-Minimális gördülési ellenállás -Igen jó tapadás. -Könnyen szerelhető -igényes kidolgozás,feliratozás
Még nem tudok...
pikk-pakk felnire szerelhető.7 báron használom,egyenes,csendes futás.Semmi rezonancia,csukló kimélő rezgés elnyelés(már amennyire a magyar utakon ez lehetséges). Volt már néhány slick külsőm,de egyik sem tudta produkálni azt a kanyar stabilitást amit ez a gumi.Hihetetlenül tapad.Lefelé menet,nagy sebességnél szinte megvezeti előre a gépet.Szinte hangtalanul fut,köszönthetően a a kopasz felületnek,és az igényes forma megmunkálásnak.Gyárilag nincs benne 8-as,egyéb gire-gurba.A legtöbb külső rendelkezik ezekkel.Felnire szerelve olyan mintha egy belső lenne felfújva,egy két csíkot leszámítva,semmilyen minta nincs rajta.Szóval,ami meglepett,az a tapadás,a kanyar stabilitás,a keskeny futófelület.3cm széles a külső maxira fújva,de csak 1.7mm-en fut elől,és 1.9mm-en hátul.Ez nem szélesebb mint az előtte használt Continetal grand Prix 1.0-s külső futófelülete.7 bárra fújva sem üt mint a conti.Ez a csuklómnak jól jön...A felnire szerszám nélkül is simán felrakom,levételnél is csak egy db.szerszám kell.Maxira fújva,kicsi futófelület mellett is van egy kevés rugalmassága,köszönthetően a rugalmas oldalfalnak.Sosem voltam egy sprinter alkat,de ez a gumi "kínálja" a gyors rajtot.Tényleg meglepett az hogy milyen lehetőségeket tartogat a gumikeverék(60TPI).Ez idáig nem igen foglalkoztam az ilyen tulajdonságokkal.Illetve,ilyen téren(gumi keverék)nem éreztem ekkora különbséget a külsők között.A gyár szerint elvan látva defekt védelemmel,ami nekem kicsit sántít,de majd az idő igazolja.Még friss a vétel,így a kopásállóságról nem tudok érdemben nyilatkozni.Elől-hátul használom.Egy szóval,gyors,csendes,nagyszerű tapadás.Meglátom néhány ezer km után,megérte-e a vételt.
Országút.