Trek Superfly 5 mtb

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév:
    2017
    (frissítve: 2017.02.)
  • Listaár: 449.000 Ft

Használt Trek Superfly 5 eladó
325.000 Ft
új árához képest: -28%

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

BERTOLDŐ avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

minőségi váz ,bowden elvezetés , hegesztés  ,festés lakkozás,       nekem jó geometria kényelemes ill nem fáj rajta sem hátam vállam  stb   kb 65    90 km es túrákat megyek  vegyes terepen.21,5  mérettel vettem 195cm vagyok 120kg  igazi kocabicos eddig kb 1100km et mentem vele.  az én súlyomat is birja nem nyöszörög nem recseg,  kiváló mászó  ez a trek még nekem is sikerül  vele  olyan emelkedökön felmenni amit eddig  messze elkerültem, sik úton én  mondom kocabringásnak is sikerül  28  30 at tartani vele,   fékek  jók nem nyikorog teszi a dolgát, a nyerget alapból cserélem  a régire igy arról irni nem tudok.mielött megvettem ktm et szerettem volna ultra sport 29 est de élőbe a trek váza sokkal kidolgozottabb volt, féreértések elkerülése végett nyilván a ktm is tudja eszt a minőséget  más tipusa. gumik szerintem jók nyilván terepre valok közúton hangossak. 330000 ft vettem bizom benne hogy tiz évig kisebb nagyobb karbatartással  kibirja. ősszegezve jó minőségü bringa  amatör felhasználásra  igényes vázzal  akár közutra is. sokan mondják  hogy  eszméletlen drága,  egy cigi 1000ft  , egy mobil 100000ft , egy nike cipő 30000ft  ,  nekem meg ezek drágák.       2015  05 17   kb  3000km      után hát  hogy nem kell  rá költenem  10  évig  az  megbukott     első  hátsó  agy csere  hope  termékre   ég és  föld    az alivio agy teljessen  tönkre ment   ,  a recon villa  nem  rossz   alapjában  viszonylag jól mozog  ellenben  lejtőknél fékezésnél  beremegett  az első agy átütös lett  igy  már egyenessen fut  nem remeg be   az új agyak nagyon megérték  egész  bringa  sokkal  jobb lett  ,a  a villát is cseréltem fox 32 kashimára  finomabb  darab  hihetetlenül  jól mozog  nyilván nem  egy kategoria a reconnal   ami  szerintem nem rossz, a gyári  gumi kifejezetten  jó  volt   közuton és terepen is ment  4000km birt   csere,  a lánc  és a deore  sor  még birja  strapabiró darabok, váltás  preciz   elégedett vagyok vele, a féket  cserélni fogom  sokat álitgattam  mindig beleér a tárcsába  egy komolyabb lejtőnél a hátsó egyszerüen szétesett,  ha aszt akarod hogy fogjon  húzni kell  rendessen szerintem inkább  túra bringára való, amúgy a bringa nagyon jó  élvezet menni vele  szeretem.  az alu vázat nem bántam m eg  a festése kiválló   kényelmes  geometria   minőségi darab mundjuk elsőre is annak látszott, a minőségi alkatrészek egyenlőre beváltak  sokkal  jobb lett a bringa  hogy tartossak  e az meg kiderül   mennyire birják  a 120kg  ot,   a féket xt re cseréltem megfelelő tárcsákkal tökéletes ajánlom mindenkinek nagyon megéri az árát, a bontrager felnibe akkora nyolcas lett  nem tudták megcsinálni váltót is ki kellet cserélni mert beleért a küllök közé , a felni dt lett majd meglátom hogy  birja még új, amúgy sokat hajtom kb belement 6000km amit nem javaslok xt lánc patentszem nélkül került fel és persze elszakadt azota kmc patentszemmel jó ,amúgy már minden xt rajta , a deore hajtómü 5000km birt , volt alkalmam sok 29 est probálni főleg karbont különbséget én mint amatör nem éreztem külömbséget főleg ahogy most már fel van szerelve mert két év alatt a bicón a kormányon kivül minden más általában csúcs dolgokra ami kb 500000ft volt és ennek tükrében azok az alkatrészek amelyekkel vettem tulajdonképp szétestek magyarúl szarok ,semmit nem cseréltem feleslegessen kezdve az agytól féken felnin keresztül  szerintem az xt az a szint amit érdemes venni de minden legyen az  ne a hátsó váltó,   na a váz  az jó , 

Hátrány

első váltot  állogatni  kellet deore   többször leszorta a láncot,  egyenes futása  elengedett kézzel  beszitál, előtte lapierre  bicom volt az nem tette,

Erre ajánlom

erdőbe terepre , közutra  mig oda érsz,

Ennyiért vettem
330000
15 olvasó 73%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):

Alpha Platinum alumínium, E2 kúpos homlokcső, a váltók bowdenjei a vázban vezetve, PF89.5, balanced post mount rögzítésű fékek, Closed Convert kerékrögzítő papucsok, G2 geometria a 29-es kerékhez igazítva


anyag:

Alpha Platinum alumínium


 
színválaszték:
  • fekete
  • piros

villa (teló):

RockShox Recon Silver RL, Solo levegő rugós, kormányról vezérelhető lockout-tal, E2 kúpos villanyak, G2 geometria 51mm hátranyúlással a 29-eseknél, 100mm-es kerék mozgás


Meghajtás

hajtókar:

Race Face Ride, 36/22


lánc:
KMC X10
fogaskoszorú:
Shimano CS-HG50 (Deore, Sora, Claris),

11-36, 10 sebességes


hátsó váltó:
Shimano Deore XT,

Shadow


 
fokozatok száma:

2x10


Kerék

felni:

Bontrager Mustang Elite Tubeless Ready 28-küllős


első agy:

Bontrager alu zárt csapágyas


hátsó agy:

Bontrager alu zárt csapágyas


külső gumi:
Bontrager XR1,

Expert, Tubeless Ready, belső erősítésű oldallal, aramid szalaggal, 29x2.20" (15.5: 27.5x2.20")


Irányítás

váltókar:
Shimano Deore,

10 sebességes


kormány:

Bontrager alu, 31.8mm, 5mm emelkedésű


markolat:

Bontrager Race


kormányszár:

Bontrager Elite, 31.8mm, 7 fokos, Blendr kompatibilis


nyereg:

Bontrager Evoke 2, Cro-Mo pálcák


nyeregcső:

Bontrager alu, 2 csavaros fej, 27.2mm, 8mm hátranyúlás


Fék

tárcsafék:

Shimano M425 hidraulikus tárcsafék


Trek logó

Trek márka bemutatás

A Trek kerékpárokat gyártó cég 1976-ban kezdte meg működését és először acélvázas túra kerékpár vázakat gyártottak. A cég fejlesztéseinek fő iránya nem az olcsó tömegtermelés, hanem a minőségi kerékpárok gyártása volt, és erről az irányvonalról azóta sem tért le.

Az acél vázak után áttért az alumínium csöves gyártástechnológiára, amit 1985-től folyamatosan fejlesztenek.

Az első karbon csöves kerékpárt 1987-ben kezdte el árusítani, két évvel később már fém nélküli teljes karbon vázakat is gyártott! A karbon technológia fő fejlesztője azóta is.

1999-től 2005-ig Lance Armstrong zsinórban 7 Tour de France győzelmet szerzett, mindet Trek kerékpáron.

A cég 2002-től Bontrager márkanéven egyre több alkatrészt és kiegészítőt is forgalmaz, 2004-től a Gary Fisher országúti és monti kerékpárok, 2006-tól a MirraCo BMX kerékpárok gyártója és forgalmazója is.

Jelenleg Észak-Amerikában 50% fölötti piaci részesedéssel a legnagyobb gyártó és már az egész világon ismerik a Trek kerékpárokat.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Trek Superfly 5 termékkel kapcsolatban: