Cannondale F5 mtb

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2010.01.)
  • Listaár: 190.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-3 (3 vélemény)
Rendezés

arnoldbmw5 avatar
6 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- Könnyen bele lehet szeretni

- Jó geometriája van

- Tetszetős kinézet

- Minőségi tárcsa

- Kényelmes ülés

- A gumi terepen nagyon jó

- Teleszkóp télen is nagyon jól működik

Hátrány

Szerintem ilyen nincs, maximum az ára kicsit sok, de megéri érte. :D

Tapasztalat

A teleszkóp minden időben, melegben, hidegben is jól működik. Igazábol apáé a bicikli, de sokat elkérem tőle, mindig a maximumot adja, ha rossz, ha jó napja van. :D Én nagyon beleszerettem.

Erre ajánlom

Túrára, terepre, utcára is jó, de nem arra van kitalálva.

Ennyiért vettem
Apa vette, 140.000
Csatolt képek
Cannondale F5  2010 mtb
Favorit bicikli
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

scotty19 avatar
36 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nemrégiben vettem de máris beleszerettem ebbe a márkába és úgy magába a kerékpárba, nagyon jó geometria, merev váz.

Igaz én már nem a gyári alkatrésszel vettem. 

Hátrány

Pár gyári alakatrésztől eltekintve nagyon jókis keró ez a Cannondale mtb.

Az ára is húzós egypicit, de amai piachoz képest elég jó ár/érték aránya van.

Ennyiért vettem
120000
Csatolt képek
Cannondale F5  2010 mtb
4 olvasó 25%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Sebők György avatar
50 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 93%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Aki szereti a bringáját az nem sajnálja átalakítani "jobbra" és költeni rá.

2011-re most ezek vannak rajta: gumi(Schwalbe Marathon Extreme 2.25), pedál(VP-59), SELLE ROYAL ENERGI LOOKIN ülés, ergonómikus markolat(BIKEFUN Ergo1),szarv BTS XC-Elite, fékek(Avid G3 185/160-BB7), BTS 38T lánctányér, KMC X-9 lánc, SRAM X.9 markolatváltó, teflon bovdenek, elől: X-7 hátúl X-9 váltó, Sram PG-980 kazetta. Gyorszáras tengelyek lecserélve BBB imbuszosra, BBB nyeregszár bilincs, Specialized XC Riser kormány 660mm, XLC pro 90 kormányfej, XLC fékkarok, THOMSON ELITE üléscső, MAVIC Crossride kerekek. FOX 32 140 Vanilla RLC telló és gyönyörűen jár!

Hátrány

Az alap modelben a leggyengébb láncszem az AVID Roundagon Rotor féktárcsa ezt NEM hegyi lejtőzésre találták ki egyből le is cseréltem G3-asra.

Gyárilag a két tengelyben szétszedhetős csapágy van és elég gyengén voltak összerakva, mert  a kátsó valahogy a jobb oldalra csavarodott.

Amikór egy borulás közben eltörtem a váltó tartó fület a Ridebike szervizében szóltam a két tengelyről is és ott olyan pontosan összerakták, hogy azóta tökéletes kb:10-12000km-ig. Mert a Mavic elött észrevettem, hogy egy kicsit kotyogni kezdett az első csapágya a hátsóban pedig egy küllő elpattant amikór ugrálgattam a FOX teló val.

És beszereztem egy váltótartó fül védőt ACOR ARD 2601-et ez a váltót nem védi, de a fület igen. Azóta még vólt kb:3 borúlásom és csak az X-7 váltót darálta le az aszfalt  le is cseréltem bár még mindíg tökéletesen működik hihetetlen jók , gyórsak és strapa bíróak a SRAM-ok.

A DART 3 telót azonnal le kell cserélni legalább egy TORA-ra de legjobb a FOX bármelyike.

Tapasztalat

Elötte egy merevvázas MONTANA MYTOSOM volt 4000km-rel és szerintem nem kell rola beszélnem hogy a TURNEY váltórendszer mennyire rosz.Ha elolvastátok mit változtattam a bringán csak ajánlani tudom ezt a tunning receptet bár kb 3 kilóval többe kerül mindenki azt változtat rajta amit akar a tudása szerint.(egyszer segítettem egy reménytelen defektesen aki még azt sem tudta, hogy 26-os belső kell neki pedig a MERIDÁJA nem tünt ólcsonak).

És minimum egy ABUS BORDO 6000/6500 lakat kell hózzá + egy vastag oszlóp, hogy még meglegyen.

Erre ajánlom

Ha erre szánjátok magatokat akkor a 2010 modelt vegyétek, mert sokkal jobb minőségü RST telót kapott 1.5" nyakkal és vastagabb becsúszokkal ami merevebb. XC-hétvégi terepes, városi harcos(lépcsőzést jól bírja) aki már nem elégszik meg egy TESCO-s(7000ft-s ösztelós törött kormányú-már láttam ilyet a Tescoban) bringával aki már ad magára és viszonylag tűrhető áron akar egy minőségi darabot venni. A gyári súlya: 13800g fapados üléssel, gagyi pedállal.

Ennyiért vettem
190000
Mért tömeg
12000 g
Csatolt képek
Cannondale F5  2009 mtb
Cannondale F5  2009 mtb
Cannondale F5  2009 mtb
15 olvasó 93%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-3 (3 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):

Trail SL


anyag:

6061 Alumínium kétszer húzott


 
színválaszték:
  • fekete
  • piros

villa (teló):

RST Deuce


Meghajtás

hajtókar:
FSA Afterburner MegaExo,

FSA Dyna-Drive


lánc:

KMC


fogaskoszorú:

SRAM PG-950


első váltó:
Sram X5
hátsó váltó:
Sram X5
 
fokozatok száma:

3x9


pedál:

Wellgo Platform pedál


Kerék

felni:

Maddux DC3.0, duplafalú


első agy:

Formula DC20


hátsó agy:

Formula DC22


külső gumi:
Kenda Nevegal,

26X2,1


Irányítás

váltókar:
Sram X5 Trigger
kormány:

Cannondale C3


markolat:

Cannondale


kormányszár:

Cannondale XC3, 1.5"


kormánycsapágy:

Egyedi méret, 1.5"


nyereg:

Cannondale C3


nyeregcső:

Cannondale C4


Fék

tárcsafék:
Avid BB5,

160/160


fékkar:

Cannondale C4


Cannondale logó

Cannondale márka bemutatás

A kezdetekben hátizsákok és camping felszerelések, valamint kerékpárszállítók gyártásával foglalkozó Cannondale-t 1971-ben alapította Joe Montgomery, Jim Catrambone és Ron Davis az USA-ban. Mára a high-end kategória egyik legnagyobb kerékpárgyártójává nőtte ki magát. A cég nevét egy connecticut-i metróállomástól kölcsönözték.

A Cannondale az alumínium és a karbon mellett tette le a voksát, az acél és titánium anyagokkal szemben. Extrém vázaira 3 év, egyéb vázaira pedig élettartam garanciát vállal. Első, túlméretes alucsövekből, kézzel épült vázai 1983-ban kerültek piacra, melyek merevek és hatékonyak voltak, megalapozva a márka népszerűségét.

A Cannondale mountain bike vázai 2008-ig 11 világbajnokságot, 2 olimpiai érmet és számos egyéb díjat nyertek, míg országúti vázai 11 Tour de France és 27 Giro d’Italia szakasz, valamint 2 Giro d’Italia összesített győzelmet hoztak. A cég szponzoráltja többek közt a Saeco/Cannondale országúti csapata, és számos amatőr csapat világszerte.

A márkához fűződik jó pár kerékpározást illető szabadalom, újítás, pl. a Head Shok, avagy ’Fatty’ első teleszkóp, melynek becsúszószára és csillapítása középen, a villanyakba integrálva található, és tűgörgőkön csúszik. Ennek továbbgondolt változata a Lefty, mely csak baloldali szárral rendelkezik, a kereket is egy oldalt rögzíti. Mindkét villa sokféle változatban látott már napvilágot, és bizonyította létjogosultságát, merevségével és tömegével egyaránt. A Lefty indította el az 1,5”-os fejcsőméretet, mely egyre elterjedtebb. A manapság terjedő BB30 integrált középcsapágy szabvány szintén Cannondale találmány.

Cannondale csapat leghíresebb versenyzője Peter Sagan, aki 2011-óta a csapat tagja azóta több híres kerékpárversenyen győzött, néhány eredménye:

2014

  • Tour of Oman (szakasz győzelem)

  • Strade Bianche (összesített 2. helyezés)

  • Tirreno-Adriatico (szakasz győzelem)

  • E3 Harelbeke (győztes)

  • VDK-Driedaagse De Panne-Koksijde (szakasz győzelem)

2013

  • GP de Montréal (győztes)

  • Tour of Alberta (pontverseny győztes, és 2 szakasz győzelem)

  • USA Pro Challenge (pontverseny győztes, és 4 szakasz győzelem)

  • Tour de France (pontverseny győztes és szakasz győztes)

  • National Championships Slovakia (győztes)

  • Tour of Oman (2 szakasz győzelem)

2012

  • Tour of California (5 szakasz győzelem)

  • Tour de Suisse (4 szakasz győzelem)

  • Tour of Alberta (3 szakasz győzelem)

  • USA Pro Challenge (4 szakasz győzelem)

  • Tour de France (zöld mez és szakasz győztes)

2011

  • Giro di Sardegna (3 szakasz győzelem, végső összesítés győztese)

  • Tour of California (szakasz győzelem)

2010

  • Tour de Pologne (2 szakasz győzelem, végső összesítés győztese)

  • National Championships Slovakia (győztes)

  • Vuelta Espana (3 szakasz győzelem)

Egyéb

  • 2008 MTB Világbajnokság junior győztese

  • 2008 MTB Europa bajnokság junior győztese

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
2011-es Cannondale F5 váz elbírja-e a 180-as tárcsát?
6 válasz
utolsó: 2012. okt.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Cannondale F5 termékkel kapcsolatban: