Ritchey ZED 1.9-2.1 külső gumi

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév: 2001
  • Listaár: 4.000 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-5 (5 vélemény)
Rendezés

nazabiker avatar
nazabiker
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, versenyzőként használtam
Előny
Nagyon jó a mintázata, kiváló az összetétele, jó az oldaltartása és a tapadása
Hátrány
Kicsit nehéz (1.9 WCS: 581 g), a tapadós-agyagos sarat nem bírja.
Tapasztalat
Én az 1.9 WCS változatot tettem fel év elején, és egyelőre nagyon elégedett vagyok vele. Félelmeim ellenére nem igazán kopik, defektem még nem volt. Elképesztően jól kapaszkodik: ahol másik gumi kikapar, ott ezzel gond nélkül tekersz felfelé akár kiállva is! Ha 100 g-al könnyebb lenne, maga lenne a tökély. Én kb féláron vettem, annyit megér, de a teljes ára kicsit húzós.
Erre ajánlom
Maratonokra, változatos terepviszonyokhoz.
Szerinted hasznos?

Penumbra avatar
Penumbra
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 1 évig, versenyzőként használtam
Előny
Előtte Maxxis HardDrive volt a gépen, ahoz képest százszor kényelmesebb. Ha fullra felnyomom is teljesen kényelmes, rugalmas marad. Defekt egy év alatt nem volt,pedig több mint 10 maraton és rengeteg tura (aszfaltos és terep) beleszaladt. Közte a Garda is...
Hátrány
Kicsit nehéz.
Tapasztalat
Olcsó ára ellenére megbizható gumi. Aki nem a grammok büvöletében él, és inkább nehezebb gumival megy, minthogy defektet javitson annak szivből ajánlom. Bár az ebike-on a nagytestvér a WCS sem tul drága...
Erre ajánlom
Maratonistáknak
Szerinted hasznos?

hilz avatar
hilz
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
erős felépítésű a 2 keréken eddig egy defekt volt (üvegszilánk 1,5cm*3mm), de a külsőt azóta is használom, semmi továbbrepedés nincs rajta; jól mászik, száraz időben nem pörög ki. Erős, közepesen nehéz gumi.
Hátrány
Eső, sár. Itt béna, megtartja a sarat, nem képes "kivetni"; könnyen megcsúszik köveken, gyökereken. Kanyarban engem (100kg) nem tud megtartani nagy sebességnél.
Tapasztalat
Kötött forgásirányú!!, emiatt elöl hülyén néz ki, mert pont fordítva raknád fel. Télen mindenképp le kell cserélni.
Erre ajánlom
könnyűlovasoknak (<75kg) száraz időben
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Pinyo avatar
15 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Jól mászik, szerintem igen lassan kopik.
Hátrány
Vizes aszfalton nagyon csúszik.
Tapasztalat
Alapvetően hátra való. A sűrű középső minták riasztóan zümmögnek aszfalton, de azért lehet vele haladni. 5000 km után lett rajta egy szakadás, valószínűleg egy korábbi aszfaltos satufék okozta a gyengülést.
Erre ajánlom
Terep.
Szerinted hasznos?

Rodrigo avatar
Rodrigo
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nagyon jó tapadás, kanyarban főleg, nem csúszkál
Hátrány
gyorsan kopik
Tapasztalat
Figyelni kell a helyes forgásirányra, mert fordítva feltéve meglepetés érheti az embert a teljesítmény romlása okán.
Erre ajánlom
enyhébb frírájd (méret miatt)
Szerinted hasznos?

1-5 (5 vélemény)
Rendezés
Ritchey logó

Ritchey márka bemutatás

A Ritchey Design története 1974-ig nyúlik vissza. Ekkor alapította a legendás Tom Ritchey, a hegyikerékpározás egyik atyja, akit 1988-ban beiktattak a Mountain Bike Hall Of Fame-be.

Az elsők közt kezdett a hegyikerékpározással foglalkozni, és rengeteg lehetőséget látott a használt alkatrészek tökéletesítésében. Célja nem egy nagy üzleti tervben gyökerezett- ekkor sok mtb alkatrész még nem is létezett, és a meglévőek is komoly fejlesztéseket igényeltek, így lehetőséget látott a könnyebb, erősebb, jobb összetevők gyártásában.

Tom Ritchey egykoron országos szinten versenyzett. Fiatalkorában már úgy építette kerékpárjait, hogy minél könnyebbek legyenek, de teljesítményükből ne veszítsenek. Vázakat is épített, de később főleg az alkatrészek felé fordította figyelmét. Mai is főleg az alkatrészek gyártásában van jelen a Ritchey Design. Többek közt kormányrendszereket, nyergeket, gumikat, karbon kerekeket és villákat gyárt, valamint Break Away néven bőrönd méretűre szerelhető, de teljes funkciójú országúti és cross vázakat.

A cég országúti és mtb kerékpárokra is kínál alkatrészeket. 2003-ban megvásárolta a kanadai központú Syncros-t, és a márka révén az all mountain, freeride és downhill cuccok piacára is betört.