Rubena V70 Flipper külső gumi

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2012 (frissítve: 2012.11.)
  • Listaár: 1.200 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

NorBEE300 avatar
92 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 97%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Kezdő országútisoknak bátran merem ajánlani a V70 Flipper-t, esetleg trekkingre még, mivel alacsony árú köpeny. Jól tapad kanyarban is, vizes aszfalton meglepően kezes, pedig minimális a profilmélysége, viszont nagyon jó a mintázata. Jó az oldalfal tartása is, 4 bar alatt látszik, hogy van hasa, afelett viszont nem látni, de "érezni". Kopásról mág nem tudok beszámolni, de ha már többet használtam, frissítem a leírásomat.

Hátrány

Egy rossz tulajdonsága van, hogy határozott fékezésnél nehéz eltaláni azt a pontot, hogy ne blokkoljon a Rubena V70 Flipper. Felfújva is nagy a gördülési ellenállása. Defektállósága nulla. Egy sérülés volt rajta a "sörösüveg balhé" előtt (az üveg küldte a másviéágra), amit kavics okozott. Gyenge anyagból van, mégis rideg keverék, egy apró, élesebb kavics totál átvágta.

Tapasztalat

2012. október végén vettem egy Peugeot országúti bringát használtan és ezzel a gumival van szerelve. A gumi teljesen új, nem sok kilométer lehet benne (még szőrös középen). Nagy jó külső, főleg ha az árát vesszük figyelembe. Mindamellett jó menettulajdonságokkal bír, nem okoz gondot neki a vizes felület sem. egyedüli hátránya csupán a fent említett fékezhetőség. Defektet még nem kaptam, így erről nyilatkozni nem tudok (remélem nem is fogok :-) ). Belépő szintű országúti külső, így aki egy korrekt, minimális összegből kihozható külsőt szeretne választani, annak teljesen jó választás. A típus, amivel én rendelkezem: Rubena V70 Flipper 28x622 700x28C.

2013.05.31. 600 km megtétele után a gumi árát figyelembe véve nincs okom panaszra, sőt. Kb. 400 km megtétele után kezdett látszódni rajta, hogy kezd kopni egy kicsit. A tapadásából nem veszített semmit, 35-40-nel szépen bedöntve is lehet vele kanyart venni. A mintából adódóan viizes aszfalton is jól irányítható, bár kanyarban némi tapadásvesztés érezhető. A határait jól lehet érezni a guminak, egyedül a por és nyálkás útfelület a legnagyobb ellensége. Darabja nem kerül 2000 Ft-ba (legtöbb helyen ennyiért kínálják), ennyi pénzért egész jó gumit kapunk.

Ápdét 1000 km távlatából.

Sajnos eldobós lett a lelkem, ugyanis nem bírja az üvegszilánkot. Még az alkoholmentes sörét sem, nemhogy az alkoholost. Több illetővel beszéltem, aki Rubenával gurul és ugyanaz a tapasztalat. A hátsó abroncs kopik. Na az enyém is elkopott. Rideg gumi, Nagy nyomáson zsibbadt a karom tőle. Nem szerette a felütést, a rossz minőségű utat, rögtön közvetítette az úthibákat legnagyobb örömömre... Mivel nem boltbajárásra használtam, így könnyebb róla írni. CST lett az új "áldozat" helyette, ezért ahhoz tudok viszonyítani. Észre lehet venni, ha nem a megfelelő nyomás van benne. Outinál rögtön húzta a gép a farát, ha teszem azt csak 5 bar volt benne a 7-8 helyett. A 9-et egyszer próbáltam, de a szuszt is kirázta belőlem még szinte sima aszfalton is. Egy szezonos gumi, esetleg edzeni jó vagy ha nincs más.

Erre ajánlom

Kizárólag aszfaltra, országúti bringára. Trekkelni is megfelelő. Edzőguminak.

Ennyiért vettem
rajta volt a bringán
Csatolt képek
Rubena V70 Flipper  2012 külső gumi
Rubena V70 Flipper  2012 külső gumi
méretaránynak a hüvelykujjam :-)
34 olvasó 97%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:
  • 37-622 (700×35c)
  • 28-622 (700×28c)

 
nyomás (bar):
  • 37-622 (700×35c), max. 6
  • 28-622 (700×28c), max. 7

 
szövetsűrűség (TPI):

22


 
ajánlott kerék:

Első és hátsó


tömeg:
  • 37-622 (700×35c), 665 g
  • 37-622 (700×35c), 635 g
  • 28-622 (700×28c), 460 g

Rubena logó

Rubena márka bemutatás

A mai Rubena 1999-ben alakult két különálló cseh cég a Rubena, és a Gumokov egyesüléséből.

A Rubena városában, Náchod-ban nagy hagyománya van a gumiiparnak, már 1908-ban gyártott kenőanyagokat és tömítéseket Josef Kudrnáè. 1928-ban partnerével kerékpár külsők és belsők gyártásába kezdtek, 1929-ben pedig legyártották az első cseh autó abroncsot és belsőt. A második világháború után a céget államosították, és 1947-ben a Rubena nevet kapta. 1960-ban kezdték a befecskendezéses préselési technológiával készülő technikai gumik gyártását. 1989-ben a cég visszanyerte függetlenségét az államtól, 1996-ban pedig a CGS társaság része lett.

A Gumokov cég Hradec Králové-ben alakult 1928-ban, eredendően a Hakauf család tulajdonaként. 1930-ban a Gumovka nevet vette fel. A termelés a második világháború alatt sem szakadt meg. A háború után azonban az eredeti tulajdonosok nem tértek haza, így államosították a céget, és összeolvasztották a náchodi céggel. 1953-ban ismét önállóvá vált, majd 1990-ig külön is működött. 1900-ben az államosítások során megalakult a Gumokov, amely 1997-ben szintén a CGS csoport tagja lett. 2 évvel később összeolvasztották a Rubena-val.

A Rubena 2007-ben indított egy, a kormányzat által is támogatott, komoly fejlesztési programot, melynek célja, hogy a vállalat erősödni tudjon a rugalmasság terén, és felvehesse a küzdelmet a világpiacon.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Rubena V70 Flipper termékkel kapcsolatban: