- Nagyon szép a Vittoria Rubino Pro! Minta sincs rajta,nemhiába "Pro3 szlikk".
- Százötvenes szövetsűrűség. Ennyi már elég a könnyebb gördüléshez. TÉnyleg nagyon jól fut. Szárazon.
- Olcsó. Párja 11ezer, kapsz hozzá matricát, szép dobozt.
- Made in Taiwan! Végre a Wilieren nem csak a kerék-váz-alkatrészek tajvaniak, hanem a kínai ChengShin gumit is tajvanira cseréltem!
- Piros. Zöld. Kék. Rózsaszín. Antracit. Van belőle színválaszték bőven.
- Hát, ezt föltenni. Gumileszedő nélkül nem érdemes foglalkozni se vele. Azzal fölmegy a Rubino Pro. Igaz, én előtte "nyújtogattam" kicsit, ráléptem, húztam, vontam, hogy könnyebben fölpattanjon a tajvani agyakra fűzött tajvani felnimre.
- Még csak pár kilométert csaptam vele, így mindössze a remek futást-gördülést meg esztétikumot éreztem. Sőt, még adnom kell neki időt is, hogy a "nyák" lekopjon és kijöjjön a gumi igazi potenciálja!
- A Rubino Pro színe.. Hamar elmegy, legyél inkább konzervatív.
Update nyár után..
Használtam a Wilieren nagyon nagy megelégedéssel, de a Basson a conti széthullott.. Szóval a Rubint átkerült az Olaszra, a tajvani gépsor szökevénye meg Vittoria Open Corsa KS-t kapott (az olcsóbb.. )
A Basso új életre kelt ezekkel a tappancsokkal. Sőt, a Wilier is remekül futott velük, de az Open Corsa meg már megint más kategória (ahogy a doboza hirdeti, "open tubular, 290tpi")
tömören:
-jól fekszi a kanyarokat, remekül gördül, nagyon kicsi az ellenállása, de rel. jól tapad vizes úton is.
-jobban csillapítja az út vibrációit, magabiztosabb kezelést tesz lehetővé.
-BORZALMASAN NEHÉZ FELTENNI, legalábbis a Khamsin felnire nehéz, a Campy Mexicora már könnyebb.
A CST Ultra Race-től klasszisokkal jobb, sajnos, az Open Corsa szintjét nem éri el (utóbbi főleg komfortra dob sokat, meg valamivel jobban gördül. Komfortra viszont érezhetően többet nyújt, mint a Rubino Pro)
Vegyétek.
Tedd fel, menj vele, és örülj, hogy az Athena mellett újabb női nevekkel gazdagodik a bicajod fölszereltsége. Aztán hallgass Sonata Arcticat.. Vittorias Secret.. ; )