Jól kezelhető, minden terepen megállja a helyét. Strapabíró váz viszonylag tartós festéssel és matricázással.
Az alkatrészek csapnivaló minőségűek. A jobb oldali hajtókar menete igen hamar elnyíródott és letört, ezért sétálhattam hazza :( . A gyári v-fékek beállíthatattlanok. A kerekek szimpla faluk miatt hajlamosak a deformálódásra, ezen kívül a küllők is törnek mint a ropi - pedig nem vagyok egy lépcsőről leugrálós fajta biciklis - . A kerékpár nehéz és lomha, mint a dög. Az enyém még vas sárhényóval szerelt, túl kevés támasztákkal, ami miatt zörög és mozog, ráadásul meglehetősen rozsdásodik.
Iszonyat régen megvan a bringa, legálább 10 éve. Azóta főleg hétvégi kirándulós bringaként üzemelt úgy évi 300-500 km-el. Jó néhány rossz élményem fűződik hozzá. Rengeteg defektet kaptam, úgyhogy a gumibelsőre költött összeget nem is számolom. Az elmúlt 2-3 évben nem is mertem menni semmi hosszabb útra. 1-2 hónapja kitaláltam, hogy megpróbálkozom a biciklis munkába járással. Két hét alatt három defektet szereztem, úgyhogy ezt megelégelve kicseréltettem a köpenyeket defektvédelmes fajtákra. A hátsó kerék deformitása olyan szintű volt, hogy a bringaműhelyben nem vállalták a centírozását. Vettem rá szép új, duplafalú Schwinn Csepel kereket, valamint a hulladék fékek helyett Shimano v-fékeket. Így, hogy 30-erem ráment, már egész használható. Azóta nem hagyott cserben.
Rövid távú kirándulásokra és a boltig eltekerni jó lehet gyári állapotban is, de rendszeres munkába járásra nem ajánlom. Az áráért egy jobb minőségű, alu vázás kerékpárhoz is hozzá lehet jutni (persze kiegészítők nélkül).