aszfaltot szereti.

Ennyiért vettem
4000
Csatolt képek
Ritchey Innovader Pro külső gumi
Szerinted hasznos?

Magge avatar
Magge
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Könnyű, jól gyorsítható, simább terepre tökéletes, aszfalton is kiváló, gördülési ellenállása 5 répa, kanyartartása kitűnő, 5* répa
Hátrány
A tüskékkel nincs kibékülve, szóval nagyon hamar kilyukad, mivel vékony (a belsőmön már majdnem 20 folt volt, mire kicseréltem), nehéz leszedni a felniről, nagyon enyhén ráz, de ez elenyésző, és a sok előnye kompenzálja. Sárba-homokba ne menj vele, és a durva terephez kevés, asszem ez érthető, de amire kitalálták, arra tökéletes.
Tapasztalat
Igazi öszvér jó értelemben, a mintája nagyon el van találva, úgy látszik, a vektor-analízises gumitervezés sikeresnek bizonyult. (Így vizsgálják a gumira ható, különböző irányból érkező erőket, és ennek megfelelően készítették a mintázatát). Mivel könnyen lyukad, csak 4 répát kap, de egyébként megérdemelné az 5-öt is.
Erre ajánlom
CC-re és aszfaltra is kiváló. Ha városlakó vagy (ki nem az?), és sokat "kell" menned aszfalton, míg kiérsz a terepre, akkor neked találták ki. Kopásállósága közepes, de 2-3 évet kibírt alattam. Lehet, hogy veszek még majd ilyet.
Szerinted hasznos?

gemmmate avatar
gemmmate
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
Gyors,nem kopik hamar
Hátrány
Könnyen felütődik sajnos:(
Tapasztalat
Elégedett vagyok vele,csak gyakran előfordult,hogy felütődött,és defekt lett a vége...Pedig nem bringázok durva helyeken. Viszont ott a másik oldalon,hogy nagyon jól gyorsul,könnyű,és nem kopik túl hamar.Szerintem jó gumi.
Erre ajánlom
túrára,cc-re döngölt talajon,betonon
Szerinted hasznos?

kirixai avatar
kirixai
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Eszméletlen könnyű, részben emiatt aszfalton igen erősen gyorsul. Könnyű kitekerni, nem fáraszt.
Hátrány
Nem egy DH külső... Nagyon nehéz leszedni ha defekt van. Mindenképpen fém leszedőt ajánlok.
Tapasztalat
az ár-teljesítményt nem tudom mert nem ismerem az árát de nem akarom lehúzni u.h. adok neki egy ötöst:)
Erre ajánlom
Aszfaltra vagy kemény talajra (nem túl durva cc-re), szikán, sárban, ilyesmi, nem a legjobb, de nem is erre van.
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-4 (4 vélemény)
Rendezés
Ritchey logó

Ritchey márka bemutatás

A Ritchey Design története 1974-ig nyúlik vissza. Ekkor alapította a legendás Tom Ritchey, a hegyikerékpározás egyik atyja, akit 1988-ban beiktattak a Mountain Bike Hall Of Fame-be.

Az elsők közt kezdett a hegyikerékpározással foglalkozni, és rengeteg lehetőséget látott a használt alkatrészek tökéletesítésében. Célja nem egy nagy üzleti tervben gyökerezett- ekkor sok mtb alkatrész még nem is létezett, és a meglévőek is komoly fejlesztéseket igényeltek, így lehetőséget látott a könnyebb, erősebb, jobb összetevők gyártásában.

Tom Ritchey egykoron országos szinten versenyzett. Fiatalkorában már úgy építette kerékpárjait, hogy minél könnyebbek legyenek, de teljesítményükből ne veszítsenek. Vázakat is épített, de később főleg az alkatrészek felé fordította figyelmét. Mai is főleg az alkatrészek gyártásában van jelen a Ritchey Design. Többek közt kormányrendszereket, nyergeket, gumikat, karbon kerekeket és villákat gyárt, valamint Break Away néven bőrönd méretűre szerelhető, de teljes funkciójú országúti és cross vázakat.

A cég országúti és mtb kerékpárokra is kínál alkatrészeket. 2003-ban megvásárolta a kanadai központú Syncros-t, és a márka révén az all mountain, freeride és downhill cuccok piacára is betört.