Vittoria Zaffiro Pro külső gumi

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév: 2012 (frissítve: 2012.08.)
  • Listaár: 5.000 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-5 (5 vélemény)
Rendezés

dr.anonimus avatar
296 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 1 évig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • Igazi középkategóriás a Zaffiro Pro gumi az összes vele járó jó tulajdonsággal
  • közepes kopás
  • nem hajlamos kirepedezni
  • a ritka szövet ellenére nem hajlamos a szűrt defektre
  • oldalfala viszonylag vastag, felütni nehéz
Hátrány
  • kissé nehéz
  • talán egy leheletnyit lehetne olcsóbb
Erre ajánlom

A Vittoria trénergumija. lassan kopik, ha kiismered a korlátait nagyon jóban lesztek, sok vidám ezrest bezsebelhetsz vele.

5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Solfrutta avatar
11 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 92%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

23-622, 60TPI, kevlárperemes, fekete-fehér, 2012

  • viszonylag kis gördülési ellenállás
  • minimális minta
  • száraz úton jól tapad a Vittoria Zaffiro Pro
  • jól tart kanyarban
  • defektállósága jobb, mint a sima Zaffironak (60TPI szövetsűrűség)
  • több színben létezik (teljesen fehérben is)
  • 10 bar max. nyomás (23-622)
  • kevlárperemes, ezért könnyen szerelhető
  • bőven 6 ezer kilométer után az első hibátlan, a hátsóban is van még egy ezres minimum
Hátrány

23-622, 60TPI, kevlárperemes, fekete-fehér, 2012

  • poron a Zaffiro Pro is megcsúszik, vizes úton nem volt gondom vele
  • vizet nem vezeti el rendesen, sugárirányban szórja a futófelületről (Schwalbe Luganohoz hasonlítva nem vészes mértékben)
  • mivel a futófelület színes, könnyen koszolódik, a fehér kifejezetten csúnya tud lenni (feketére persze ez nem jellemző)
  • 10 bar max. nyomás, ezt egy átlagos pumpa nem tudja, normális műhelypumpa kell hozzá
  • az ára...
Tapasztalat

23-622, 60TPI, kevlárperemes, fekete-fehér, 2012

Ez a gumi nagyban hasonlít a sima Zaffirohoz, a futófelület mintája megegyezik azzal, és talán egy kicsit kopásállóbb. Ami nagy előny, az a kevlárperem, ami szerintem egy ideális gumivá teszi a Vittoria Zaffiro Pro-t (a sima Zaffirot is szerettem, de az nehezen szerelhető, mivel drótos). A gumiréteg alatti szövet sűrűbb (gyakorlatilag a duplája), mint a Zaffiroé, így elvielg jobban ellenáll a hegyes tárgyaknak, tüskéknek (bár a simával se kaptam egyszer sem szúrt defektet). Sok színben kapható, a fehér nagyon jól néz ki, persze számolni kell a koszolódással.

Ezek a külsők dobozban érkeznek, gumival összekötve (kézi csomagolásra utal), jár hozzájuk több nyelvű szerelési útmutató (persze magyar nincs), ami mindenképp pozitív dolog. Matricamániások is örülhetnek, két, különböző méretű Vittoria matrica is van a csomagban. :D

 

Sajnos nem túl olcsó a Zaffiro Pro, (főleg akkor nem, ha azt nézzük, hogy ez a Vittoria gumiknak még mindig csak alsó kategóriája) de a kevlárperemet meg kell fizetni. Vidéki boltban 6400Ft lett volna darabja, igaz, sikerült 10% kedvezménnyel beszereznem.

Erre ajánlom

Országútira hobbistáknak túrára, amatőr versenyre, edzésre. Városban is megfelelő lehet, mivel viszonylag jó a defekttűrése. Fixire az ára miatt csak mély zsebbel rendelkezőknek, vagy fékes használatra. :)

Ennyiért vettem
5760 Ft/db
Csatolt képek
Vittoria Zaffiro Pro  2012 külső gumi
A csomagolás és tartalma
Vittoria Zaffiro Pro  2012 külső gumi
Felszerelve
24 olvasó 92%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

don-ciccio avatar
18 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

kiváló edző gumi

Hátrány

eddig nem találtam semmi hátrányt.

Tapasztalat

Milyen a defeketállósága? én (lekopogom),nem kaptam vele defektet.

Milyen gyorsan kopik aszfalton? Mennyire tartós? Mekkora a gördülési ellenállása? jó a kopásállósága,de szerencsére nem túl kemény a gumikeveréke. sztem jól gurul. 

Első, vagy hátsó kerékre ajánlod? mindkettőre.

Hogy viselkedik emelkedőn, lejtőn, kanyarban? a kanyarokban jól tapad. van ennél jobb gumi is,pl nekem a vittoria rubino pro tech jobban bejött. igaz az más mintázatú. a zaffiro fölött van a vittoria rangsorban.

Milyen terepen, milyen időjárási viszonylatok közt ideális, vagy tilos használni? esőben nem volt szerencsém kipróbálni. szárazon jónak mondanám.

Erre ajánlom

edzésre,versenyre

10 olvasó 70%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

szaboand avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

2 hónapja használom,  Kopásállósága nagyon jó, nem csúszik, de vizes uton jó vigyázni vele. Defektet nem kaptam a kb. 500 km alatt. Ár érték arányban nagyon jó!

Hátrány

Az első negatívum, hogy amint feltettem 100m után a sárgaszínű felület azonnal koszolódott. Vzes uton jobban csúszott, mint az előző continentalom.

Erre ajánlom

Országútra ajánlom.

Ennyiért vettem
4800
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Sallay Zoli avatar
85 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • Remek ár/tömeg/defektállóság arány, azaz ennyi pénzért ilyen könnyű gumit nem nagyon kapni, és ilyen ár és tömeg mellett egészen jó a defekttűrő képesség
  • Kiszámítható viselkedés
  • Több színben kapható
  • A kevlárperem miatt könnyen szerelhető és pillekönnyű a perem és az oldalfal
Hátrány
  • Futásteljesítménye még közepesnek is csak jóindulattal nevezhető
  • Gördülési ellenállása csak átlagos
  • Fékezhetősége lehetne jobb, a kopás során eltűnik a minta és a futófelület egy homogén, "polírozott" érzetű felületté válik, ami vészfékezéskor és esőben könnyen csúsztatható (igaz, érezni lehet a gumi határait, így ez a probléma kezelhető)
  • Fehér színben csúnyán használódik el, a felirat elmosódik, a futófelület kiszürkül, az oldalfalon az olajfoltok letisztíthatatlanok
Tapasztalat

Ezt a gumit kb. 4000 km használat után kaptam meg egy ismerősömtől tartalékguminak, illetve görgőzésre, mert volt rajta egy-két mély vágás, ami miatt a mindennapi országúti használata már rizikóssá vált. A Zaffiro Pro-t szinte kizárólag görgőn használtam, normál úton csak néhány tíz km-t mentem vele, de ennyi idő alatt is egyértelművé vált, hogy egy átlagos képességű, de számomra azért mindenképpen könnyűnek számító gumiról van szó, ami minimális gördülési zajjal gurul (a viszonylag alacsony tömeg és az optimálisnak magasabb gördülési ellenállás kiegyenlíti egymást, így nagy különbséget nem éreztem a régi CST Czar gumim teljesítményéhez képest). A görgőzés során elég nagy nyomáson használtam (kb. 9,5 bar), de ezt gond nélkül bírnia kellett volna, mert elvileg 10 bar-ig használható a Zaffiro Pro. Sajnos azonban néhány edzés után szálszakadásos lett, mint a CST Czar gumim. Kár érte, mert a futófelületében még bőven volt anyag, görgőzni még hónapokig jó lett volna. Bár olasz a cég, a gumit Thaiföldön gyártották, amivel nem is lenne gond, ha ezt a gumit feleennyiért árulnák. .. 5400 Ft-ért kevés a 4000 km-es futásteljesítmény, a használati érték sem kiemelkedő, tehát összességében csalódás a Zaffiro Pro. A 4 répa jóindulatból jár, már csak azért is, mert ha a 2800 km-t futott 280 g-os CST megkapta, akkor a 4000 km-t teljesítő 250 g-os Vittoriának sem adhatok kevesebbet...

Erre ajánlom
  • Optikai tuningnak a színválaszték és az új korában jól mutató felirat miatt
  • Ritkán használt, igényes és könnyű bringába, ahol évekig gond nélkül szolgálhat és beleillik a bringa összképébe (pl. egy 9 kilós olasz versenybringába, amit évente néhányszor meghajt az ember a Balaton-felvidéken és a tekeréskor szép fényképeket készít a családi albumba :)
Ennyiért vettem
kaptam
Mért tömeg
253 g
Csatolt képek
Vittoria Zaffiro Pro külső gumi
Elmosódott felirat - megkopott presztízs
Vittoria Zaffiro Pro külső gumi
Szálszakadás messziről
Vittoria Zaffiro Pro külső gumi
Szálszakadás közelről
8 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-5 (5 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

700×23c


 
ajánlott nyomás (bar):

7-10


 
nyomás (bar):

max. 10


 
szövetsűrűség (TPI):

60


 
ajánlott kerék:

Első és hátsó


tömeg:

240 g


 
további információk:

Színválaszték:

  • Fekete
  • Piros - fekete
  • Kék - fekete
  • Sárga - fekete
  • Fehér - fekete
  • Fekete - krém
  • Fehér

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Vittoria Zaffiro Pro termékkel kapcsolatban: