Csepel Magnum alu mtb

85 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.9]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.03.)
  • Listaár: 83.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK




Vilmos23 avatar
376 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nekem egy 2011-es modellem van és megvagyok vele elégedve.Szép megjelenése van, és jó strapabirósággal rendelkezik a Schwinn-Csepel Magnum.Én sürün tartom karban,ezért sok rosszat nem tudok mondani róla.

Könnyű hajtani,szépen gurul, és egy kicsit jobb cuccokkal még nagyobb sebesség elérés is lehetséges.

Váza rendkivül erős lassan 2 éve használom és nincs repedés sem semmi hiba pedig nagyon sokszor járt kátyús, dimbes-dombos helyen.Elég olcsón hozzá lehet jutni ami szintén jó élőny.

Egyáltalán nem szoktam kimélni, mert edző gépnek is használom túrák mellett,napi szinten illetve mikor hogy érek rá 10-15km-t eszik meg.

felnik erősek ,agyak nem rosszak, ülése kényelmes,váltó szépen dolgozik ha jól be van állitva.

Ha mind2 gumi 3baron vagy picit a felett van használva az aszfalton simán lehet vele tartani a 30-35km/h-át.

Eredeti specifikáció:

-16-os magnum váz

-Dinamic felnik elöl hátul+saccon radius vfék elöl hátul

-shimano tz elsőváltó,tourney hátsó váltó 7sebeséges menetes shimano racsnival.

-noname hajtómű

-kmc z50 lánc

-kenda gumik

-neco kormánycsapágy

-joytech agyak,nomane pedál,küllők.

-thun monoblokk

-selle royal mach1 nyereg.

-stb


Újítások:

-shimano altus:-vfékek+hátsó váltó

-Fsa monoblokk

-shimano acera hátsó agy+shomano cs-hg41 racsni+DT küllő+rodi freeway felni

-shimano tx71 hajtómű

-shimano cn-ug51 lánc

-acor pedál

-merida nyereg

-zoggie kormánycsapágy+zoggie stucni

-Cst traveller gumik stb.

Megjegyzés:Az itt felsorolt újítások nem azért történtek meg mert az eredeti alkatrészek tönkrementek,csakis kizárólag a kerékpár feljavítása miatt ment végbe.

Ismét újítva:

-Deore XT első és hátsó váltó

-Shimano CN-UG51 lánc

-Shimano CS-HG31 8s

-Shimano FC M171 hajtómű+Shimano BB-UN26 monoblokk.

Hátrány

Hátránya közé azt tudnám sorolni hogy elég gagyi monoblokkot tesznek bele ami érdemes már a megvétel után cserélni.

Nem szeretnek jó cuccokat rárakni ezért ha valaki komolyabb használatra szeretné  akkor szükséges a beruházás,de ha valaki csak gurulni veszi akkor ugy tökéletes ahogy van.

Nálam a hozzáadott selle royal mach ülés másfél év után oldalt kiszakadt.(rengeteg használat miatt).

Tapasztalat

Tapasztalat:Nyugodt szívvel merem ajánlani a magnum-ot.Megbizható társ ha az ember vigyáz rá és foglalkozik néha vele.

A magnumom már több mint 2 éve van forgalomba és ez idő alatt több mint 8000km-t evett meg.

Akinek kevés pénze van mégis szeretne egy jónak mondott montit akkor a magnum a nyerő.

Túrákra nagyon alkalmas kis gép,de még a pici örültködést is belefér.

Erre ajánlom

Városi használat illetve nagyobb túrákra, és XC-re is alkalmas, de nem gyári alkatrészekkel.

Ennyiért vettem
kompletten 57000-ért
Csatolt képek
Csepel Magnum alu  2011 mtb
Csepel Magnum alu  2011 mtb
Majdnem 2 évesen is kivalló állapotban
Csepel Magnum alu  2011 mtb
22 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):

Magnum


anyag:

Alumínium


 
színválaszték:
  • Fekete-fehér-narancs
  • Fekete-fehér-kék

villa (teló):
Suntour XCT-V3 MLO

Meghajtás

hajtókar:

170 mm, 42/34/24, aluminium


fogaskoszorú:

Shimano 7sp


középrész:

Thun Jive monoblokk 119/122 mm


első váltó:

Shimano


hátsó váltó:
Shimano Tourney,

RD-TX35D


 
fokozatok száma:

3×7


Kerék

felni:

26×1,75 duplafalú abroncs


első agy:

Alumínium


hátsó agy:

Alumínium


külső gumi:

Kenda 26×1,95"


Irányítás

kormány:

Aluminium, Hl egyenes, fekete


kormányszár:

A-head, aluminium, 28,6 mm, fekete


Fék

 
féktest:

Saccon V-fék alumínium


 
fékváltó kar:
Shimano Altus/Acera,

ST-EF51


Kiegészítők

 
további kiegészítők:

Küllőprizmák


 
további információk:

Büchel láncvédő a hajtókaron


Csepel logó

Csepel márka bemutatás

Tudjuk, hogy egy üzleti kiadványban a "ki vagyunk mi?" általában azt jelenti "mit akarunk neked eladni?" de mivel ezt úgy is megtudod hamar, engedd meg hogy írjunk néhány sort magunkról:

Mi a Csepel Kerékpárgyár mérnökei, marketingesei és szerelői vagyunk. Sőt, mi vagyunk a könyvelési osztály, a bérszámfejtés meg az igazgató úr is. Nem csak értünk a bringákhoz, hanem szeretjük is őket, velük együtt azt a számtalan szubkultúrát, mely a kerékpározás nélkül nem is jöhetett volna létre. Ahol lehet, támogatjuk ezt az életformát. Versenyeket és egyéb rendezvényeket szponzorálunk, kiemelten foglalkozunk a biciklis futárokkal, hisz ennek a kedves, ámde elképesztően zajos társaságnak köszönhetően vált valódi divattá a kerékpározás. Szívből örülünk annak, hogy ma már egy lila fixivel menőbb végigtekerni az Andrássy úton, mint ugyanott szívni apuka leszedált kettes Golfjával.

1-3 (3 kérdés)

Kérdések Statisztika
Csepel Magnum alu 2008
3 válasz
utolsó: 2014. okt.
Altrix SD-718 Camo BMX jól nézne ki egy Schwinn-Csepel Magnumon?
2 válasz
utolsó: 2013. nov.
Erdei terepre, ill. aszfaltra jó a Schwinn-Csepel Magnum?
5 válasz
utolsó: 2013. márc.
1-3 (3 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Csepel Magnum alu termékkel kapcsolatban: