- nedves úton, télies körülmények között remekül helytáll
- nehéz
- nehéz szerelni
Országúti bringán használtam a gumikat (25 mm). Elsősorban trekkingre javasolják. Elegem volt a téli defektekből, ezért gondoltam kipróbálom téli külsőként. A súlya tekintélyes. Kb. két mezei külső jön ki belőle. Nem tudom elérhető-e kevláros változatban is, csak a drótperemessel van tapasztalatom. Már a felrakásnál nyilvánvalóvá vált, hogy nem leszünk barátok. Mostanában nincs szerencsém a felnikkel/külsőkkel. Csak a szigetelőszalagos trükk vált be. Azaz, miután bebújtattam a külsőt a helyére, rátekertem egy kis szigetelőszalagot rögzítés gyanánt. Így a helyén maradt. A végén így is leizzadtam. Nem is emlékszem mikor tudtam utoljára kézzel felrakni egy külsőt. Utóbbi időben törnek a gumiemelők. Így spórolnak a gyártók az agyagköltségen? A fenti munkafolymatot többször is eljátszottam. Ha ennyire feszül a külső, akkor könnyű kicsípni a belsőt.
A sárférőhelyre/ vázzal való kompatibilitásra illik odafigyelni. Noha papíron 25 mm-es, a szivacsvédelem miatt 28-30 mm-es külsőnek felel meg. Az egyik országúti bringán például nem fordult el a kerék, mert hozzáért az első váltóhoz a gumi.
A menettapasztalatok vegyesek. 50-es nagytányéron nem nagyon akar belendülni a bringa. Izom kell hozzá. Nedves úton és kanyarodásnál viszont szuper. Montisként mindig van bennem egy félsz, mikor nedves úton kell kanyarodni. Kicsit montisabb irányítást tett lehetővé és nem kellett aggódni a megcsúszás miatt.
A defekttűrése engem nem győzött meg. Kaptam egy hátsó defektet vele. A bringa eladósorban van, és nem érzem azt, hogy okom lenne megtartani ezeket a külsőket. Szerintem egy drágább külső alacsony súly mellett tudja hozni ennek a tapadását. A defekektelhetetlen jelző meg csak marketing duma.
Városi közlekedésre, trekking kerékpárokra.