Magellan Pyxis Team mtb váz

17 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2011.11.)
  • Listaár: 90.000 Ft

HASONLÓ mtb váz TERMÉKEK



1-15 (17 vélemény)
Rendezés

Adam888 avatar
3 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Könyű erős nagyon jól lehet vele mászni ,de lejtőzni is nagyon lehet vele.Elég erős ahoz képest ,hogy CC váz szerintem. Hazának egy kisebb DH pályn szoktam átmenni és kisebb ugrókat meg is szoktam ugrani simán bírja nagyon jók a szögei.

Hátrány

Nem vettem észre

Tapasztalat

Én használtan vettem 20k ba de újonan még egy pár éve 50k körül volt szerintem megéri akinek strapabíró és nem olyan drága váz kell 130 as villával kiváló magellan cruxom volt ezelött annál sokkal jobb.

Erre ajánlom

CC XC 

Ennyiért vettem
20000
Mért tömeg
1500 g
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

dr.anonimus avatar
296 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
  • könnyű
  • olcsó
  • jó irányítható
  • szép design
  • kör keresztmetszetű csövek
  • kicsi 3D papucs
  • CNC-zett merevítő a fejcsőnél
  • félintegrált csapágyas
  • 27,2-es nyeregcsövet fogad
  • kényelmes
Hátrány
  • sz.r festés
  • elcseszett feliratok
  • rugalmas sprinteknél
  • ronda hegesztések
  • pontatlan hegesztések
  • egy mérettel kisebb nyeregvázcső a felsőcső hosszához képest
  • logikátlan bowdenakasztószemek
  • nincs kábelrögzítő a felsőcső közepén
  • nekem túl lapos fejcsőszög.
Tapasztalat

Magellan Pyxis Team a low colst XC verseny váz? Kicsit a márkáról: A Magellan egyike a nem túl népes tábort alkotó „hazai” márkáknak. Valójában taivanon készítik az összes vázat ők is, ez is csak egy átmatricázott példány, bár ez nem tekinthető sem rossz, sem jó előjelnek. Rekordgyanús ár-tömeg arányával könnyen fehívja magára a figyelmet, no meg a kinézete sem éppen utolsó.

 

De lássuk csak miben is különbözik ez a Pyxis Team az előd, Dema Aurontól? Először is változott a készítéshez használt alumínium, a korábbi 7005-öst háromszor húzott 7046-os váltotta le, Nem annyira rideg alapanyag, a deréknak és az élettartamnak kedvez. A sűrűssége kisebb a 7046-nak, ennek köszönhetően garantált a mosoly, amikor mérlegre pillantunk.

 

A csövekről egy kicsit: A Dema brutális vastag, néhol agyon-vissza hajlított, itt-ott sokszögletű  csőelemét, filigrán, egyenes, egyszerű kör keresztmetszetűek váltották fel.

 

Haladjuk előröl hátrafele, a fejcsőről: Szintén félintegrált csapágyat fogad, de az elődjénél jóval rövidebb, mindössze 110mm hosszú (Auronnak 130mm  volt a feje). Kisebb nagyobb probléma lehet, hogy ha méretre vág egy villát ehhez a vázhoz az ember, utána olyan rövid nyaka lesz, hogy szinte lehetetlen lesz eladni ha cserélné. Egyébkén itt található a  váz legkarakteresebb eleme a fejcső-alsócső találkozásánál található merevítő elem. Nekem kifejezetten tetszik, de más már mondta rá, hogy elcseszi a képet, ronda(de ez engem nem érdekel ;). 

 

Merevítés fokozására van hátrafele nyitott felülhegesztés a felsőcső tetején, kicsi esztétikus és a dolgát teszi. A korábbi vázamnál ezt kompenzálták az "ipari méretű" csövekkel, (melyből ráadásul a felsőcső nyolcszögletű is volt) meg némi hydroforminggal az alsócső tájékán.

 

A felső és alsócső sima egyszerű kör-enyhén ovális darabok átmérőjük pont eltalált. Egyetlen érdekesség, hogy az alsócső a fejcső közepe tájékán csatlakozik, alatta a CNC-zett elem van, így hát ez sem gond, nem fog kolbászolni a gép orra.

 

A felsőcső tetején futnak a bowdenek, nehogy vállon cipeléskor útban legyenek, de ha esetleg sikerül bebicskáztatni a kormányt, tuti szétcsessze a fékkar a fékvezetéket meg a bowdeneket...

 

Akasztószemek terén további érdekesség, hogy 4 vezetéknek van hely. 3 bowden, 1 hidraulika. Hát őszintén mai napig nem jöttem rá, hogy mire való a 3. bowdenakasztó. Ilyen bringán bowdenes tárcsafék nem igazán fordul elő, V-féket nem fogad a váz. De adott esetben akármelyiket el lehetne vezetni végig, házban… További hátrány, hogy a cső közepén nincs kábelrögzítő szem. Ebből Dema jobb, a cső oldalán vezetett huzalok csodálatos ötlet, mivel esztétikus, nem tudod lezúzni és cipeléskor sem nyom sehol.

 

A nyeregvázcső immáron 27,2-es nyeregcsövet fogad, ami sokkal kényelmesebbé teszi az egész gépet, főleg jócskán kihúzva, egy jó alapanyagú csővel. A lánc és támvillák vékonyak és rugalmasak, ez jó, mert egyenesek, de rossz mert egy sprintnél ez bizony nagyon érződik. A merevítéseket nem bonyolították túl, ugyanolyan csőből van az összes a láncvillák, a támvillák közt és a tárcsaféknél is. A hátsó háromszög csövei apró egyszerű 3D papucsokba bújnak, szintén pirospont, hogy nem valami 10 x 15  centis CNC-zett valami van ott, amit papucsnak mernek nevezni. Az Auron fara: a láncvilla zárt szelvényből megy át kerek csőbe, támvillák hyroformingoltak, CNC-zett yoke és egy bazinagy 3D papucs melyen akkora hegesztéssel csatlakozik a támvilla hogy szükségtelen volt a tárcsafékszem alá a merevítésre. 

 

Ó igen, és a legszebb, hogy a Dema 31,6os nyeregcsöve és ez a Hirosimát is túlélő hátsó traktus olyan szinten merev, hogy lerázza ember veséjét. Viszont a szürke eminenciás javára írható, hogy sima H szabványú váltófüle van míg a Pyxisnek egy 2 csavaros ”ilyetmégazéletbenemláttam”  tartója van. Szintén „érdekesség”, hogy ebbe a papírforma szerint arany, valójában ezüst fülbe bele van ütve egy méretes Mosso logo. Most már legalább tudjuk kikkel gyártat a Magellan.

 

Hegesztések terén botrányos, ronda, igénytelen, tipikus taivani gagyi minőség

 

A váz papírforma szerint aranyra eloxált majd maszkolással feketére festett, kevés felirattal, viszont azokba bőven bele lehet kötni.

 

A fő feliratokkal nincs semmi gond, 2 dolog zavar. Az egyik a BTS feirat a nyeregvázcsövön. A másik, hogy az alsócsövön a technikai adatokat  meg elsz.rták mert 7005-ös alu va rajt a 7046 helyett. Következő  hiba, hogy az enyémen sárga fekete a festés, de a festékréteg alatt van arany elox. Hogy is van akkor ez? No, de nem eszik olyan forrón a kását, legalább egyedi és ez sem lett csúnya. De ez a kása túl forró!!! Méghozzá amiatt, mert a festés alapból olyan gyász minőségű, hogy a legkisebb erőbehatás hatására lepattog. Poros helyen festették, ez látszik rajta, mert jópár apró fekete dudor vitrít a vázon. A lepattogás kezdődött a tárcsafékszemnél, a csavar meghúzásakor(a Dema ilyet nem csinált)

 

A tömegről: a karcsú Pyxis TM mindössze 1350 g 17”-os méretben míg a Dema Auron 1873 g M-es (18,5”) méretben.

 

A „geometria”: Az Auront 595mm-es felőcsővel 60mm-es szárral használtam (amit utóbb kinőttem, 70mm-es kellett volna már) minezt 18,5”nál.

 

No, de a Pyxis: 590-es felsőcső hossz mindössze 17”os nyeregvázcsővel, 80mm-es stucnival. 

 

A másik opció 605mm lett volna 18”-al egy 50mm-es szárral, de XC-re sem a legjobb az ilyen rövid kormányszár.  Így hát az előbbi mellett döntöttem. 

 

A kis vázméret miatt szinte koppig ki van húzva a 400mm-es nyeregcső, aminek következtében  már a hátsó kerék fölött ülök, ez nagyon pozitívan hat az irányíthatóságra, amolyan derékból fordulós lett a bringa.

 

A fejcsőszög 70,3° egy 480mm-es telóval, az enyém csak 455 így kapok egy kényelmes 71,6° szöget. Amúgy sem szeretem a túl lapos fejcsövet, az Auronon olyan 72-72,5fok körül volt, így még ezt is megkellett szoknom. 

 

Menet közben: Ez egy fotel, karosszék, hintaágy,  stb. lehet mindennek nevezni. A szkandium alapanyagú tisztesen kihúzott nyeregcső és a vékony támvillák eszméletlen kényelmessé teszik a gépet, kb. minta lenne 30-40mm rugóút hátul. Konkrét példa: erdő lánctalpas favágógép nyomában mentem a Demával, kb. a vesémet lerázta, a Pyxissel jóformán alig éreztem, a gumik azonosak mert mindkettőn 26 x 2,25-ös Rocket Ron van hátul és a nyomás is kb. ugyanakkora volt.

 

Viszont lefeléken jön ki az igazi különbség, íme az egyenlet: 

Alacsony középrész +  kis váz miatt alacsony súlypont +  viszonylag hosszú  + enyhén, (a korábbihoz képest) laposabb fejcsőszög = Iszonyatosan stabil, brutális kanyarsebességű gép!

 

Hátránya az egésznek hogy mászáskor hajlamos emelgetni az orrát, de mivel a fejcső rövid és a stucnit alacsonyan lehet tartani ez kiküszöbölhető

 

Az eredeti ára 90000 forint ennyit ilyen pocsék festéssel egyáltalán nem ér, de mivel kiszórta a forgalmazó az összes ilyen vázat 40-45ezer körül az már elfogadható volt érte.

Ennyiért vettem
45000
Mért tömeg
1350 g
Csatolt képek
Magellan Pyxis Team  2012 mtb váz
Magellan Pyxis Team  2012 mtb váz
Magellan Pyxis Team  2012 mtb váz
20 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

HillBen avatar
76 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 3 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Nekem tokeletes a geometria, minden helyzetben jol viselkedik ez a Magellan mtb váz. A hegesztesek szepek. Merevseggel nincsen gond, bar 160-as nal nagyobb tarcsat nemigen raknek fel, de xc-re nem is kell nagyobb.

Hátrány

Borzaszto minosegu a festek, szerintem lakkreteg sincs rajta. A vaz a vegtelensegig van konnyitve ami jo mert 1300g korul van a vaz, de ez a szilardsagnal hatrany. Feltem a vazat, nem merek vele ugralni...

 

Tapasztalat

Nagyon jo aron jutottam hozza, megerte megvenni a Pyxis Team-et. Nekem tokeletes ez a vaz.

Erre ajánlom

XC

Ennyiért vettem
39990
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

djbahool avatar
56 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Akcióban elfogadható áron volt.

Nagyon könnyű ez a Magellan mtb váz.

Szép, nincs túlcicomázva.

Arany anodizálás, és negatív maszkolás-

Hátrány

Matt festés, nincs lakkozás, könnyen kopó, lepattanó festés.

Erre ajánlom

Ha komolyabbra fordul a hobbi bringázás.

Ennyiért vettem
40000
Mért tömeg
1368 g
Csatolt képek
Magellan Pyxis Team  2010 mtb váz
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

nemtommi avatar
34 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Könnyű

Merev az első és a hátsó háromszög is

Támvillát nem nyitogatja a v-fék

Mászáshoz igen jól el van találva a geometria, de a lejtőzéssel is simán megbirkózik.

Egy durva köves úton lefelé Sóskútnak majd be****tam amikor 2-3 öklömnyi kő felcsapódott az alsócsőre, gondoltam kuka lesz a váz, de nem tudták behorpasztani (igazából még a festésen sem látom, hogy pontosan hol találták el).

Hátrány

Még nem találtam, de sarazásra egyelőre még nem használom, inkább a régi gépemmel megyek :)

Tapasztalat
Hegesztése nem világelső, de ennél azért sokkal rondábbakat is láttam már. Ez az egy 4 répás pontja akad, de a hátrányok közé túlzás lenne beírni szerintem.
Erre ajánlom
Mindenkinek, akinek merev farú xc gép kell.
Ennyiért vettem
53000
Csatolt képek
Magellan Pyxis Team  2007 mtb váz
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

uberrush avatar
20 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

árához képest jó vétel volt

 A 17"-os vázméret nekem bejön a meredek lejtőkön és az éles és gyors kanyarokban jól kezelhető még nem sikerült elnyalnom vele!

 

 

 

Hátrány

A hegesztések nem a legszebbek mikor megfordítottam a vázat majdnem összetört a szívem hogy egy ilyen kategóriába sorolt bringánál hogy lehetnek ilyen varathibák!!!

A festés még nem kopott mert leragasztottam a láncvillát a kavicsok pedíg nem merték leverni mert olyan "szép" azért idézőjelben mert a hátsó villarész és a középrésznél olyan csunya a festés elválasztása hogy annál még én is szebbet csináltam volna ( szépen letépték a ragasztót és vele együtt a fehér festést is aztán talán lakkozták is de ez ott nem igazán jelentős) 

 

Még nem hallottam törésről de szerintem menni fog a vázgyalázás (magyarul egy komolyabb terepen várható törés)

Tapasztalat

Összességében amire én használom arra több mint elég sőt nagyony jó kis váz!

A negatívumokat azért írtam ilyen bőven hogy hátha olvassák a készíttői és megpróbálják ezeket a leginkább esztétikai problémákat kiküszöbölni! 

Erre ajánlom
Mindenkinek ajánlom cserélje le a 12-15-19ezer forintos bicaját ilyenre és máris szívesebben fogok nekiállni a szervizelésnek.
Ennyiért vettem
55000
9 olvasó 78%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

eggbeater avatar
eggbeater
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny
Irreálisan hosszu a 2005-ös pyxis team, ez nekem előny...nem integrált fejcsapágy
Hátrány
szerintem csúnya a fekete alapon ricsi wcs-t utánzó de mégsem olyan szivárványcsíkozás, és a tucat márkajelzés is. Butaság az ívben hajlított támvilla, értelme semmi, nem lett tőle kényelmesebb. Hajlik a monoblokkháznál a váz, magyarul rugalmas, szerintem nem is kicsit. A fényezés jön le mintha vízfesték lenne....ez mondjuk nem zavar, mert legalább pár grammal könnyül a váz, ami gyárilag hát igencsak nem könnyű...
Tapasztalat
Fura ez a váz....remek a geometria.Nekem nagyon kapóra jön a nagyon hosszú felsőcső hossz, mert nagyon magas vagyok. A 20as váz magasságban sajnos csak 19,5 a valóságban, ezért nagyon ki kell húzni a nyeregcsövet, de ez 400-as csővel tökéletesen orvosolható. Két egyforma ilyen vázra épített bringám van, az egyikben reba 80mm uttal, a másikban egy marzó 100mm úttal, és mindkettővel rendben van a geometria. Ami viszont nagyon nem tetszik, hogy hiába a holowtechII-es integrált tengelyes XT hajtómű, a középcsapágynál hajlik mint a kolbász...Valamint nekem egy sáros versenyen az egyik vázat kidörzsölte a kerék, így a láncvillák belső oldala mindkétoldalt jelentősen vékonyodott. Mindkét bringán tárcsaféket használok, a tárcsaszemekkel sehol nem volt gond, pontosak, és merevek.A bovdenvezetőszemek jók, ha hátsó fékben nem olajos vezeték megy, akkor kell bele plussz megakasztó szem, ami egyrészt plusz súly, másrészt a gyárilag mellécsomagolt nem ment bele a szembe...A fényezés olyan amilyen, én idén lefúvatom, és fehérre leszintereztetem mindkettőt, így már valóban tartós lesz, és picit könnyebb.
Erre ajánlom
XC/Maratonra használom, de biztosan jó túrázni is, meg ilyesmi
Ennyiért vettem
34000
6 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Xcrider avatar
Xcrider
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Szín, geometria, könnyű, ár!!
Hátrány
Én nem tapasztaltam jelentős festékkopást, de azért tényleg nem a legjobb, más nincs!
Tapasztalat
Szerintem egy nagyon jó váz, jó bicajt lehet rá építeni. A geometriája a legjobb akkor ha 100mm úttal rendelkező villát raksz bele (én 80mm-es pilottal használtam először).Versenyeken jó társ, jól mászik, jó a lejtőkön is!
Erre ajánlom
Túra, xc, maraton
Ennyiért vettem
40000
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

löpapp avatar
löpapp
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
tettszik a színe, jó geometria,könnyű, olcsó,szép hegesztések
Hátrány
origami.max 70 kilóig.szar fetés-nagyon könnyen kopik.
Tapasztalat
már leírtam
Erre ajánlom
aki lezsarja ha lekopik a festése és max 70 kiló.egyszer túráztam vele kb 100 kiló volt rajta.na az durva volt de kibírta.
Ennyiért vettem
39900
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Jimi avatar
Jimi
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Gyönyörü.Könnyü.Elég merev.Olcsó.
Hátrány
A fejcsőnél e bovdenházak pikk-pakk lehorzsolták a festést.Csak kiállva tekerésnél nem a legmerevebb.Nekem kb. 2hónapig recsegett
Tapasztalat
Tettem már bele egy-két km.-ert, de semmi baja, állat.
Erre ajánlom
Bárkinek maratonra, xc-re
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Noname_one avatar
Noname_one
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny
kedvező ár,remek kidolgozás,jó design,a 18" méret 1716g/korm.csap. nélkül/.
Hátrány
kihagyták a két láncvilla közötti merevítőt ezért oldalirányba egy kicsit rugalmas
Tapasztalat
Esztétikailg szép hegezstések,Nem teszteltem a festést mer' leragasztottam sigszalaggal a bowdeneknél!az '04 es xtr v-fék nem csavarja meg,az egeszis elég merev,geometriája szerintem full merida.egy embert tudok aki eltört egy ilyen vázat az SZISZKÓ/buruczki/.
Erre ajánlom
A kezdőtöl aprofiig
2 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Tamás avatar
Tamás
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Szép, feltünő, könnyű, merev, és nem túl drága
Hátrány
-
Tapasztalat
Nekem bevált, bár elötte Serpensem volt, igy hasonló kategoriáju vázról nemtudok véleményt mondani.
Erre ajánlom
XC, Maraton, stb..
2 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

JeReMY avatar
JeReMY
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Merev, bár a hátso 3szög ne lenne s-bendes. Amugy nagyon jo minden.
Hátrány
A 31.8-as üléscső. Kénytelen ilyenkor az ember venni jo sok pénzér Roox-ot ;]
Tapasztalat
Merida Special Editionnal vetélkedik sz.tem. Ár/értékarányban is
Erre ajánlom
Zúzos Xc, maraton
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Kiki78 avatar
32 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny
Jo az ara,szep a festes,merev.
Hátrány
Rovid a homlokcsove,ezert 80mm-es telo is keves lehet -> tul meredek lesz a homlokcso.
Tapasztalat
A hosszu felsocso miatt nagyon jol maszik.Meredek letoresszeru lejtokon nehezebben iranyithato. Gyors kormanyzas miatt szereti a szuk osvenyeket.Szerintem nagyon jol nez ki.
Erre ajánlom
Versenyzesre,maratonra
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Vita avatar
Vita
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2000, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
ár, anyagminőség, súly, a geometria fizikai tulajdonságai...
Hátrány
(2001-es csereváz) hihetetlenül rossz minőségű festés - nincsen ráégetve a vázra, szinte körömmel le lehet kaparni, hát még a felpattanó kövek... Igénytelen, fantáziátlan, dilettáns magellan "design" - nem típusspecifikus, (polaris-pyxis kék-fehér) Gyatra hegesztés - (láttam belülről) Tervezési-ergonómiai problémák - az első tárcsafék-bowden vezető szembe térddel bele lehet rúgni, komoly sérülést okoz.
Tapasztalat
a fenti részletesebb kifejtése: A magellan fő hibája az arctalansága, jellegtelensége, ami főleg design kérdés. A sorozatos arculati-vázfestési koppintások 2000-GT, 2001-"rotwild" (ez az évjárat brutálisan dilettáns szar) után a 2002-es egy "trendy" puhány festés, mely a csúcsmodell Pyxist nőies vonásokkal látja el (szép gömbölyű ívek, nem fejezi ki egy versenyváz agresszivitását). Természetesen ez szubjektív vélemény. Ugyanakkor könnyen belátható, hogy vagány, minőségi festéssel, hozzáértő tipográfiával, markánsabb, fiatalokat inkább megszólító designal, valóban a legnépszerűbb kerékpármárka lehetne Magyarországon.
Erre ajánlom
a hobbitól XC versenyzésig mindenre...
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-15 (17 vélemény)
Rendezés
 
anyag:

7046 Alumínium, triplán húzott csövek


 
színválaszték:

Fehér - arany


 
fejcső méret:

1,1/8"


 
nyeregcső méret (mm):

27,2


 
tengelyméret (mm):

10


 
sarutávolság (mm):

135


 
fék kompatibilitás:

Tárcsafék


tömeg:

1330 g (18")


 
további információk:
  • 31,8mm-es első váltó bilincs-átmérő
  • Félintegrált fejcsapágy
  • Erősítő átkötőelem a baloldali lánc- és támvilla között
  • Teljes anodizált és festett felületkezelés
  • Könnyített fejcső
  • Könnyített erősítés a fejcső-alsócsó találkozásánál
  • Javasolt villa beépítési magasság: 480mm (100mm rugóút)

Geometria

váz geometria kép

Magellan márka bemutatás

A CSEKE Zrt-t két család alapította 1990-ben Apostagon. A Csere és Kele családnevek összevonásából jött létre a CSEKE név.

A cég Bt-ként kezdte meg, az akkor még kiskereskedelmi tevékenyégét egy dunaújvárosi kerékpárüzletben. 1991-től áttért a nagykereskedelmi tevékenységre, majd 1997-ben a Bt. Rt-vé alakult.

A 90-es évek második felétől a CSEKE Zrt. a hazai kerékpár-nagykereskedelemben piacvezető szerepet tölt be. A cég mintegy száz főt foglalkoztat budapesti és apostagi kereskedelmi telephelyein. A céghez kizárólagosan kötődő alvállalkozók biztosítják a gyártási hátteret.

Termékeiket elsősorban mintatermünkön és terítőhálózatunkon keresztül, a szakkereskedések számára értékesítjük. Fokozatosan fejlődik export tevékenységünk elsősorban Szlovákiában, Romániában és Ukrajnában erősítjük piaci jelenlétünket.

Kezdetektől fogva kiemelt figyelmet fordítottunk a gyerekek, mozgáskorlátozottak, sportközösségek, és alapítványok támogatására.

Versenysportolóink a Magellan Team (MTB) tagjai, akik országos és nemzetközi viszonylatban már eddig is kimagasló eredményeket értek el mind a Cross Country (CC), és a Down Hill (DH), mind a Dual Slalom (DS) versenyágakban.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Milyen vázat ajánlotok XC-re 100.000ft alatt?
5 válasz
utolsó: 2012. aug.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Magellan Pyxis Team termékkel kapcsolatban: