Csepel Ranger mtb

18 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.9]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév:
    2017
    (frissítve: 2017.03.)
  • Listaár: 70.100 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK




foxbat88fx avatar
5 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 98%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-"olcsó" árához képest jó minőség
-a nyereg kényelmes (egyénfüggő, nekem megfelelő)
-a csomagtartó nagyon masszív, meglehet pakolni rendesen
-a bringa mutatós, jól néz ki a Ranger

Hátrány

-műanyag sárvédőket nehéz volt beállítani
(2 év múlva le is cseréltem fémre!)
-műanyag pedált cserélni azonnal :)
-rossz minőségű felniszallag! (AZONNALI CSERE)
         túra közben hazafele durr, jött a belsőcsere, és akkor veszem észre hogy a felniszallag totál félrecsúszott, és a belsőt kivágta a felnilyuk amiben a küllő van. Szóval ha nem akartok így járni, akkor AZONNAL cseréld le, amint megvetted, nem nagy meló: én jó minőségű szigetelőszallaggal átmentem rajta 2×, szóval 300Ft-ból megoldható probléma.
-sárvédő csavarok gyengék, meghúztam és mindkettőben elszakadt a menet, ha ez menetközben történik, akkor a sárvédőtartó fémrúd kiugrik a helyéről, és hozzáfog érni a gumi barázdáihoz és nem fogsz tudni, haladni (kivéve sima gumi), szóval ennek a cseréjét is ajánlom egy jó minőségű acélcsavarra!

 

Tapasztalat

Irányadó kérdések:

  • Mely alkatrészek szorultak először cserére?
  • Mely alkatrészek teljesítményével nem vagy megelégedve?
  • Hogy fordul, mászik a kerékpár (milyen a geometriája)?
  • Mennyire megbízható a kerékpár?
  • Mi a kerékpár legértékesebb része?
  • Mit fogsz legközelebb lecserélni rajta, és miért?

 

1.műanyag pedál/felniszallag/csomagtartócsavarok/sárvédőcsavarok
2.támasztó
3.jól irányítható a Ranger
4.10/8, én megbízok benne :)
5.passz
6.támasztót, mert ha nagyon megpakolja az ember a csomagtartót hátul (sátor, ruha, kaja, pia, hálózsák, sör:) akkor letámasztáskor meghajlik, és szerintem el is törne nagy teher mellett!

Erre ajánlom

Azoknak ajánlom akiknek nincs sok pénzük venni egy nagyon jó bringát, de azért hulladékot sem akarnak venni. Én túrabicajnak használom, terepen már nem a legélvezetesebb menni vele, mivel nincs rajta teleszkóp. Szóval túrára, városba, könnyű terepre jó!

Kis törődéssel nagyon jó utitársra lelhet benne az ember! :)

Ennyiért vettem
45.000
Mért tömeg
17000 g
Csatolt képek
Csepel Ranger  2010 mtb
Csepel Ranger  2010 mtb
Csepel Ranger  2010 mtb
53 olvasó 98%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):

Ranger acél


anyag:

acél


 
színválaszték:
  • fekete
  • kék
  • szürke

villa (merevvilla):

Ranger acél


Meghajtás

hajtókar:

Alu. MTB 175 mm 28/38/48 7/8s +LV. tárcsa


első váltó:

Shimano FDTZ31DS6


hátsó váltó:

Shimano 6/7SP RDTX35B füles


 
fokozatok száma:

3×7


Kerék

felni:

26” duplafalú Beretta, alu.


külső gumi:

26” Kenda K847


Irányítás

váltókar:

Shimano bal Revo 3 frikcios ASLRS35LNBP Shimano jobb Revo 7 ASLRS35R7AP


kormány:

MTB acél emelt 600x70x1,4 mm


kormányszár:

Acél 22,2x150x60 mm


nyereg:

Selle Royal Rio 6421 férfi


Fék

 
féktest:

“V” alu Saccon


Kiegészítők

 
első lámpa:

Elemes LED


 
hátsó lámpa:

Elemes LED


 
sárvédő:

Színezett alu-polimer pálcás


 
további kiegészítők:

csomagtartó: festett acél


tömeg:

16,8 kg


Csepel logó

Csepel márka bemutatás

Tudjuk, hogy egy üzleti kiadványban a "ki vagyunk mi?" általában azt jelenti "mit akarunk neked eladni?" de mivel ezt úgy is megtudod hamar, engedd meg hogy írjunk néhány sort magunkról:

Mi a Csepel Kerékpárgyár mérnökei, marketingesei és szerelői vagyunk. Sőt, mi vagyunk a könyvelési osztály, a bérszámfejtés meg az igazgató úr is. Nem csak értünk a bringákhoz, hanem szeretjük is őket, velük együtt azt a számtalan szubkultúrát, mely a kerékpározás nélkül nem is jöhetett volna létre. Ahol lehet, támogatjuk ezt az életformát. Versenyeket és egyéb rendezvényeket szponzorálunk, kiemelten foglalkozunk a biciklis futárokkal, hisz ennek a kedves, ámde elképesztően zajos társaságnak köszönhetően vált valódi divattá a kerékpározás. Szívből örülünk annak, hogy ma már egy lila fixivel menőbb végigtekerni az Andrássy úton, mint ugyanott szívni apuka leszedált kettes Golfjával.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Csepel Ranger termékkel kapcsolatban: