Btwin Rockrider 5.1 C1 mtb

16 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.07.)
  • Listaár: 50.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-15 (16 vélemény)
Rendezés

Martin Balint avatar
17 vélemény
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

-Alu váz, mely könnyű és strapabíró, nagyon jó a geometriája, mutatós forma, fényezés.

-Márkás alkatrészek az alacsony ár ellenére

- Tektro spirálrugós fékek. 

- a Shimano váltó egész pontosan vált (Shimano TZ30). Alap kategória. Itt bőven jó.

Hátrány

- A váz nem ad lehetőséget tárcsafék felszerelésére, pedig önmagában jó alapja lehetne egy komoly középkategóriás gépnek, de hát V- fékből is van nagyon jó, pl. Magura.

- Első rugós villa nem a legjobb

- A marokváltókar érzékenyebb

- A felnik nagyon silány minőségűek a szimpla fal miatt

Tapasztalat

Ahhoz, hogy egy kerékpár megfelelő és jó legyen, fontos ismerni a kiszemelt típust és tudni, hogy mire tervezték, majd összevetni a Te kritériumaiddal, illetve, hogy megfelel- e azoknak! Sokan esnek abba a hibába, főleg kerékpárnál, hogy megveszik, aztán mindenre használják csak arra nem, amire tervezték, törik, zúzzák, DH- nak, FR- nak, stb...

A RR 5.1- es alap, hobbi szintű használatra jó, erre a célra teljesen megfelelő. A váz jó, erre már lehet építeni, akár egy jó kis XC- gépet, persze visszafogottban. A gyári felniket érdemes lecserélni duplafalúra. 

Erre ajánlom

Város, kisebb túra, csak készítsd fel rá (duplafalú felnik), ha az meg van, akkor egy könnyebb terepet is leküzdhet. 

7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gabró avatar
7 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

A váz geoja nagyon jó,feltűnően pofás 

Masszív,könnyű alu váz

Elég kényelmes kormány váltó,nekem egészen pontosan is váltott 

Kényelmes jó mozgású villa

Hátrány

Mivel hátul menetes racsni van így az áttét elég gyenge, legalább akkor már előre tehettek volna 48as lánctányért a 42es helyett.Így sajnos hosszú utakra egyáltalán nem alkalmas mert a kényelmes menetsebessége legmagasabb fokozatban is 25-28km/h,és sokszor éreztem hogy jóval többet tudnék kitekerni,de már nem volt hova váltani....

A szimpla falú felnik harmatgyengék,egy erősebb padka és lehet küllő húzóval bajlódni

Fékek bár jól fognak és nekem nem kopott vészesen,de egyszerűen nem tudtam úgy beállítani hogy ne visítson minden fékezésnél,szörnyen idegesítő

Kb 1200km után nekem elkezdett ropogni valami..most vagy a váltó,vagy a  racsni,vagy a monoblokk,nem tudom mert egy 10-20 km-es táv alatt csak néhányszor roppant,recssent valami,aztán nem foglalkoztam ezzel a problémával..eladtam

Gyári ülés kő kemény,de ugye az cserélhető,kormányt pedig fejebb már nem lehetett húzni

Gumik annyira gagyik hogy a legkisebb tüske is gond nélkül bemegy a belsőig kb 10szer kaptam defektet 3hónap alatt

Gyári lámpák kuka

Tapasztalat

Bár nekem a 340es típusjelzésű bicajom volt,szerkezetében ugyan az mint az 5.1 azért is írom ide a tapasztalatokat mert nem találtam 340es topikot.

Már megváltam a bicajtól pedig elsőre nagyon bele szerettem,de már mikor az üzletből tekertem hazafelé vele,éreztem hogy ez az áttét elég kevés lesz nekem,majd a fék nyekergéssel bajlódtam,egy két 8ast is kiszedtem a szimpla felnikből,azután a ropogás a váltó felől,és akkor döntöttem a csere mellett (Rockrider 500ra)

Ez a bicaj baromi jó lenne dupla falú felnikkel,kazettás racsnival,tárarcsfékkel(sőt mikor megvettem megkérdeztem az össze szerelő embert hogy milyen gondokkal szoktak esetleg visszahozni ilyen bicajokat,és a monoblokk csere volt a fő ok,hamar tönkremegy) így sajnos csak a váz és a villa ami igazán jó,a többi alkatrésze egyszerűen gyenge minőség sajnos.

Ha az ember rá költ kb 35-40ezret akkor igazi strapa bicaj lenne,de ezt az összeget hozzá téve a vétel árhoz,már komolyabb felszereltségűt lehet kapni (lásd Rockrider 500,520)

Erre ajánlom

Kisebb túrák,munkába járás,rövidebb távok,hobbi szintű használat,fiatalabb korosztálynak,anyának boltba járni,apának a trafikba meg vissza :D

Ennyiért vettem
60000
Mért tömeg
15 g
Csatolt képek
Btwin Rockrider 5.1 C1  2015 mtb
dombos túrán
Btwin Rockrider 5.1 C1  2015 mtb
nyári túra
9 olvasó 78%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kajtortibor avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 89%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

nagyon jo váltó, Strapabíró, meloba járásra használom semmi baja nincs fékek erősek massziv váz, akár turázgatásra is ajánlanám!!!!

Hátrány

nem dupla falú a felni de ennyi....! :)

Erre ajánlom

városban szaladgálni, még hosszab turákra is ajánlom!!! megbizhato nekem nagyon bevált szeretem nem adnám el!!!

Ennyiért vettem
35000
Mért tömeg
13000 g
Csatolt képek
Btwin Rockrider 5.1 C1  2013 mtb
9 olvasó 89%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

balazs.dh avatar
5 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Nekem a bicajon elöször szinte mindent cseréltem nyeregcső pedál fékrendszer gumik kerekek váltó kormány kormányfej váltókar fogaskerék lánc fékpofák szóvaln majdnem minden csereére szorult mert én szeretem ha valami bírja a strapát

Hátrány

hátrányként talán először a gumi és a teleszkóp ami először nem tetszett mert nem tapadt és ezért gyors sebességnél csúszkál mászkált az eleje azután pedig a váltó minősége és a pedál minősége de hát ennyi pénzért.a kerékpár begbízható el lehet vele menni hosszabb túrákra és nem hagy cserben.

Tapasztalat

a kerékpár legértékesebb része talán a váz nekem azt még nem kellett cserélni.

Erre ajánlom

városi bicajozás erdelyi és foldes bicajozás ha egy pár cucc ki van rajta cserélve

Ennyiért vettem
60000
Mért tömeg
12000 g
Csatolt képek
Btwin Rockrider 5.1 C1  2013 mtb
Btwin Rockrider 5.1 C1  2013 mtb
Btwin Rockrider 5.1 C1  2013 mtb
6 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Margo01 avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Váz - vagány, a srácok mindig megnéznek

Strapabíró - nem csak városban, terepen is sokat nyüstöltem, semmi baja.

Hátrány

Van neki?

Tapasztalat

2012 tavaszán vettem, azóta is szinte napi használatban van. Nekem is szerelem volt első látásra. Összehasonlítottam nevesebb márkák alapmodelljeivel, melyek dupla ennyi pénzért nem kínáltak ennél kiemelkedően jobb összeállítást. Ár/érték arányban ezt találtam legjobbnak. Defektet csak terepen kaptam (tüske), illetve egyszer a városban (szög). A külsők nekem gyorsan kopnak, sokat megyek vele könnyebb terepen is, ezért meg se lepődök ha cserélni kell, nem beszélve a fékbetétekről. 3 év után most cserélem a hátso fogaskoszorú sort, a pedálokat és a hajtást. Az eredeti béna műanyag is még mindig bírná, de már "béna" nekem. Estem vele párszor terepen, egyszer durván is, de a bicajnak meg se kottyant. Totál összenőttem vele, tudom, nem egy drága értékes darab, de már nem cserélném le másra.

Összességében nagyon meg vagyok elégedve vele, pedig nem kíméltem - ment esőben, hóban, télen-nyáron.

100km-es túrákat is simá megtettem vele, sosem hagyott még cserben. A sebességével is meg vagyok elégedve, János-hegy, Hármashatár hegy, Normafa, Visegrád... Mindenhova felkapaszkodott velem minden gond nélkül.

Erre ajánlom

Mindenkinek, aki szeretne egy olyan bicajt, amivel lehet túrázni, városban közlekedni.

Nem igazán csajos, inkább vagány és dinamilkus. Illetve aki nem tud és nem is akar vagyonokat költeni egy olyan bicajra, amit nem mer sehol lelakatolni. Sokan ki sem használják a nagy márkás bringájukat, mert sajnálják neki megkínálni a hegyi uatakat... Nos, én a saját kis Rokimnak adom az ívet és szépen veszi az akadályokat.

Ennyiért vettem
56000
Mért tömeg
14000 g
Csatolt képek
Btwin Rockrider 5.1 C1  2011 mtb
22 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

toti9106 avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Jó ár
  • Alu váz ( sztem ez a legnagyobb előnye)
  • Elfogadható villa
  • Elfogadható alkatrészek
  • Nagyon jó súlypont
  • Ami a barátnőmnek a legfontosabb, JÓL NÉZ KI!
Hátrány
  • Fékek
  • Hátsó váltó
Tapasztalat

Eddig minden biciklimet márkakereskedésben vásároltam,azonban a barátnőmnek szerettünk volna egy kerékpárt. Nézelődtünk sok helyen, és egy véletlen folytán belebotlottunk ebbe a darabba. Ő elsőre beleszeretett, azóta se lehet róla leszedni, nagyon kedveli. Én tartottam tőle, de be kellett látnom jó döntés volt. Eddig nem volt vele semmi gond. A fékeket és a váltót fogom majd cserélni, mint írtam az a két gyenge pontja. Ezek azonban normál városi, hobbi bringázásra tökéletesek.

Erre ajánlom

Városba, hobby kerékpározásra

Ennyiért vettem
55000
Mért tömeg
14000 g
22 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

watos avatar
15 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 3 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

talán a kinézete meg a festése tartós. És ezzel ki is fújtak az előnyök 

Hátrány

alapból az hogy a hátsó támvilla kapcsolódik a vázhoz az gyenge. 
a fékkarok kb 1 hónap után kukka nem bírnak sokat. 
a teleszkópaz olyan amilyen de mi is vár az ember SR-től.....
a váltótartó fül egybe van a vázzal hátha eltörik alapon....
a kerékszett kb a kocsmába járásra jó de az is maximum kb 2 hétig...
a hajtás maga egy köpedelem nyikorog nyekereg esik szét
a váltás jó lenne ha nem kéne minden tekerés utána állítani
az első váltó alsó húzású 
a súlya se egy leányállom 

Tapasztalat

Kb 2 hónapot használtam de meg bántam hogy megvettem. Egy maratonra elvittem de akkor már nem is a saját kerékszettjével. a boltba vagy kocsmába tudom csak ajánlani ezt a kerékpárt . szinte tiszta műanyag ....

Erre ajánlom

kocsma;bolt;szomszéd asszony

Ennyiért vettem
50000
Csatolt képek
Btwin Rockrider 5.1 C1  2011 mtb
29 olvasó 28%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

balika12 avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 93%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Alu váz
  • "Dizájnos" az utcán utána néznek
  • Enyhe terepen és aszfalton is jól bevált a Btwin Rockrider 5.1 C1
Hátrány
  • Kerekek 1 hónap múlva elkopnak
  • A vázra nem lehet tenni tárcsaféket csak ha modifikálod a vázat
  • nekem 1 év mulva a hajtás szét ment
  • mind 2 kerékagy szét ment 1 év múlva 
Erre ajánlom
  • Túrázás
  • Enyhe terepezés
  • városi bringa
Csatolt képek
Btwin Rockrider 5.1 C1  2011 mtb
Btwin Rockrider 5.1 C1  2011 mtb
15 olvasó 93%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Thangron avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 94%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 3 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • ár/érték arányban verhetetlen a piacon ez a Btwin mtb
  • különleges vázszerkezet
  • elegáns megjelenés színeiben (szürke-fehér) és matt festésében
  • viszonylag könnyű a Btwin Rockrider 5.1 C1 váza
  • megbízható teleszkóp
Hátrány
  • gyorsan kopó, gyenge minőségű abroncsok (heti 2-3 defekt)
  • a hátsó váltó gyakran pontatlan és sok utánaállítást igényel
  • a vázon kívül, a legtöbb alkatrész alacsonykategóriás, így azok cseréje - főként rendszeres használat esetén - hamar esedékes
Tapasztalat

A Btwin Rockrider 5.1 C1 kerékpárt még tavasszal vettem és ahhoz képest, hogy régebben kb. soha nem közlekedtem kerékpárral, mostanra már 2000 km-en vagyok túl és mindenhova vele járok. Mivel korábbi tapasztalataim nincsenek ilyen intenzitású használatról, ezért nincs összehasonlítási alapom.

Az első szembetűnő furcsaság ellenben, amit már egy korábbi kommentben is olvastam, az a kerékpár feltűnő lassúsága volt. Nyilvánvaló, hogy a hátsó fogaskoszorú hibája, de még nem szántam rá magam a cserére. Így 3*7-ben max 30-32 km/h-val lehet kényelmesen haladni, annál nagyobb tempó eléréséhez már nagyon gyorsan kell taposni a hajtókart. A gép ellenben nagyon megbízható magas sebességnél is. 50 km/h-nál is stabilan lehet fogni, lejtőn jól gyorsul. A váltókról továbbá érdemes tudni, hogy ugyan pontosak, de ehez sokat kell küzdeni. Kénthetente érdemes utánuk állítani, mivel a váltóbovdenek könnyen nyúlnak. Azokból is inkább a hátsó, mivel a fentebb említett lassúság miatt gyakorlatilag csak a hátsó koszorún dobáltatom a láncot az 5-6-7-es fogaskerekeken. 

Az idővel kialakuló és az életemet nagyban megkeserítő probléma a külső gumik gyatra minőség lett. Két hétre a megvétel után kaptam az első defektemet és azóta a 'Hátrány' kategóriában már említett sűrűséggel kapom az újabbakat. Ma szántam rá magam, hogy egy kisebb beruházással beszerzek két új APS-es külsőt és két APS-es belső gumit is. /APS - Antipuncture System/ Ezek remélem bevállnak és ha igen, akkor ajánlom másoknak is az azonnali gumicserét, ezzel is megspórolva úgy 10.000 forintot.

Korábbi kommentekben olvastam még, hogy egyeseknek nem kellő mértékben fognak a fékjeik és, hogy gyorsan kopnak a fékpofák. Nekem ez nem tűnt fel. A fékek nálam megbízhatóak, jól fognak, kopást nem igen tapasztaltam rajtuk. A fékbovdenek nem nyúlnak és a fékkarokkal sincs semmi gond.

A Btwin Rockrider 5.1 C1 egyéb felszereléseiről bővebben már nem érdemes sokat írni. A hajtókar műanyag, de engem kicsit sem zavar. A lábam még nem igen csúszott le róla és teszi a dolgát. Az ülés az első két hétben keménynek bizonyult, de már megszoktam és már kényelmesnek ítélem meg. A teleszkóp is jól funkcionál, jól lehet állítani a keménységén, olajat nem vesztett; tökéletes. A kerekek nem duplafalúak, de annak ellenére nagyon jók, nyolcas és tojással még nem volt dolgom. A kormányzással sincsenek gondok, szépen lehet vele éles kanyarokat is venni, itt az egyetlen ami zavar, hogy hosszab távok esetén a nyakam bánja, mert nagyon rá kell hajolni a biciklire és sajnos önmagában nem állítható a magassága.

Mindenek ellenére, összességében tökéletesnek ítélem ezt a kerékpár és csak ajánlani tudom mindenkinek, de magatok és mások biztonsága érdekében figyeljetek a notórius problémákra, mert egy pechesebb napon akár még baleset is lehet a dolog vége.

Erre ajánlom

Városi közlekedésre és túrázgatásra nem extrém helyeken.

Ennyiért vettem
54990
Csatolt képek
Btwin Rockrider 5.1 C1  2013 mtb
Rockrider 5.1 C1
Btwin Rockrider 5.1 C1  2013 mtb
Elölről (a kopott hátsó gumival)
18 olvasó 94%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Bordás Balázs avatar
4 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 88%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Aluminium váz

Megnézik az utcán,pedig nem olyan drága darab a Btwin Rockrider 5.1 C1.

Hátrány

Gyenge minőségű fékek

A gyári gumit egyből cserélni kellett,mert aszfalton nagyon rossz.

Műanyag pedálok.

Tapasztalat

A vásárlást követő 3.napon rájöttem hogy ez nekem lassú,pedig  kihagytam kb 25évet a bringázásból.Vettem rá nagyobb  fogaskerék szettet így már tempósabban lehet vele haladni.Továbbá raktam rá continental city ride gumikat ,ez a két változtatás sokat javított a kerékpár sebességén.A héten,miután bejöttem vele dolgozni ,egyszer koppan valami a földön,a hátsó lámpa ami egy 2ft os gumival volt rögzítve(gyári)szépen leesett.Kb egy hónapos korában szétesett a váltó,2000ft-ért megjavították egy szervizben.Összességében elégedett vagyok vele,bár ahogy egyre többet tekerek vele kezdek rájönni hogy nagyon hobbi kerékpár,nem bírja a túlzott igénybevételt.Nemrég vettem rá kormányszarvakat,és sárvédőket.Mindenestől kb 30.000ft-ot költöttem rá,hogy nekem megfelő legyen,de ennyiért már vehettem volna egy jobb kerékpárt.

Erre ajánlom

Munkába járás,hétvégen  egy kis túra,dunapart.

Ennyiért vettem
58000
Csatolt képek
Btwin Rockrider 5.1 C1  2013 mtb
Btwin Rockrider 5.1 C1  2013 mtb
8 olvasó 88%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

wincmd32 avatar
11 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

A Btwin Rockrider 5.1 C1 ár/érték aránya kiváló, hobby célra tökéletesen kiszolgálja az embert

+Alu váz -sportos könnyű több méretben kapható

+suntour teleszkóp -alap de jól működik

+jól lehet vele haladni kényelmes

+ettől jobb áron új alu vázas bringa szerintem nincs

Hátrány

-gyári fékbetétek és a gyári gumi elég gyorsan kopik, persze felhasználás függő is

-enyémen a hátsó váltó elég pontatlan volt, és a bowden feszítő csavar (vagy finomhangolo..) elég rossz konstrukció, hamar elállítodik.

-nyereg előszőr keménynek hat de ha megszokja az ember akkor már semmi gond.

Tapasztalat

2db ilyen Rockrider 5.1 C1 bringát vettünk 2011 szeptemberében. Összességében elmondható, hogy ha az ember tényleg arra használja amire való tehát hobby mtb akkor kiváló, és akinek tényleg csak erre kell nem érdemes több pénzt kidobnia 120-130 ezres bringára mert úgysem használja ki. 2 szemszögből irok véleményt:

1: Páromé még mindíg kiváló, megvásárlása óta csak a fékbetétet kellett cserélni. ő hobby mtb -re használja és csak szezonálisan. Övéről elmondható, hogy jók a gyári fékek, a hajtómű, a váltók teszik a dolgukat szépen, a hátsó gumi ami hamarosan cserés lesz mert lassan slick gumivá kopik.

Az alu váz nagyon jó, könnyebb a bringa, egyszerű de jól müködő rugós teleszkóp megbízhatóan müködik.

A hozzá kapott lámpákat hamar cseréltük, az első bumszli, a hátsónak a kapcsolója nehezn müködött.

A kerekek annak ellenére, hogy nem duplafalúak, szerintem jók, ha kicsit figyel az ember és nem hajt a patkának neki..

 

2:

írnék egy  második nézőpontot, mert az én szemszögemből kicsit más a helyzet.(én az év 365 napjából kb 360-at használom)

+Az igaz hogy a váz nagyon jó, és az első villa is. és a kerék is.

-Azonban a gumikat én 1 honap után cseréltem komolyabb schwalbe black jack gumikraí így terepre jobban alkalmas.

-ezután pár honpara rá jött a fékbetét csere. az igaz h az alhonga fékek nem a legkomolyabbak, de igazábol ha egy jobb fékbetétet rakunk bele nem a tescos 500ft-osat akkor nagyon jol használható.

-aztán kb másfél év folyamatos használat után elérkezett a felújítás idelye mert mostanra majdnem minden elhasználódott rajta.

-nem rég volt monoblokk csere,

-fék-váltókar csere mert a hátsó váltókar tönkrement, a hátsó fékkar müanyag része is elfáradt, kapott shimano fékváltó karokat.

-elkopott a prowheel hajtómű, és szétrozsdált, megnyúlt a lánc is. Kapott shimano alivio hajtóművet shimano lánccal. és akkor már egy uj hátsó shimano racsnit is.

-a hátsó váltó is cserés lett mert már nem lehetett jol beállitani.Alivio-t kapott abból is.

Mostmár jobb mint új korában. :)

 

Erre ajánlom

Akinek csak arra kell, hogy néha hétvégén bringázzon egyet annak tökéletes.

Akár munkába járásra is alkalmas.

Ennyiért vettem
49900
Mért tömeg
12500 g
Csatolt képek
Btwin Rockrider 5.1 C1  2011 mtb
Btwin Rockrider 5.1 C1  2011 mtb
52 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

gadoaron avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 89%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

olcsó,jó városban könnyű terpen túrához!  masszív alu váz ami nem is annyira nehéz + soha nem hagyott sehol ott! a teleszkóp nagyon jól mozog!!

Hátrány

az alap fékek gyorsan kopnak, a hátsó fék inkább lassításhoz. simpla falú felnik, a ülés kicsit kényelmetlen. az első váltó néha nehezen talál fokozatot.

Tapasztalat

Nekem többnyire bevált aszfalton a Btwin Rockrider 5.1 C1, könnyű terepen.

Ennyiért vettem
50000
9 olvasó 89%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

szilvi3 avatar
6 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 91%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 3 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Összességében nagyon megbízható,  masszív vázas kerékpár a Btwin Rockrider 5.1 C1, ajánlom akár nőknek akik nem kimondottan női vázas bringára vágynak. Hozzáá való csomagtartóval, evvel kompatibilis gyereküléssel jól kegészíthető. Kormányszárat állíthatóra cseréltük, felnit mindenképp duplafalúra kell, komolyabb gumival.

Hátrány

A váltó néha kifelejt egy sebességet, a marokváltó miatt keskeny a kormány fogása, gyenge felni.

Erre ajánlom

Aszfaltra, könnyű terepre bátran!

Ennyiért vettem
35000
Csatolt képek
Btwin Rockrider 5.1 C1  2011 mtb
Btwin Rockrider 5.1 C1  2011 mtb
11 olvasó 91%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Manwolf007 avatar
9 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 90%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Ár/érték arány kimagaslóan jó. Rendkívül masszív alu váz, viszonylag könnyű is. Vékonyabb külsőt tetettem rá (defektálló Continentált). Így "Cross trekkingesebb" lett, de a mély homokon kívül még terepen is jól elboldogul, aszfalton pedig sokkal gyorsabb lett.

Hátrány

A hátsó fék inkább csak lassításra jó, az első jól fog. Gumik felejtősek, azonnal csere defektállóra. Nyereg nagyon  kényelmetlen, azonnal cseréltem Selle SMP TRK-ra. Az első váltó néha nem találja a fokozatot, csak többszöri próbálkozásra sikerül, és csak terheletlenül működik. A lámpák elég olcsó fajták, érdemes csrélni azonnal. A pedál műanyag. Kb 500 Km után elég zajos lett a hajtómű, és valami kattog a kezdetek óta.

Tapasztalat

Még nem hagyott ott sehol a Btwin Rockrider 5.1 C1. Olcsó alkatrészek vannak felhányva egy masszív alu vázon, de kis odafigyeléssel, utánállítgatással nagyon jól használható, minden alkatrész teszi a dolgát. Kitűnő donor lehet egy jó MTB-hez a masszív váz miatt. Egy kollegám extrém testméretei miatt választotta ezt, hogy a váz mindenképpen elbírja Őt. El is bírja, csak a szimpla felniket kellett duplásra cserélnie, mert az kevés volt hozzá. :)

Olcsósága miatt (49000 eFT volt) mindenképpen ajánlható kezdő, vagy munkábajáró kerékpárosoknak.

Erre ajánlom

Kezdő bringásoknak, vagy munkába járáshoz. Én túrázáshoz is használom, a lecserélt nyereggel nagyon kényelmes társ.

Ennyiért vettem
49000
Csatolt képek
Btwin Rockrider 5.1 C1  2010 mtb
Rockrider 5.1
10 olvasó 90%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

BalintHUN avatar
4 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 95%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Erős fékek még esőben is, gyors, pontos váltó. Az első lengéscsillapító igen jól működik. Az alap gumik nagyon jól tapadnak még vizes úton is. Megbízható a Rockrider 5.1 C1, nagy gondok nincsenek vele. És adnak hozzá ajándék lámpát is.

Hátrány

Az alap gumik viszonylag gyorsan kopnak. Nekem néha az első váltóval volt gondom, de lehet hogy az én hibám

Tapasztalat

Az árához képest szinte tökéletes. Kezdőknek és haladóknak ajánlom.

Erre ajánlom

mtb, túrázás, földesút, aszfalt, vegyes terep,

Ennyiért vettem
55000
21 olvasó 95%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-15 (16 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • XS
  • S
  • M
  • L
  • XL

 
színválaszték:

szürke


villa (teló):

Suntour XCT


Meghajtás

hajtókar:
Acél hajtómű,

24x34x42


lánc:
KMC Z51
középrész:

Acél


első váltó:
Shimano Tourney,

TZ30


hátsó váltó:

Shimano


pedál:

VP lapos, csapágyas


Kerék

felni:

Alumínium, szimplafalú, 36 lyuk


első agy:

Golyós csapágyas, 10 mm


külső gumi:

Semi-slick 26x2.0


Irányítás

váltókar:

Sram MRX


kormány:

HL 153 580 mm, acél


kormányszár:

HL 215 acél


nyereg:

PU MTB


nyeregcső:

HL SP200 acél


Fék

 
féktest:

Alumínium V-fék


fékkar:

Alumínium


tömeg:

14.02 kg (XS, pedál nélkül)


Btwin logó

Btwin márka bemutatás

b'Twin - My cycling life

Bár a kerékpározás már bő 100 éves múltra tekint vissza, mind a mai napig egy modern sportnak számít, kecsegtető jövővel, ami egyaránt jó a környezetnek, és az embereknek. A b’Twin célja, hogy olyan bringákat gyártson, amely megadja az alapot a lelkesedésednek, anélkül, hogy bármi végett is aggódnod kellene.

A b’Twin kínálatában főleg belépő szintű kerékpárok találhatóak, de néhány modelljük a felső szinteket ostromolja. A palettára jellemző a jó ár-érték arány. A márkanév alatt megtalálhatóak mtb, trekking, városi, freeride, bmx, országúti és gyermek kerékpárok is, ráadásul akár utóbbi kettő ötvözete is, ami a versenysport ízére már gyermekként ráérző kis bringásoknak lehet jó hír.

A b’Twin a komplett kerékpárokon kívül kiegészítők, alkatrészek forgalmazásával is foglalkozik, beleértve a gumikat, világítást, ruházatot, sárvédőket, de akad a cég által fejlesztett, gyermekkerékpárokra szerelhető praktikus vezetőrúd is, mely a bringáspalánták két kerékhez szoktatásában lehet hasznos segítség.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Btwin Rockrider 5.1 C1 vs Schwinn-Csepel Magnum 2011 ?
14 válasz
utolsó: 2012. okt.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Btwin Rockrider 5.1 C1 termékkel kapcsolatban: