Nagyon erős. Bátran ott merem hagyni órákra is a biciklit, mert szinte kizárt, hogy a sodrony zárak mellett ehhez valaki hozzákezdene. Kb. ujjnyi vastag láncszemek (tömény acél), és ugyanilyen lakat. Szinte bárhol megállok találok helyet, ahová lakatolhatok, mert jó hosszú, nyugodtan összefoghatom vele a vázat és a kereket, meg amihez rögíztek, szinte mindig elég hosszú.
Legalább 4 kiló a súlya, és hosszúsága miatt nehéz elhelyezni úgy, hogy ne hánykolódjon, sehol ne üsse a festéket. A lakatot tényleg nehéz összenyomni, és nekem oda kell tenni a zárhoz az ujjam, mikor kihúzom a kulcsot, mert van egy holtjátéka a zárnak, és képes kijönni, akkor viszont a kulcsot nem lehet kihúzni. Közben rájöttem: Egy kis varrógép olaj megold minden problémát. Onnantól, hogy cseppentettem bele két cseppet rögtön könnyű volt zárni, és a kulcs is nagyon simán jár benne. Úgyhogy akinek kezd nehezen járni cseppentsen bele valami finom olajat, pár hónapig biztos nem lesz utána gond :)
Szerintem jó lánc, de a súlya az brutális. Tényleg még mikor a bringát emeli az ember akkor is érzi, hogy rajta van-e, vagy nem. Én Általában a hátsó csomagtartón hordom, ott elfér. De nem árt alá valami kis nejlon, ami fogja, hogy ne hánykolódjon, és üsse szét a csomagtartót
aki biztosra akar menni, hogy nem lopják el a biciklit, és súly nem számít:)