Mali Mamba 29 mtb

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév: 2013 (frissítve: 2013.06.)
  • Listaár: 170.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-4 (4 vélemény)
Rendezés

Légió avatar
28 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
  • ÁR
  • Dizájn
  • Anyaghasználat
  • Felszerelés
Hátrány

 

  • Sárférőhely
  • Rezonancia

 

Tapasztalat

Sosem hagyott cserben.

Bővebben:

http://bikemag.hu/kerekparteszt/nagykereku-170-ezerert-mali-mamba-29er-kerekparteszt

Erre ajánlom

Legjobb barátnak.

Erre van szükséged ha akarsz csapatni szabadidődben

Ennyiért vettem
150000
Csatolt képek
Mali Mamba 29  2014 mtb
7 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

vargazotya avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Ár-érték arányban egy nagyon jó kerékpár. Sokoldalúan használható.  Maratonokon is megállja a helyét és simán felveszi a versenyt a 2-300000-es biciklikkel. A váz formája nagyon tetszetős.

Hátrány

A teleszkópja egy 0. Nehezen lockolható, hidegben nem mozog. A stucni egy monstrum. Ennyi

Tapasztalat

2014-ben vettem használtan (1 hónapos volt és kb 40 km-t mentek vele). Egy hét múlva visszavittem a boltba, mert kattogott a középcsapágy. A miskolci Gyöngy-ház Kerékpárboltban állítólag cserélték a középcsapágyat, mert a régi el volt repedve. Kértem, hogy had nézzem meg, mert ilyet még nem láttam, mire azt mondták, hogy már visszaküldték a MALI-nak. Kb. 2 hét múlva ismét ugyanaz a tünet jött elő. Mivel verseny előtti napon voltam és a Gyöngy Kerékpárbolt nem tudta aznap bevállalni, így elvittem Kazincbarcikára a Stop-Shop -ba. Tamás kb 5 másodperc alatt megállapította, hogy nem volt meghúzva a középrészt tartó csavar. Mikor szétszedte kiderült, hogy a monoblock a gyári, a két anya pedig szárazon van behajtva.... A miskolciak lóf...t sem cseréltek a bicajon..... Orvosoltuk a problémát. Egyszerűen csak normálisan össze kellett rakni és a megfelelő nyomatékkal meghúzni mindent. Azóta kb 5000 km van benne egy kattanás nélkül. Gyöngy Kerékpárház elásta magát előttem egy életre....

A teleszkópot leszámítva minden tökéletesen teszi a dolgát, ahogy kell.

A maga 13 kilójával kicsit nehéz, de ebből lehet faragni. A 2.2-es KENDA gumi aszfalton úgy szól, mint egy LADA NIVA.. :-) , terepen viszont nagyon kezes. A 2.2 gumi hátránya, hogy nagyon kicsi a távolság a gumi és a váz között, így ha kicsit megszedi magát sárral, akkor szorul.

Időközben kapott egy SPD pedált és 2.0-ás gumit.

Terv.: hajtómű csere integráltra, teleszkóp csere (csak egy éppkézláb teló annyiba kerül, mint maga a bicaj volt.. :( )

Erre ajánlom

A hobbi szinten kerékpározóktól az évi 1-2 versenyt már bevállaló amatőr szintig szerintem bőven jó a bicaj. Megállja a helyét városban és erdőben is. Mivel a vázon van hely csomagtatót felszerelni, így akár hosszú távú túrákra is ideális.

Ennyiért vettem
100000
Mért tömeg
13 g
Csatolt képek
Mali Mamba 29  2014 mtb
Mali Mamba 29  2014 mtb
Mali Mamba 29  2014 mtb
13 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

hawkez66 avatar
3 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 88%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

- Ár/ érték arányban manapság kiváló (akciósan vettem 135ért)

- Sportos  vázgeometria

- Legkisebb váznál is két kulacstartó felszerelési lehetőség

- 29-eshez képest igen fordulékony

- Tektro OEM jól adagolható

- Gyári nyereg felettébb kényelmes és minőségi darab

- 9-es Alivio rendszer meglepően jól működik

- Elég baba hátsóváltó a felszereltségben ezért az árért

- Csomagtartó és sárvédő felszerelési lehetőség

- Felszerelési pontoknál (csomagtartó, kulacstartó) integrált alátét a vázon

Hátrány

- Alsó ferde vázcső alján vannak a váltóbowdenek => koszolódás, bowden tartósság szempontjából elég rossz megoldás, ill vázvédőt se lehet felrakni így oda alulra.

- A gyárilag felszerelt külsők nagyon nehezek, traktorgumik, túl bütykösek, és a vázba széles nagyon a 2,2-es gumi, semmi sárférőhely nem marad.

- A kormányszár otromba, nehéz darab

- Nekem a hátsó fék nagyon bent fog, talán olajrátöltéssel orvosolható

- Talán egy down swing rendszerű első váltó jobb lenne koszolódás miatt, ill a takarítás szempontjából a váltó környékén (top swing váltó miatt nagyon kis hely van a hajtómű körül, sár, kosz könnyen gyűlik) azzal könnyebb lenne! Sajnos a két kulacstartó hely miatt nem rakható fel ilyen típusú váltó!!!! Az előny hátrány is sajnos!!!!

- Négyszögtengelyes Acera hajtómű elég béna megoldás, lánctányérok jók, finoman rakható rajta a lánc, de a négyszögtengely egy ócskaság!!!

- Villa nyilván egy vacak ebben az árban, szétnyüstölöm aztán cserélem!

Tapasztalat

Update:

Cserélem a hajtóművet integráltra, 170-es nekem jobb, mivel a nyeregvázcső hátrafelé törik egészen lent a váltónál, és így is kicsit előre kellett húzni a nyeregpozíciót! Emiatt a vázmegoldás miatt a súly inkább hátrafelé terelődik, mászásnál lehet hátrány, lefelé viszont nagy biztonságot nyújt!

Nekem kicsit széles a 660-as kormány, 640 lenne az ideális! Valószínűleg a stucnival együtt ez is cserés lesz!

A külsőt cseréltem 2.0-ás contira!

Esetleg a felni még cserélhető lenne, egy szegecselt verziót elbírna még az update!

Erre ajánlom

Terepen való túrázás

Kis fejlesztés után xc, hobby versenyzés

Aszfaltgumival felszerelve csomagtartóval bármilyen kemény borítású (aszfalt, beton) túrára!!! Olyan igazi mindenes gép, bármi kialakítható belőle!!!!

Ennyiért vettem
135000
8 olvasó 88%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

freeride69x avatar
154 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 91%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, csak kipróbáltam, sima XC-sként
Előny

-modern kiforrott vázgeometria

-nagyon rövid láncvilla

- a Mamba 29 felsőcsöve sportos stílushoz passzol

-2.2es gumiméretnél is elegendő sárférőhely

-jó modulációval rendelkező Tektro OEM tfékrendszer

Hátrány

-nehezen kapcsolható lock out

-nem szabályozható/állítható tfék

-magas gördülkési ellennállású gumik

-nehéz kormányszár

-kissé darabos váltás

-összsúlyban nehéz

Tapasztalat

A gumik, a teleszkóp és a fékek cseréjével akár amatőr versenyzésre is kiváló alapgép ez a Mali 29er.

Erre ajánlom

Kezdő maratonozásra/xc-re .

Ennyiért vettem
169000
Csatolt képek
Mali Mamba 29  2013 mtb
23 olvasó 91%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-4 (4 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):

Mali 29er


anyag:

Alumínium


méretek:
  • 17"
  • 19"
  • 21"

villa (teló):

Suntour SF13-XCM MLO 29’, 100mm, lockout


Meghajtás

hajtókar:

Shimano, FC-M391, 44x32x22T


lánc:

KMC Z99


fogaskoszorú:
Shimano CS-HG20 (Tourney),

9 sebességes


középrész:

Cartridge, CH 52


hátsó váltó:
Shimano Deore
 
fokozatok száma:

3x9


pedál:

SP-931, fekete


Kerék

felni:

Alu, duplafalú, 32 lyuk


első agy:

Formula DC-20-FQR


hátsó agy:

Formula DC-22-RQR


külső gumi:
Kenda Nevegal,

K-1010 29x2.20


Irányítás

váltókar:

Shimano SL-M430


kormány:

Mali Alu, 660mm x 6 fok emelés, 31.8


markolat:

Velo, VLG-311D2, Kraton


kormányszár:

Mali Alu


kormánycsapágy:

FSA TH NO 10


nyereg:

Velo, VL-1353


nyeregcső:

Mali Alu 27.2x350mm


Fék

tárcsafék:

Tektro Hidraulikus Tárcsafék


 
féktárcsa:

160 mm


Mali logó

Mali márka bemutatás

A Mali Bicycle Technology svájci-magyar cég, 1989-ben alapította Máli Péter kerékpárversenyző és Máli János grafikus.

1990-től a X. kerületben készítették közép és felső kategóriás vázaikat, főleg a minőségre igényes svájci piacra. A cég manapság főleg hazai piacra szerel össze mtb, városi, összecsukható, bmx és gyermek kerékpárokat, törekedve, hogy az adott minőségi szinten a lehető legjobb árakat kínálja.

1995-ben kapcsolatba került a Tiszaújvárosi Triatlon Klubbal a cég vezetője, Máli János, aki többek közt az orosz Galina Jenyuhina pályakerékpáros világbajnokot is szereléssel támogatta. Nagyobb jövőt, és jobb reklámot látott az idehaza egyre ismertebb klubban, mint a bizonytalan jövőjű világsztárokban. Azóta TVK-Mali néven halmoz sikert-sikerre a csapat. 2010-ben a triatlonsportban három korcsoportban- felnőtt, ifjúsági, gyermek- is a TVK-Mali csapata adta az év sportolóját, Rendes Csaba, Hankó Gábor és Lehmann Bence személyében.

A 2010-es Budapest-Bamako túrán a Mali is rajthoz állt egy autóval, fedélzetén 4 db Cobra kerékpárral. A bringákat Bamakóban, a Mali Köztársaság fővárosában, adták át a névrokon ország Olimpiai Szövetségének.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Mali Mamba 29 termékkel kapcsolatban: