Csepel Magnum alu mtb
-
Modellév:
2014
- Listaár: 83.000 Ft
*Egyenes kormány
*ócska, hamar el lehet cseszni.
szép fényezés több szinben kapható, szép és erős hegesztés, bivaj fékek,erős felnik és árához képest jó alkatrészekel van szerelve,sztem ebben a kategoriában egy naon jó választás
Na szóval váz - orientált bejegyzés:
3 év után megadta magát drága magnum-om. Nagyon sajnálom nagyon jó kis váz volt de ma teljesen eltört a jobb oldali alsó tám villa a yoke résznél. 3. gazdája voltam előttem városban mászkálós volt aztán fél évig triáloztak vele aztán került hozzám dirt- street felhasználásra. Hihetetlenül sokat kibírt a származásához mérten. Nem érzem csalódásnak de rosszul esett. Erős szép igényes vázról van szó.
Nem egy UMF vagy egy Leader. De akinek nem futja jobbra nagyon jó kis gépet tud belőle összerakni.
Jó váz. Ha nem vagy 100 kiló és szeretnél belekezdeni a kétkerekesek életébe nem esel vele pofára. :)
Az árát nagyon megéri
dirt-street ésszel
dh-ra nemkéne
A váz elég erős ahhoz képest ,hogy CSEPEL :D
Hajtás nem olyan rossz:D
A vázon nincsen tárcsafék konzol , de lehet rá venni de az is pénz..:S
A teleszkóp önmagába 1 rakat sz*r...Én pesten teszkóba láttam ugyanaszt a típust 4 ezerért:S...Igaz nekem először RST launchom volt ,de az eltört ..(Érdekes ,hogy a teleszkóp előbb tört mint a váz..).Utána vettem bele Marzocchi Dirt Jumper 3 teleszkópot , elég ritka látvány egy csepelbe marzó:DNa szóval a kormány,stucni ,fék ,fékar,váltó ,gumik 1xerűn sz*arok...
Műanyag pedálról ne is beszéljünk..
De enyi pénzért ne várj csodááát:O
Én lecseréltem raja majdnem mindent...
Singlespeed b+cuccok stb,stb..
Váz jó és erős, festés jó,
cserélgettem rajta pár cuccot
- kormány: zoom
- teleszkóp: suntour xcm100 mm
- markolat: b+
- gumi: maxxis
- első felni: single track
- hátsó felni: double track
Ha költessz rá akkor nagyon jó kecót kapsz tényleg.
nekem ssre van megcsinálva és nagyon megy így is.
nekem nagyon megérte
(a képen még csak a kormány és a teleszkóp van rajta)
a felnik viszonylag jok,de ezen kivul semmi
a muanyag pedal sz.r
a teleszkop sz.r
az ules, a valto, a fek,a kormany mind sz.r
a befogo tul hosszu, a teleszkop tul nehez es nem mozog,az ules kenyelmetlen,a valto gyenge es nem valt pontosan, a fek nem fog rendesen,es a muanyag pedal szetb.szta a labam
Hát az van neki de igazából a váz ér nagyon sokat. Hátrányok: hosszú stucni, szar kormány, bikaszarv, elsőváltó nekem féki közben megrepedt, hátsóváltó sem birta sokáig, a váltókar is nemsokára le lesz cserélve.
a nyereg ugy szar ahogy van , a festéket a lánc leveri de ezt könnyen meglehet oldani ha veszel egy villavédőt
Küllőprizmák
Büchel láncvédő a hajtókaron
Tudjuk, hogy egy üzleti kiadványban a "ki vagyunk mi?" általában azt jelenti "mit akarunk neked eladni?" de mivel ezt úgy is megtudod hamar, engedd meg hogy írjunk néhány sort magunkról:
Mi a Csepel Kerékpárgyár mérnökei, marketingesei és szerelői vagyunk. Sőt, mi vagyunk a könyvelési osztály, a bérszámfejtés meg az igazgató úr is. Nem csak értünk a bringákhoz, hanem szeretjük is őket, velük együtt azt a számtalan szubkultúrát, mely a kerékpározás nélkül nem is jöhetett volna létre. Ahol lehet, támogatjuk ezt az életformát. Versenyeket és egyéb rendezvényeket szponzorálunk, kiemelten foglalkozunk a biciklis futárokkal, hisz ennek a kedves, ámde elképesztően zajos társaságnak köszönhetően vált valódi divattá a kerékpározás. Szívből örülünk annak, hogy ma már egy lila fixivel menőbb végigtekerni az Andrássy úton, mint ugyanott szívni apuka leszedált kettes Golfjával.
Kérdések | Statisztika |
---|---|
Csepel Magnum alu 2008 |
3 válasz
utolsó: 2014. okt.
|
Altrix SD-718 Camo BMX jól nézne ki egy Schwinn-Csepel Magnumon? |
2 válasz
utolsó: 2013. nov.
|
Erdei terepre, ill. aszfaltra jó a Schwinn-Csepel Magnum? |
5 válasz
utolsó: 2013. márc.
|