- Alsó ferde vázcső alján vannak a váltóbowdenek => koszolódás, bowden tartósság szempontjából elég rossz megoldás, ill vázvédőt se lehet felrakni így oda alulra.
- A gyárilag felszerelt külsők nagyon nehezek, traktorgumik, túl bütykösek, és a vázba széles nagyon a 2,2-es gumi, semmi sárférőhely nem marad.
- A kormányszár otromba, nehéz darab
- Nekem a hátsó fék nagyon bent fog, talán olajrátöltéssel orvosolható
- Talán egy down swing rendszerű első váltó jobb lenne koszolódás miatt, ill a takarítás szempontjából a váltó környékén (top swing váltó miatt nagyon kis hely van a hajtómű körül, sár, kosz könnyen gyűlik) azzal könnyebb lenne! Sajnos a két kulacstartó hely miatt nem rakható fel ilyen típusú váltó!!!! Az előny hátrány is sajnos!!!!
- Négyszögtengelyes Acera hajtómű elég béna megoldás, lánctányérok jók, finoman rakható rajta a lánc, de a négyszögtengely egy ócskaság!!!
- Villa nyilván egy vacak ebben az árban, szétnyüstölöm aztán cserélem!