barátomé a bringa én csak kipróbáltam
-Fékek jól fognak
-Geo jó
-Festés ahogy képest hogy gepida jó
mást nem tudok írni
Pedált cserélni kell,a villát is cserélni kell vagy inkább próbáld meg villla nélkül venni
terepre semmikép,város
barátomé a bringa én csak kipróbáltam
-Fékek jól fognak
-Geo jó
-Festés ahogy képest hogy gepida jó
mást nem tudok írni
Pedált cserélni kell,a villát is cserélni kell vagy inkább próbáld meg villla nélkül venni
terepre semmikép,város
A festés elég jól bírja a strapát csak tisztítani egy kicsit nehéz.Nem vészes az ára sem.Kényelmes.Jó a váz geometriája.Künnyű alu váz.A gumik nagyon jól kapaszkodnak a sáros terepen.
A hátsó váltó gyorsan szétment.A rugó legyengült benne és nem lehetett beállítani,mert mindig leesett a lánc.A pedál is gyenge műanyag volt úgyhogy gyorsan le kellett cserélni.
Város/földutak de nem menősködésre mert gyorsan tönkremegy.
Nem vészesen drága, váz geometriája nagyon jó, a színe is tetszik (piros-fehér kombináció), hosszú távon is kényelmes, könnyű, de strapabíró.
A tourney hátsó váltó nagyon hamar megadta magát, a rugó meggyengült benne, nem feszítette meg a láncot, nem lehetett úgy beállítani, hogy ne essen le a lánc.
A hátsó váltó gyengeségét leszámítva kezdő mtb-nek kiváló, ha karbantartod évekig jól bírja a strapát. Persze DH-ra, meg egyéb "piszkos" dolgokra nem ajánlanám, de egy átlagos földutas, dimbes-dombos csapatásra mindenképp alkalmas, eddig még a teloval sem volt különösebb gond a 90 kilós teher alatt.
A hátsó váltó cseréjével (2500-ért vettem rá egy ~10 éves deore szintű hátsó váltót), minden nagyobb problémát megoldottam.
Hegyen-völgyon való, nem vagánykodós tekeréshez, de sík terepen és városban is megállja a helyét egy aszfaltgumival ellátva.
- tetszik a design
- szilikon markolat kényelmes
- a váz festése egész jól birja a terepet, de a festés mattsága miatt kissé nehezebben tisztitható a lakkozott vázakhoz képest.
- könnyű aluminiumból készült váz
- a gumik jól kapaszkodnak az agyagos, saras oldalazós "lefelékben"
- A teló cseréjével kezdtem. Kezdetektől fogva az emelésekkor felütött, kattogott, és idegesített. Egy használt RST Gilát kapott, így jobb lett.
- Az első gumi új korától szállhibás így folyamatosan ütött, le fogom koptatni és eldobom.
- Shimano Revoshift markolatváltót addig használtam amig szét nem hullott, nem kellett sok hozzá alig egy év, igaz én télen is használom a bicajt, így a kilóméter szalad bele (minden nap minimum 5km)
- A hátso váltó Shimano tourney. Egy gyors váltás hegynek felfelé, recss, és a lánc be is szorult a hibás beállítás miatt a küllő és a fogaskoszorú közé. Sajnos visszafordíthatalan károkat okozott, így láncot is cserélnem kellett, már az első 100 km után. A váltótartó fül eldeformálódott.
- A pedáról, újkorában rá sem mertem raktni, müanyag gyenge konstrukció.
- A hajtás, csak közutra!!! Trekking hajtóművel nem egyszerű terepezni, szóval ez nagyon átgondolatlan lépés volt a konstrukció megálmodójától. országúton viszont jó, ott 40-50 km/h ra is felgyorsítható a gép.
- A váz matricásása kopik, nem került a lakkozás alá, így sérülékeny.
- A GEPIDA forgalmazójától gyártójától, váltótartó fület nem sikerült beszereznem, E-mailben vettem fel a kapcsolatot velük, készségesen válaszoltak. Kissé furának tartom hogy a gyártó nem tart plusz alkatrészt, a váznak ennek a sérülékeny részéből.
Még egyszer nem veszek kész komplett biciklit, szerintem érdemesebb összeállítani külön - külön részekből igényekhez mérten.
A Gepida jó választás Menő apukáknak, mint én is :) gyermeket hordani ovodába, és alkalmas kissebb kirándulásokhoz, hobby bicajozáshoz.
Rendszeres, hosszabtávú használatra, sportoláshoz viszont NEM ajánlom.
Nekem egy fehér vázas gépem van még elég új szóval nem találtam semmit ami kivetnivaló lenne. Szerintem nagyon jól összerakott bicaj. Nekem kényelmes jól megy. Kb 10essel olcsóbban vettem mint az eredeti ár aminek külön örülök. csak karban kell tartani és semmi gond vele: :D
Láncvédő
Az első Gepida kerékpárok 90-es évek elején, Hódmezővásárhelyen készültek. Nevüket egy ókori nép után kapták, melynek sírjait a város környékén tárták fel. A márka sikeres volt, kerékpárjait importálták is, 1996-ra azonban az ületi kapcsolatok megszakadása miatt a gyártó cég tönkrement.
A Gepida nevet 1998-ban vásárolta meg a fővárosi Olimpia Kft, amely ugyanebben az évben, a kelet-európai kerékpárgyártók közül elsőként bevezette az ISO 9002 minőségbiztosítási rendszert, és a tömeggyártásról átállt a komolyabb fejlesztésre és minőségi termelésre.
2005-re többek között Hollandia, Belgium, Horvátország, Németország, Svédország, Ausztria, Luxemburg, Oroszország, Szerbia, Finnország, Szlovákia, Románia utcáin is futnak Gepida bringák, az eladott kerékpárok 80%-a exportra kerül.
A Gepida kínálatával jól igazodik a piaci igényekhez, mind az országúti, mind a terepkerékpárok terén akad választék, a legkisebbektől a legnagyobbakig mindenkire gondolva. Található köztük divatos fixi is, és 2008-tól az elektromos kerékpárok piacán is jelen van a cég. Vázaira örök garanciát vállal.
Kérdések | Statisztika |
---|---|
Gepida Mundo-t tárcsafékkel meglehet-e venni |
1 válasz
utolsó: 2014. máj.
|
A Gepida Mundo 2012 tárcsafék kompatibilis? |
4 válasz
utolsó: 2013. jan.
|