Csepel Magnum alu mtb

85 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.9]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.03.)
  • Listaár: 83.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK




Robee95 avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Hát azért akad a váz bírja jók a hegesztések a geo se szar nekem egész jól bírja 2008 óta van meg ez a Schwinn-Csepel mtb igaz h nem durvultam vele de még a szaros műanyag pedál se tört el pedig azért látott már ugratókat..HA szánsz rá egy kis pénzt kb úgy 30 ezer forintot egy Kona Shredet simán ver. a váz elpusztíthatatlan csak a töltelék ratyi :)

A festés szerintem elég szép csak könnyen sérül de ez csak esztétika..

Hátrány

na akkor..

Teló: amikor kipróbáltam annyit vettem csak észre h egy szép dísz mert semmit nem mozog de körübelül egy merev villa.. csak nehezebb valami Vader márka .. [ hallotam olyanokat h olaj zsír kis törődés és jó lesz (olyat is h olajat csak kiköpi és ennyi) de még nem próbáltam ki most fogom csak újítani tervezem..]

Update: Próbáltam kenegetni az nem jó felejtsétek el motor olajat öntöttem bele végre megmozdult és egy viszonylag normális telót sikerült létrehozni nem egy marzo de így legalább mozog.(Wader teló). Még mindig nem egy profi de ideiglenes megoldásnak jó akinek nincs pénze jobbat venni és egy RTS-nél még mindig jobb szerintem..!

Halatmas hátránya a Magnumnak hátúlra NEM lehet tárcsaféket rakni.. Aki ezt kitalálta az egy b@rom volt !

Gyönge a kormány cserélni kell markolat kemény vágja a kezet a bika szarvak csak súj az elején le kell őket szedni + rozsdásodnak.. Hosszú a stucni kicsit gyenge de azt 2000Ft-ért lehet cserélni egy jóra nem egy nagy pénz.

A váltó elég pontatlan de nem lehetetlen beálítani kicsit szórakozol vele akkor jó lesz 

műanyag pedál az mindenképp cserés..

nyereg kényelmetlen de én nem nagyon szoktám ráülni szóval engem annyira nem zavar.

Tapasztalat

Ha lecserélted rajta a gyenge alkatrészeken egy nagyon jó bringa jön össze mert a Magnum váz tényleg bírja nem fog törni én most kezdek komolyabban foglalkozni a dologal h felújítom de már rá is fér.

A váz többet ér mint egy UMF 4 az 5 el is versenybe van pedig egy Csepel .......:DD

én úgy tervezem kap egy új telót leveszem a váltót új pedálok új kormány stucnival és nagyából kész is egy jó keró..

 

Erre ajánlom

dirt/street ha költesz rá ha nem akkor boltba járni tökéletes

Ennyiért vettem
pasz 40E ft körül
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):

Magnum


anyag:

Alumínium


 
színválaszték:
  • Fekete-fehér-narancs
  • Fekete-fehér-kék

villa (teló):
Suntour XCT-V3 MLO

Meghajtás

hajtókar:

170 mm, 42/34/24, aluminium


fogaskoszorú:

Shimano 7sp


középrész:

Thun Jive monoblokk 119/122 mm


első váltó:

Shimano


hátsó váltó:
Shimano Tourney,

RD-TX35D


 
fokozatok száma:

3×7


Kerék

felni:

26×1,75 duplafalú abroncs


első agy:

Alumínium


hátsó agy:

Alumínium


külső gumi:

Kenda 26×1,95"


Irányítás

kormány:

Aluminium, Hl egyenes, fekete


kormányszár:

A-head, aluminium, 28,6 mm, fekete


Fék

 
féktest:

Saccon V-fék alumínium


 
fékváltó kar:
Shimano Altus/Acera,

ST-EF51


Kiegészítők

 
további kiegészítők:

Küllőprizmák


 
további információk:

Büchel láncvédő a hajtókaron


Csepel logó

Csepel márka bemutatás

Tudjuk, hogy egy üzleti kiadványban a "ki vagyunk mi?" általában azt jelenti "mit akarunk neked eladni?" de mivel ezt úgy is megtudod hamar, engedd meg hogy írjunk néhány sort magunkról:

Mi a Csepel Kerékpárgyár mérnökei, marketingesei és szerelői vagyunk. Sőt, mi vagyunk a könyvelési osztály, a bérszámfejtés meg az igazgató úr is. Nem csak értünk a bringákhoz, hanem szeretjük is őket, velük együtt azt a számtalan szubkultúrát, mely a kerékpározás nélkül nem is jöhetett volna létre. Ahol lehet, támogatjuk ezt az életformát. Versenyeket és egyéb rendezvényeket szponzorálunk, kiemelten foglalkozunk a biciklis futárokkal, hisz ennek a kedves, ámde elképesztően zajos társaságnak köszönhetően vált valódi divattá a kerékpározás. Szívből örülünk annak, hogy ma már egy lila fixivel menőbb végigtekerni az Andrássy úton, mint ugyanott szívni apuka leszedált kettes Golfjával.

1-3 (3 kérdés)

Kérdések Statisztika
Csepel Magnum alu 2008
3 válasz
utolsó: 2014. okt.
Altrix SD-718 Camo BMX jól nézne ki egy Schwinn-Csepel Magnumon?
2 válasz
utolsó: 2013. nov.
Erdei terepre, ill. aszfaltra jó a Schwinn-Csepel Magnum?
5 válasz
utolsó: 2013. márc.
1-3 (3 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Csepel Magnum alu termékkel kapcsolatban: