Az egyik legjobb túragumi.
Több,mint 8000km defekt nélkül,mindenféle terepen.
Tartós.
Nehéz.
Ár-habár a minőségnek ára van.
A következő gumim Continental lesz,csak,hogy össze tudjam hasonlitani.
Túra,város,földút
Az egyik legjobb túragumi.
Több,mint 8000km defekt nélkül,mindenféle terepen.
Tartós.
Nehéz.
Ár-habár a minőségnek ára van.
A következő gumim Continental lesz,csak,hogy össze tudjam hasonlitani.
Túra,város,földút
A defekt a múlté. A SmartGuard réteg speciális flexibilis kaucsuk felépítése garantálja a kiemelkedő védelmet az apró, külsőbe berágódó éles tárgyak (üvegszilánk, fém) ellen. Még egy rajzszöget sem lehet átszúrni rajta. A SmartGuard további előnye, hogy nem növeli a gördülési ellenállást. A Marathon Plus ugyanolyan könnyen gurul, mintha nem is lenne benne defektvédelem.
A Schwalbe név mögött álló Bohle cég 1922 óta él, és azóta is családi vállalkozásként működik, jelenleg a harmadik generációval az élen. Az abroncsok termelése Indonéziában történik, a koreai Hung-A gumigyárral partnerségben, a központ pedig Németországban található.
A Schwalbe kerékpárgumijai a világon mindenhol megtalálhatóak, az USA-tól Ausztrálián és Japánon át Dél-Afrikáig, ráadásul Európában piacvezető a márka.
Mi lehet ennek az oka? Az egyik: Fanatizmus a gumigyártás iránt. A Schwalbe teljes mértékben a kerékpárgumikra koncentrál, ami mellett pár éve kerekes székekhez is kínálnak gumit. A másik: A gyártó gumijai nem kaphatóak akárhol, csakis és kizárólag szaküzletekben. A cég álláspontja szerint a segítség a gumiválasztáshoz és a jó kiszolgálás alapszükséglet, ezt a két tényezőt pedig csak a szaküzletek tudják megadni.
A gyár termékeinek egyik erőssége a Puncture Protection defektvédelem, mely az alapmodelleknél egy átszúrás elleni gumibetétet jelent, mely akár egy rajzszöggel is megbirkózik, a komolyabb modelleknél pedig egy speciális, vékony, könnyű, de átszúrhatatlan betétet a gumi szerkezetében. A márka minden belsőgumija 24 órás nyomástartási vizsgálaton esik át, mielőtt a polcokra kerülne.
A Schwalbe jelentése fecske, mely Koreában a szerencse jelképe, a cég számára pedig azt jelképezi, hogy a kerékpározás egy csodálatos formája a személyes helyváltoztatásnak: gyors, könnyű, természet közeli, barátságos és ingyenes.