Giant Trance 27. 5 2 LTD mtb

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2016 (frissítve: 2016.04.)
  • Listaár: 759.900 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

gaesz avatar
37 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 92%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2016, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Maestro felfüggesztési rendszer + Fox teleszkópok

Jó felszereltség

Jó irányíthatóság

Giant nyeregcső

 

Hátrány

Pár gagyi alkatrész (fogaskeréksor,lánc,hátsóagy)

Látszólag Gianték spórolnak itt ott az anyaggal.

Tapasztalat

Giant Trance 2 ltd 27,5 2016

 

Alpinbikeban vásárolt kerékpár. M-es méretű ami a 182cm-es magasságomnak tökéletesen megfelel.

váz: Szépen megmunkált, igényesen festett,szolid designú darab. Alumínium így nem a legkönnyebb váz. Belső elvezetések, tappered fejcső, ipari csapágyas forgáspontok. A hátsó keréknél van egy érdekes megoldás, gyorszáras a hátsókerék, de nagyon úgyfest,hogy valami adapterrel átalakítható 10es átütőssé. A jelenlegi megoldással is nevezhető átütősnek, de mégsem. Egy DT Swiss gyorszár van benne és a váznak a váltó felöli oldalán menetes a rögzítés, jobb megoldás mint a sima, viszont a kerék visszahelyezésénél érdekes,hogy bal oldalon ejtő papucsba kell valahogy feltornázni, aztán ha megvan akkor jöhet a tengely. A váz kellően merev, nem tudom, hogy ettől a megoldástól vagy alapból, legyen alapból és akkor elhisszük, hogy jó :)
 

Hajtás/váltás: Shimano felszereltség és hozzá valami KMC lánc. Amikor megláttam,hogy a fogaskeréksor legnagyobb fogaskereke után még ott van az a bizonyos műanyag biszbasz, elkapott a harci ideg, miért is kell ilyen gagyi szarokat rápakolni a biciklire. Gyakorlatilag 50km t tettem vele próbaképpen és le is cseréltem egy XT re. Az SLX hajtómű és váltó szépen teszi a dolgát. A hátsó váltó deore xt shadow +. Lejtmenetben szépen teszi a dolgát, csattogni még nem igazán hallottam.

Ülés/üléscső: A gyári giant nyerget nem próbáltam sosem, alapból lecseréltem egy Fizik nyeregre. Az üléscső viszont várakozáson felül teljesít. Ahogy utána jártam a dolgoknak az ilyen üléscsövek többnyire 2 max 3 állásban használhatóak, de ez ott áll meg ahol szeretnék. Tekeredést nem igazán tapasztaltam, minimális holtjátéka van oldalra, de menet közben észre sem lehet venni.

Teleszkópok: Fox float fit 4es első teleszkóp 14cm-es mozgással, 15mm es átütős gyorszárral. Kellően merev, vajpuha mozgással. CDT 3 állású kapcsolóval. 
A hátsó is szintén Fox float szintén 14cm-es mozgással.  Földes terepre nyitott állással érdemes menni vagy esetleg közepes állással ha gyorsabban szeretnénk haladni.Közepes állásnál nagyon szépen elnyeli a tekerésből adódó kilengést.

Fékek: Shimano Deore fékkel megegyező de szérián kívüli fékek. Eddig Xt féket használtam, van különbség a 2 között, de feltehetően fékpofa és tárcsa cserével ugyan ott lennék. Gyárilag 180/180 -as tárcsákkal jön ami kellő fékerőt biztosít a lefeléken is.

Kerekek: Giant saját termékei. Úgy őszintén nincs velük semmi bajom, mert szépen futnak és egész értelmesen is néznek ki, de a mai világban szokás még eladni nem iparicsapágyas agyakat? Na mert a hátsó ahogy néztem nem igazán látott ilyet. Baromi nagy a holtjátéka a racsninak, de mellette szóljon a tény,hogy nem óhajtott szalajtani egyszer sem.

Kiegészítők: Igazából jelenleg egy dolgot említenék meg amire csöppet kiborult a bili nálam. MRP 2x láncterelő isg5 ös felszereltséggel. Tök jó,hogy van mert nem esik le semerre sem a lánc. Nade... Gyakorlatilag a 2.tekerésnél az erdő kellős közepés ez a vacak darabjaira hullott és természetesen észre sem vettem. Mint kiderült nem érdemes venni ilyet mert botrányosan magas az ára (50-60e Ft.) és alkatrészt is csak vadászni lehet hozzá. Chainreactioncycles honlapjáról kellett rendelni alkatrészt hozzá. 2 csapágyazott gyakorlatilag váltó görgő 3db alátét meg egy műanyag fedő 10e Ft hozzá. Hát na...

Ami még érdekes lehet az az, hogy a csavarok nem feltétlenül 8.8 as erősségűek. 2 helyen is elment benne az imbusz(szerencsére nem a menet), pedig nem ma kezdtem én sem a szerelést és nem is szokásom rátépni semmit sem.

 

Összességében totálisan megvagyok elégedve a biciklivel. Ez a láncterelős téma kicsit megrázott, mert ilyennek nem szabadna történnie főleg 50km után. Az élmény teljes mértékben kárpótol. :)

 

// folytatom majd :)

 

Erre ajánlom

xc/am akár enduro

Ennyiért vettem
760000
Mért tömeg
13500 g
Csatolt képek
Giant Trance 27. 5 2 LTD  2016 mtb
13 olvasó 92%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

ALUXX SL aluminium


méretek:
  • S
  • M
  • L
  • XL

 
színválaszték:

fekete-fehér


villa (teló):

FOX 32 Float Performance, 140 mm, FIT4 lengéscsillapító, 15mm átütőtengely, OverDrive fejcső


 
hátsó rugóstag:

FOX CTD Evolution


Meghajtás

lánc:
KMC X10
fogaskoszorú:
Shimano CS-HG50 (Deore, Sora, Claris),

11-36, 10 sebességes


középrész:

Shimano, Press Fit középcsapágy


hátsó váltó:
Shimano Deore XT,

Shadow +


 
fokozatok száma:

2x10


pedál:

nem tartozék


Kerék

felni:

Giant S-XC 27.5


első agy:

Giant S-XC, 15mm, TA


hátsó agy:

Giant S-XC, 135mm, QR


külső gumi:
Schwalbe Nobby Nic,

27.5x2.25 Performance, hajtogatható, tömlő nélküli


Irányítás

váltókar:
Shimano SLX,

2x10 sebességes


kormány:

Giant Contact, enyhén emelt, 31.8x730 mm


kormányszár:

Giant Contact


nyereg:

Giant Contact Upright


nyeregcső:

Giant Contact SL Switch-R, 30.9 mm


Fék

tárcsafék:

Shimano M615, hidraulikus


 
féktárcsa:
  • 180 mm (első)
  • 160 mm (hátsó)

fékkar:

Shimano M615, hidraulikus


Giant logó

Giant márka bemutatás

”RIDE LIFE. RIDE GIANT.”

A Giant-ot a kerékpárgyártás központjában, Tajvanon alapította, King Liu, 1972-ben. A cég ekkor még más nagy márkáknak gyártott, majd 1981-ben saját márkás kerékpárokkal tör be az európai és észak-amerikai piacra. Mára több mint 12000 viszonteladó partnerrel rendelkezik világszerte.

A Giant első, jó minőségű, ugyanakkor elérhető árú chromoly vázai révén a bringások egy szélesebb köre ismerhette meg a kerékpározás egy egészen új szintjét. A cég a kezdetektől fogva fejleszti alumínium, és kompozit alapanyagait, az első elérhető árú karbon csöves kerékpár, az 1987-es Cadex 980 C is az gyár nevéhez fűződik.

A technológiai fejlesztésekben is az élen jár: neki köszönhető többek közt a kompakt országúti geometria 1997-es bemutatása (hátrafelé lejtő felsőcső, mely nagyobb merevséget, ezáltal jobb irányíthatóságot, és kisebb tömeget tesz lehetővé), mely rögtön két Tour De France dobogót is hozott, és 2004-től a Maestro felfüggesztési rendszer, mely egy hegyikerékpároknál alkalmazott teljesen fék-független rugózási megoldás.

1995-ben a márka megalapítja az első mtb csapatát, többek közt a legendás John Tomac és Rune Hoydahl részvételével. A márka versenyzői (pl. a Rabobank csapat) azóta is világbajnokságokat nyernek. De a legfontosabb, hogy nem csak versenyeket nyernek, hanem az életük részének a kerékpározást választó emberek szívét is. A Giant hiszi, hogy ez a választás hozzávezet a világ jobbá tételéhez.

A kínálatban a hagyományos mtb, országúti, trekking és városi kerékpárok mellett szerepelnek hibrid, azaz elektromos rásegítésű kerékpárok is. A hölgyekre is gondol a cég, nekik szánja a Liv/giant név alatt futó bringákat, mely a 3F (Fit-megfelelés, Forma, Funkció) elve alapján tervezve minden stílusban kínál választékot.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Giant Trance 27. 5 2 LTD termékkel kapcsolatban: