Merev és ehhez mérten könnyű
Klasszikus formaterv
Hátsó háromszög külön merevítése
Alapabb rögzítések/csatlakozások (IS konzol, hagyományos AHEAD kormánycsapágy) DE ezek nem igazán komoly hiányosságok
Nem túl ellenálló festés (nekem hamar pattan illetve karcolódik, most szeretném lefóliázni a főbb területeket)
Kellemes társam a váz mind városi tekerésben mind túrázásban mind intenzívebb erdei/lejtős csapatásban. Geometriája versenyzésre nem igazán alkalmas, inkább ez a hobbi kerékpársport kategória (viszont az ára is kedvező).
Rövid kormányszárral használom, nagyon jó kanyarodási potenciálja.
Monoblokk elhelyezésére nem panaszkodom, 170-es hajtókarral nem volt bajom bármennyire dőltem bele a kanyarba.
Piros pont a két kulacstartó foglalat. Illetve annak ellenére hogy nem vázban vezetett a bovdenezés tök jó megoldású.
Aki egy túragépet akar építeni annak jó alap lehet.
Aki nem versenyszerűen, de szeret erdőben, keményebb terepen mászni - lejtőzni ugratgatni stb. annak is megfelelő bizonyos kompromisszumokat kell kötni hozzá, de erős középkategóriás alkatrészekhez tökéletesen illik.