Könnyű, elég merev. Városi, merev villás gép épült belőle. Vázméret 22", szerintem elég nagy. Monoblokk nincs túl alacsonyan 48-as, 175-ös hajtómű került rá, pedál kanyarodásnál sem ér le a földre.
Festés nagyon könnyen lepattan
Könnyű, elég merev. Városi, merev villás gép épült belőle. Vázméret 22", szerintem elég nagy. Monoblokk nincs túl alacsonyan 48-as, 175-ös hajtómű került rá, pedál kanyarodásnál sem ér le a földre.
Festés nagyon könnyen lepattan
Kiváló geometria én aszfalton használtam mivel nagy volt a váz (21") jól lehetett róla látni városban is. Mászást annyira nem szerette a Kona Lanai viszont iszonyat merev így minden energiát át lehetett adni a hajtásnak. Heggesztései szépek és a nálam használt ~1500km-t mindenféle probléma nélkül bírta. Merev villával használtam így városba ideális társ volt. Váz számozása nem tudom mennyire korrekt nincs sok összehasonlításom de a mostani focus számozása is kissebb és méretben is sokkal inkább megfelel a terep használatra így gondolom pontos lehetett a 21" Nálam max padkáról ugrást kapott így törés ilyesmi ki volt zárva .
Festés minőségével nem voltam megelégedve elég könnyen leverődött.
Első komoly vázam a Lanai így nekem nagyon nagy minőségi ugrás volt az addig kipróbáltakhoz mérten ezért elfogult vagyok ezzel a vázzal kapcsolatban. Festés minőségét leszámítva nem találtam semmi kivetnvalót benne
Nekem városban ideális társ volt de mivel csak merev villával használtam nem tudom hogy mennyire működhet jól terepen.
Kiválló kezdő szintű monti váz.
Jó a geometria és a 27.2-es nyeregcső elég jó rugózást ad.
Minőségi alkatrészekkel egy elég komoly kerékpárt lehet erre az alapra építeni.
Nincs rajta tárcsafék szem.
xc, maraton
A geometriája teljesen jó, könnyen kanyarodik, lejtőn stabil, emelkedőn nem annyira.
A hegesztési varratok szépek és a festés is jól néz ki, nagyon design :D
Kezdőknek elég jó és viszonylag könnyű kerékpárt lehet belőle építeni. Én jobban érzem vele magam erdei földúton mint az aszfalton.
A festés strapabírósága elég gyenge, pár Km murvás út és már le van pattogva a festék néhány helyen.
A vázméret számozást nem értem, az enyém 18" de az egyik haver Caprine-ja 16,5" és ugyan akkora a két váz.
Használtan vettem. Egy MTB maratonos barátom használta nagyobb részt aszfalton edző kerékpárnak.
Városi kerékpárnak semmi képpen! Könnyebb súlyú embereknek (>80Kg), hegyekben földes-murvás útakra elég jó.
fekete
„A Konánál mindannyian a kerékpározás szabadsága mellett vagyunk. 1988 óta létezünk. Még mindig az alapító tagok a tulajdonosok. Még mindig lelkes, aktív, szenvedélyes kerékpárosok népesítik be a csapatot. Nem vagyunk nagyok, de túl kicsik sem. Mindössze kerékpárosok egy elkötelezett csapata, akik kerékpárokat építenek olyan embereknek, akik imádják a bringákat- függetlenül attól, hogy ez az imádat új, vagy már régen megalapozott.”
A Kona kerékpárokat gyártó céget Dan Gerhard és Jacob Heilbron alapította. Az első tervezőjük és termékmenedzserük, egyben első versenyzőik egyike Joe Murrey volt. Joe bekerült a Mountain Bike Hall of Fame-be, ahová azóta számos márkatársa követte, többek közt XC és DH világbajnoki győzelmeiknek köszönhetően.
A gyár 1994 óta gyárt összteleszkópos kerékpárokat. 2003-ban Dave Watson történelmet ír avval, hogy átugrik a Tour de France Alp d’Huez állomása felett, 2004-ben pedig az ausztriai Kona Bike Parkban John Cowan végrehajtja a világ első hátraszaltóját egy róla elnevezett Kona vázas bringával.
2006-tól a Kona több mint 3500 kerékpárt adományozott Afrikába, a HIV és AIDS fertőzötteket látogató segítőknek. 2008-ban elkészül az 1.000.000-dik kerékpár. 2009-ben bemutatják az első női triatlon kerékpárt a Lisa TR-t, és a Minxy-t, az első női freeride modellt.