Csepel Ranger mtb

18 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.9]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév:
    2017
    (frissítve: 2017.03.)
  • Listaár: 70.100 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK




donikla avatar
20 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 97%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • relatív olcsó.
  • ár/érték viszonylatban strapabíró
  • merev
  • használható, merev felnik
  • csomagtartó szem az első villán
Hátrány
  • nagyon nehéz
  • az összes krómozott alakatrész hajlamos a rozsdásodásra
  • a gyári sztender kuka
  • pedálok hamar a kukába kerültek
  • gyenge sárvédők, vékonyka merevítő pálcákkal(bár használhatóak)
  • számomra kényelmetlen gyári Selle Royal ülés
  • 180cm testmagasság környékén már nagyon nehéz kényelmesen beállítani
Tapasztalat

2011 augusztusában vásárultuk, egy év pihenés után tavaly óta van intenzív használatban. 
Télen/nyáron, szárazon/esőben.

Megfelelő karbantartás és beállítás mellett, jó ideig hasznos társa lehet az embernek.

Természetesen és is jobbra vágyok de a lehetőségem nem enged többet.


Ami eddig történt vele:

8000km-ig:

A váz rendben, csomagtartó bírja a terhelést, az első sárvédőt egy kicsit leamortizáltam(de lényegében jó darab). 

  • a gyári világítást eltávolítottam,
  • sztender csere,
  • a számomra kényelmetlen ülés cseréje
  • a menetes racsni Schimano Tz-21-es cseréje, 6000km alatt teljesen elkopott a 14-es kereke(made in china), ugyanekkor lánc csere.
  • egy valag fékpofa cseréje.
  • gyári gumi csere
  • hátsó tengelycsere 2x (3000km érdemes cserélni, sok kellemetlenségtől kíméled meg magad)

10000km-ig

  • hátsó Beretta felni elrepedt, egyszerűen az elkopott fékfelület miatt  - csere
  • gyári gumik cseréje
  • monoblokk csere (érdemes fém behajtósat venni és legalább félévente kivenni ill. visszarakni)


13000km - 

a festék imitt amott leütődött, első kerék csere

14000km-

  • a hajtómű eddig bírta, a nagytányér elkopott, a lánctányérok lötyögnek a hajtókaron
  • új racsni + új lánc
    érik a bowden csere is, kezdenek szorulni a imitt-amott házban
Erre ajánlom

Városba, könnyű terepre, túrázgatni(az első villáján van csomagtartó szem).

lehetőleg fedett helyen tárold akkor nem fog szétrozsdásodni.

Ennyiért vettem
39000
Csatolt képek
Csepel Ranger  2011 mtb
Csepel Ranger  2011 mtb
Csepel Ranger  2011 mtb
36 olvasó 97%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):

Ranger acél


anyag:

acél


 
színválaszték:
  • fekete
  • kék
  • szürke

villa (merevvilla):

Ranger acél


Meghajtás

hajtókar:

Alu. MTB 175 mm 28/38/48 7/8s +LV. tárcsa


első váltó:

Shimano FDTZ31DS6


hátsó váltó:

Shimano 6/7SP RDTX35B füles


 
fokozatok száma:

3×7


Kerék

felni:

26” duplafalú Beretta, alu.


külső gumi:

26” Kenda K847


Irányítás

váltókar:

Shimano bal Revo 3 frikcios ASLRS35LNBP Shimano jobb Revo 7 ASLRS35R7AP


kormány:

MTB acél emelt 600x70x1,4 mm


kormányszár:

Acél 22,2x150x60 mm


nyereg:

Selle Royal Rio 6421 férfi


Fék

 
féktest:

“V” alu Saccon


Kiegészítők

 
első lámpa:

Elemes LED


 
hátsó lámpa:

Elemes LED


 
sárvédő:

Színezett alu-polimer pálcás


 
további kiegészítők:

csomagtartó: festett acél


tömeg:

16,8 kg


Csepel logó

Csepel márka bemutatás

Tudjuk, hogy egy üzleti kiadványban a "ki vagyunk mi?" általában azt jelenti "mit akarunk neked eladni?" de mivel ezt úgy is megtudod hamar, engedd meg hogy írjunk néhány sort magunkról:

Mi a Csepel Kerékpárgyár mérnökei, marketingesei és szerelői vagyunk. Sőt, mi vagyunk a könyvelési osztály, a bérszámfejtés meg az igazgató úr is. Nem csak értünk a bringákhoz, hanem szeretjük is őket, velük együtt azt a számtalan szubkultúrát, mely a kerékpározás nélkül nem is jöhetett volna létre. Ahol lehet, támogatjuk ezt az életformát. Versenyeket és egyéb rendezvényeket szponzorálunk, kiemelten foglalkozunk a biciklis futárokkal, hisz ennek a kedves, ámde elképesztően zajos társaságnak köszönhetően vált valódi divattá a kerékpározás. Szívből örülünk annak, hogy ma már egy lila fixivel menőbb végigtekerni az Andrássy úton, mint ugyanott szívni apuka leszedált kettes Golfjával.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Csepel Ranger termékkel kapcsolatban: