Schwalbe Ultremo ZX külső gumi

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[2.7]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.08.)
  • Listaár: 16.990 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-4 (4 vélemény)
Rendezés

rics87 avatar
10 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 3 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Eddig nem kaptam defektet vele,szárazon jól tapad teljesen rendben van.

Vizes körülmények közt nem próbáltam de nem is fogom :) ott biztos nem túl jó.

 

Hátrány

Elkezdett szétrepedezni a futó felület után mindkét oldalt az első és a hátsó is kb 3000km nél tart de még használható.

Kis darabok is hiányoznak a futófelületből kapott pár éles kavicsot üvegdarabot.

6 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

halfnote avatar
12 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

ultremo ZX EVO. nekem nem volt vele defektproblémám,de ne kiabáljam el. egy idényt mentem vele. elment a Conti Force hátsóm és ez volt otthon, feltettem. elég jól tapad hegyről lefele is. nálam az ajánlott nyomástól több is van benne. az,hogy bírja,előny,de ez a hátránya is,mert több kell bele. ja, újonnan vettem. idén meglátom,marad e fent. szerintem visszatérek a continentalra, de ez jobban néz ki :) (fehér csíkos)

Hátrány

eléggé letapadós. bő fél Barral nagyobb nyomás kell bele,hogy jól guruljon(E10 H10,3Bar),mint a többi gumimba. ekkor már megy, de ráz is rossz úton mint a rosseb, felüt.

Tapasztalat

összességében egy jó gumi,csak letoltam vele egy idényt és ott volt a polcon a másik gumim. ha rossz lett volna,erőt veszek a lustaságomon és lecserélem. de sokat nyomott a latba, hogy jól is néz ki, jobban megy a bicajhoz,mint a színfekete attack/force :)

Erre ajánlom

mezőnyverseny, ahol sűrűn kell "kanyarogni". jól tapad.

Ennyiért vettem
10.000/db
7 olvasó 71%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

messor avatar
41 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Leszögezném az elején hogy ez a gumi nem a sima zx hanem a továbbfejlesztett változat tehát az újabb. Ez a ZX Evo V-Guard csak ilyen nem volt a választékban.

Könnyű, jó a tapadása ehhez minimális gördülési ellenállás társul szövetsűrűsége viszonylag jó (a súlyához mérten) 

Hátrány

A hátrányához most írnék néhány sort. A gumi kétezer kilométer után elkezdett kirepedezni, azért egy ilyen áru gumitól az ember egy kicsit többet várna. A hátsó gumi kétezer kilométer után megadta magát, egy durrdefekt kiséretében ami a külsőt is kinyírta! Kb. 2-2,5cm lyuk keletkezett a futófelületen. Az első gumi még bírja kicsivel több mint négyezret mentem vele de ez is csúnyán repedezik.

Tapasztalat

Az elmúlt alig egy hónap alatt 611 kilométeren vagyok túl vele. Eddig jól teljesített, kiváló a tapadása. Defektállóságáról azért nem tudok nyilatkozni mert én defektmentes belsővel (Slime) használom így erről nem tudok véleményt nyilvánítani. A le és felszerelése pillanatok műve köszönhetően a kevlár peremnek. Széles színválasztékban kapható. A súlya elég kicsi (195 gramm a 622/23-as) így nem sok plusz súlyt kell magaddal cipelned hosszabb kerekezések alkalmával. Szövetsűrűsége 127TPI . Eddig jól szerepelt, remélem még sok-sok kilométert tudok  vele tekerni!

Erre ajánlom

Országútizás, versenyzés inkább versenyzésre akinek nem gond, hogy 2-3 ezrenként cserélnie kell a külsőt

Ennyiért vettem
70 euro/2 db
Mért tömeg
195 g
Csatolt képek
Schwalbe Ultremo ZX  2013 külső gumi
Ultremo Zx Evo V-guard
15 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

rootkiller avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • kitűnő tapadás akár kicsit vizesebb úton is
  • alacsony tömeg
  • könnyen szerelhető
  • nagy nyomást visel el
Hátrány
  • a szövettel komoly problémák vannak, négyből két elhasznált gumi szövetszakadásos és ezáltal púpos lett
  • négy defektet kaptam vele kétezer kilométeren amíg hátul is ez volt (ugye hátul gyakoribb a defekt)
Tapasztalat

A használtan vásárolt biciklimen volt Ultremo ZX, illetve kaptam mellé további két használt gumit az illető másik kerekeiről. A gumik a fehér csíkos változatok, és egy elhasznált gumit szétvágva látszik hogy a fehér nem két külön csík, hanem azon van a középső fekete futófelület. Ebből logikailag következik hogy ha középen kilátszana a fehér rész az jelezné hogy a gumi elkopott. Ezt azonban véleményem szerint lehetetlen elérni.

Az első gumin amit ki kellett dobni egy korábbi defektnek a lyuka lett igen nagy. A második gumin szövetszakadásból adódóan országúti belsőre való folt méretű dudor keletkezett. A harmadik gumi szintén szövetes lett, ezzel 25km-t jöttem haza, és igen nagy volt rajta a dudor. A negyedik gumi élete végén elől futott egy GP4000S társaságában, és kezdett szétjönni az oldala egy helyen, volt rajta teljes gumit átütő lyuk illetve a futófelület állapota se volt jó.

A lényeget tekintve gáznak tartom hogy egy ilyen árkategóriájú guminál nem lehet eljutni addig a pontig hogy kilátszon középen is a fehér színű gumírozás, ergo nem tudod a gumit elhasználni mert idő előtt tönkremegy.

Erre ajánlom
  • versenyzés
  • ha nem számít hogy hamar megy a szemétbe de fullos tapadást akarsz
  • inkább előre mint hátra
  • könnyebb emberek alá
Ennyiért vettem
jött a bringával
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-4 (4 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:
  • 20 x 0.90 (ETRTO: 23-406)
  • 20 x 0.90 (ETRTO: 23-451)
  • 24 x 0.90
  • 650 x 23C
  • 700 x 23C
  • 700 x 25C
  • 700 x 28C

 
szövetsűrűség (TPI):

127


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

igen


 
defektvédelem:

van V Guard


 
tubeless változat:

van 700 x 23C


 
oldalprizmás változat:

nincs


tömeg:
  • 20 x 0.90 145 g
  • 20 x 0.90 160 g
  • 24 x 0.90 200 g
  • 650 x 23C 185 g
  • 700 x 23C 295 g (tubeless)
  • 700 x 23C 195 g
  • 700 x 23C 230 g (fehér)
  • 700 x 25C 215 g
  • 700 x 28C 235 g

 
további információk:

Gyors és gyorsabb. Ismét továbbfejlesztettük topmodellünket. Mostantól V-Guard defektvédelemmel, ami jelentősen növelte a vágás elleni védelmet és csökkentette a gördülési ellenállást. Valamint elérhető fehér színben is. De az igazi evolúció a tubeless gumiban található. Teljesen új dimenziókba jutottunk a sebesség és gyorsaság kombinációjában.


Schwalbe logó

Schwalbe márka bemutatás

A Schwalbe név mögött álló Bohle cég 1922 óta él, és azóta is családi vállalkozásként működik, jelenleg a harmadik generációval az élen. Az abroncsok termelése Indonéziában történik, a koreai Hung-A gumigyárral partnerségben, a központ pedig Németországban található.

A Schwalbe kerékpárgumijai a világon mindenhol megtalálhatóak, az USA-tól Ausztrálián és Japánon át Dél-Afrikáig, ráadásul Európában piacvezető a márka.

Mi lehet ennek az oka? Az egyik: Fanatizmus a gumigyártás iránt. A Schwalbe teljes mértékben a kerékpárgumikra koncentrál, ami mellett pár éve kerekes székekhez is kínálnak gumit. A másik: A gyártó gumijai nem kaphatóak akárhol, csakis és kizárólag szaküzletekben. A cég álláspontja szerint a segítség a gumiválasztáshoz és a jó kiszolgálás alapszükséglet, ezt a két tényezőt pedig csak a szaküzletek tudják megadni.

A gyár termékeinek egyik erőssége a Puncture Protection defektvédelem, mely az alapmodelleknél egy átszúrás elleni gumibetétet jelent, mely akár egy rajzszöggel is megbirkózik, a komolyabb modelleknél pedig egy speciális, vékony, könnyű, de átszúrhatatlan betétet a gumi szerkezetében. A márka minden belsőgumija 24 órás nyomástartási vizsgálaton esik át, mielőtt a polcokra kerülne.

A Schwalbe jelentése fecske, mely Koreában a szerencse jelképe, a cég számára pedig azt jelképezi, hogy a kerékpározás egy csodálatos formája a személyes helyváltoztatásnak: gyors, könnyű, természet közeli, barátságos és ingyenes.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwalbe Ultremo ZX termékkel kapcsolatban: