Genesis Razor XR-15 mtb

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév: 2011 (frissítve: 2011.07.)
  • Listaár: 170.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-4 (4 vélemény)
Rendezés

Satamas avatar
11 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 93%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 6 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny

a fék tektro draco: elképesztő erős, a váltó deore xt jól feszíti a láncot és gyors, a hajtás nem hajlik, a teló puha szerintem egy nagyobb embernek, cserélni maximum a pedált fogom, nincs vele baj de kipróbálnám az spd-t is, nagyon jól gyorsul, hegyre fel elképesztő jó, aszfalton, homokon, murván tökéletes, sárban még nem volt

Hátrány

telót csavarja a fék de nem durván

Erre ajánlom

xc

Ennyiért vettem
145000
28 olvasó 93%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

OKdoki avatar
30 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, csak kipróbáltam, túrázgató/városi harcosként
Előny

Erős hidros tárcsafék. Minőségi alkatrészek.

Hátrány

Hangos hidros tárcsafék. 

Tapasztalat

A Csorbatónál az Intersportban béreltem a Tátrában. Így ezt csak, mint "első benyomás" írom. Nem vagyok oda a 26-os kerékért. Főleg, hogy komoly terepre nem mentem. Tömegek mennek a főút szélén verseny vagy cyclocross bicajokkal. De bérelni ezt tudtam. Geometriája jó. Fordulékony, könnyen kezelhető. A bérbiciklik nagy baja a nem kielégítő karbantartás, ami ez esetben is állt. Erősen kopott gumik. Egyszer meg is csúsztam egy éles, de szerencsére lassú kanyarban, igaz nedves aszfalton. A fékek messze a gumik képességei felett álltak. Valóban jó a hidros tárcsa. Bár az első eléggé hangosan zakatolt, a hátsó jóval halkabb volt. Ez azonban nem befolyásolta az erejét. Sőt, az utolsó tíz percben rákezdett az eső is, ami cseppet sem befolyásolta a fékerőt, szemben a 300crs-emmel ahol a felével több erő kell hasonló esetben a fékezéshez. Adagolhatósága is rendben. Pontosan éreztem hol az a pont, ahol fejre állnék, ha tovább húzom az elsőt. Sajnos a hátsó váltó nem volt megfelelően beállítva. Semmit nem számít, hogy Deore, az számít hogyan van karbantartva. Terhelést ez sem szereti igazán. A kisebb váltófül talán jobban kézre esne és 1 cm-vel kevesebbet kell mozdítani, de ezek lényegtelenek. A Gepidámon is úgy vált mint egy pisztoly ravasz. Mivel a féken voltak az újaim, így nem számított, hogy a Deroén alig kell elemelni a mutatóujjat. Összességében ez nem jelentett számomra különösebb előnyt. Egyébként a bicikli jó állapotban volt, a festés hibátlannak tűnt pedig sok ezer kilométer lehetett benne. A nyereg zsibbasztóbb mint a Shelle Royal Viper, de ez nekem nem volt gond. A hátsó fogaskerék koszorú áttétel lépcsői nagyok, főleg középtartományban. Ezért felesleges 3x9. Többször volt olyan emelkedő, ahol bőven bírtam egy adott hátsó fokozatot, és amikor feljebb kapcsoltam akkor meg nem. Ez visszafelé is megtörtént. Főleg a bizonytalan váltóval volt zavaró.

Erre ajánlom

Bár ez a vélemény csak alig valakit segít, olyan tapasztalatlanokat mint én, biztos vagyok benne, hogy MTB-n a tárcsaféknek meg van az előnye. Ez a hidros darabb kifejezetten hatékony volt, de jó gumi is kell hozzá. Ha ilyen fékkel nem nagyon van olcsóbb kerékpár (nem néztem utána) akkor ezt a bicajt érdemes megfontolni. Nem hiszem, hogy nagyon mellé lőnél. Már persze, ha 26-os MTB-re vágysz, és terepen is akarod használni. Persze ez csak alap-haladó szinten(ig) lehet igaz..

9 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Rjoci avatar
3 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 96%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Komoly felszereléssel felszerelt bringa. A tárcsafék a korábbi V fék után igen jó fékerőt biztosít és váltó is jól működik, ha jól be van állítva.
A teleszkóp terepen szinte mindig a legpuhább állásban van és jól csillapít. Az hogy a villa tetején jobb oldalt kell állítani, ezért az árért megteszi.

A gyári gumit kopás után lecseréltem erre:
http://www.testbike.hu/velemeny/kulso-gumi/cst-crusader-c1435
A gumikkal még lesz kisérletezés, hogy melyik a legjobb, de hát azokról is különböző véleményeket lehet olvasni itt az oldalon.
Ezzel már homokban sem lehet úgy megfenekleni és fékezéskor/kapaszkodáskor is jobb.

Júniusban vettük, ezidáig a lánc kenésén kívül más karbantartást nem igényelt.

 

Hátrány

Nincs.

Tapasztalat

Mivel 2 db-ot vettünk belőle, a kedvezménykuponunkal nem is foglalkoztak, hanem egyedi kedvezményt kaptunk :) Az Intersportban lehet jó bringákat kapni és nem horror áron, mint más "nevesebb márkákat" pl Merida stb.

A Genesis nem volt egy ismerős márka, de ez csak a marketing hiányosságok és kereskedők bringa választéka miatt nem olyan népszerű.
(az országúti bringám egy Genesis corsa 2.3, Intersportba véve)

Terepen használjuk őket 70%-ban, bírják a gyűrődést. Hobbi célra bőven megfelel.

Erre ajánlom

Mindenkinek az ár a legnagyobb befolyásoló tényező egy kerékpár vásárlásánál is. Ezért a pénzért ilyen felszereltségű bringa mindenképp jó vételnek számít.

Ennyiért vettem
133.000
25 olvasó 96%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Csirifiszkió avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 97%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

A főbb részei kiválóan működnek.A fék tektro draco hidraulikus tárcsafék kiválóan viselkedik jól szabályozható,erős,biztonságérzetet ad.Az első váltó deore .......kellően pontos amire való arra tökéletes (aszfalt,erdei terep).Hátsóváltó deore xt .....szintén kiváló(vannak jobb váltók is ) ezt azért írom mert sokan írják hogy a nyakig érő sarat nem bírja .......hát azt én sem :D .Teleszkóp:suntour xcr : finom mozgású jól követi a terep viszontagságait.......amatőr bringásoknak kiváló élményt ad erdőben mint aszfalton (most nem a James Bondos helikopterből való kiugrásra gondolok)

Még nem kellett cserélnem semmit.Minden strapabírónak bizonyul a bringán.

Hátrány

Még nem tapasztaltam

Jaaaa............ nem  menő márka........nem leszel menő tőle ;)

(Csak nálunk nem túl elfogadott.)

Tapasztalat

A kereskedők egy része azt terjeszti hogy ez az  intersport saját márkája.Mivel multi így rossz minőség.Az intersport csak forgalmazza.Külföldön elismert márka pl Angliába.A genesisnek ez a típusa arra ,hogy megfertőzzön valakit a bringázás, tökéletes választás.Jól néz ki és tartós.

Igaz nem sokat mentem vele de sok bringám volt már főleg scott bringáim.Bár ár kategóriában ez alacsonyabb helyet foglal el de sok jó dolog található rajta.

Megéri az árát

Erre ajánlom

Aszfalt,erdei betyárkodásra észszerű keretek között

Ennyiért vettem
145 000
34 olvasó 97%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-4 (4 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • 40 cm
  • 45 cm
  • 50 cm
  • 54 cm
  • 57 cm

 
színválaszték:

Fehér - fekete - zöld


villa (teló):

Suntour SF11-XCR LO


Meghajtás

hajtókar:

FSA CK-300


fogaskoszorú:
Shimano Deore
első váltó:
Shimano Deore
hátsó váltó:
Shimano Deore XT,

Shadow


 
fokozatok száma:

3x9


Kerék

felni:

Rigida Zac 19


külső gumi:

Kenda


Irányítás

váltókar:
Shimano Deore,

Plus


Fék

tárcsafék:
Tektro Draco
 
féktárcsa:
  • 180 mm (első)
  • 160 mm (hátsó)

fékkar:

Tektro Draco


Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Genesis Razor XR-15 termékkel kapcsolatban: