Nem kopik nagyon, defektünk még nem volt vele.
Első keréken igen jól viselkedik, jól irányítható marad.
Aszfalton, murván, száraz földúton a legjobb.
Könnyű (weboldal szerint 495g).
Szerk.: Megvolt az első defekt egy akácosban (még az út közepén is akác nőtt, és mindez 5km-en át), 3 tüskéből 1 jutott át a 0,9mm-es falú belsőn is. A két külsőből csak az egyik kapott be a tüskékből, ez 3 barra volt fújva, míg a másik 4-re.
Azért egy Continental Traffic-nál jobban kopik.
Hátul hajlamos megcsúszni, nedves agyagos, márgás úton pedig egyenesen életveszélyes.
Szerk.:
Sármágnes. Igen gyorsan teleszedi a teleszkópot is, egészen blokkolásig, de ha kiszabadítjuk a kereket, száraz útra érve hamar le is pereg róla.
Egy ideig barátnőm bringájára került fel egy pár, de szenvedett vele, mivel a hátsó ki-kiment alóla hegynek le. (Akkor még fékezésbeli hiányosságokra gondoltam, de kipróbáltam és rá kellett jönnöm, hogy hátul pocsék, így felraktam neki hátra az elsőmről a Trafficot, és azóta elöl használom, ahol talán még jobban is teljesít annál.
Szerk.:
Egyre jobban megkedvelem az első keréken, így mégis megkapja a 4-4 répát.