-"olcsó" árához képest jó minőség
-a nyereg kényelmes (egyénfüggő, nekem megfelelő)
-a csomagtartó nagyon masszív, meglehet pakolni rendesen
-a bringa mutatós, jól néz ki a Ranger
-műanyag sárvédőket nehéz volt beállítani
(2 év múlva le is cseréltem fémre!)
-műanyag pedált cserélni azonnal :)
-rossz minőségű felniszallag! (AZONNALI CSERE)
túra közben hazafele durr, jött a belsőcsere, és akkor veszem észre hogy a felniszallag totál félrecsúszott, és a belsőt kivágta a felnilyuk amiben a küllő van. Szóval ha nem akartok így járni, akkor AZONNAL cseréld le, amint megvetted, nem nagy meló: én jó minőségű szigetelőszallaggal átmentem rajta 2×, szóval 300Ft-ból megoldható probléma.
-sárvédő csavarok gyengék, meghúztam és mindkettőben elszakadt a menet, ha ez menetközben történik, akkor a sárvédőtartó fémrúd kiugrik a helyéről, és hozzáfog érni a gumi barázdáihoz és nem fogsz tudni, haladni (kivéve sima gumi), szóval ennek a cseréjét is ajánlom egy jó minőségű acélcsavarra!
Irányadó kérdések:
- Mely alkatrészek szorultak először cserére?
- Mely alkatrészek teljesítményével nem vagy megelégedve?
- Hogy fordul, mászik a kerékpár (milyen a geometriája)?
- Mennyire megbízható a kerékpár?
- Mi a kerékpár legértékesebb része?
- Mit fogsz legközelebb lecserélni rajta, és miért?
1.műanyag pedál/felniszallag/csomagtartócsavarok/sárvédőcsavarok
2.támasztó
3.jól irányítható a Ranger
4.10/8, én megbízok benne :)
5.passz
6.támasztót, mert ha nagyon megpakolja az ember a csomagtartót hátul (sátor, ruha, kaja, pia, hálózsák, sör:) akkor letámasztáskor meghajlik, és szerintem el is törne nagy teher mellett!
Azoknak ajánlom akiknek nincs sok pénzük venni egy nagyon jó bringát, de azért hulladékot sem akarnak venni. Én túrabicajnak használom, terepen már nem a legélvezetesebb menni vele, mivel nincs rajta teleszkóp. Szóval túrára, városba, könnyű terepre jó!
Kis törődéssel nagyon jó utitársra lelhet benne az ember! :)