Kross Hexagon V4 mtb

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév:
    2011
    (frissítve: 2011.04.)
  • Listaár: 88.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-5 (5 vélemény)
Rendezés

bangor avatar
3 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Pofás, nagyon jól néz ki.

A váltók bírják a kiképzést.

A fékek egész jók.

Hátrány

A pedál, a markolat, és a felnik.

Elöl 42- es a legnagyobb tányér, komoly tempót képtelenség belőle kihozni.

A Külsők gyorsan kopnak, az egyik nekem fel is hasadt.

A monoblokkhoz bejuthat nagyobb méretű szennyeződés.

Tapasztalat

Jó kis bringa, össze van rakva.

Kiváló tuningalap lehet, eddig (2 év) cserélni kellett: külső-belső gumik, felnik.

A felniket azért cseréltem, mert a küllőkről lekopott festék helye korrodálódott. Tekerés közben recsegett ropogott a kerék így kazettás hátsó aggyal új felniket kapott a paripa. Ezért is cseréltem le a teljes hajtásrendszert, pedig jól működött még akkor is, amikor már tudtam, hogy lekerül a bicóról és nem kentem tisztogattam oly gondosan! A lánc se nyúlt meg vészesen, bírta volna még. Hozzátartozik, hogy marhára vigyáztam-vigyázok rá.

Nagyon elégedett vagyok a bicóval, kiváló technika!

 

Erre ajánlom

Menni vele, amíg szuflával bírod!

Ennyiért vettem
750000
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Sabee avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 89%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-szép ez a Kross mtb

-jó kormány

-újonan jó a váltó elég pöpec...

-nagyon jól gurul a Hexagon V4

 

Hátrány

-pedál roppant gyenge (műanyag vacak), első! nap szétment 80 kiló alatt, egy erősebb rányomásnál

-telók 500km után kotyognak, a tomítés kikopott

-eredeti külső 1000km aszfalt 70% - terep 30% után teljesen elkopott

-1000km után nem lehet beállítani normálisan a váltót

Tapasztalat

Öcsémnek szereztem a bicajt tavaly nyáron. Ő választotta, mert nagyon "állatul" néz ki (szerintem is). Sajnos a felsorolt alkatrészek elég hamar tönkrementek, pedig nem hajtotta agyon a bicót. Kicsit többet vártam tőle, volt egy Giant Rinconom, ránézésre azzal tartottam egy szintűnek, amikor ajánlottam más bringák közt ezt is, de az 3 év és jópár ezer kilóméter után is jobb állapotban volt mint emez. Szerintem nem ér 60.000 -nél többet a Kross Hexagon V4  a bicaj (még áfával sem).

Erre ajánlom

Országút, vidéki túrák falukban, vacak utakon, város.

Ennyiért vettem
67500
9 olvasó 89%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

nek999 avatar
1 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-jó váz kialakítás

-kényelmes nyereg 

-jó kormány fogás

Hátrány

- gyenge minőségü első teleszkóp (terepre)

- gyenge minőségü fékek

- lehetne kicsit könyebb is.

- gyenge gyári pedál 

Tapasztalat

én ahol csak elfér egy bicikli mindenhol hajtottam a Kross Hexagon V4-et . lényegében ár/érték arányban nem rossz de sok gyenge pontja van a biciklinek.

betonon egész jól lehet menni vele ,de terepen vannak vele problémák (villa, kerék) 

Erre ajánlom

városi tekerés , kisebb terep

Ennyiért vettem
87000
Mért tömeg
15000 g
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

amegt avatar
7 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- nagyszerű geometria (legalábbis nekem)

- könnyű váz

- egyenesfutása kiváló

- ülése kényelmes (legalábbis nekem)

- váltás pontos

- jól adagolható, hatékony (v-)fék

- egyben van a cucc, jó össze van szerelve a Kross Hexagon V4

- erős felnik

Hátrány

- hátsó fogakeréksor (14-es a legkisebb fogaskerék) nekem kevés

- hátsó agy menetes sajnos (bár ebben az árketégótiában nem várható sajnos jobb)

- a gyári külső kb 1200 km-t bírt hátul

- első teleszkóp nem egy nagy szám, de kategóriájában sajnos ezen nem kell csodálkozni

 

Tapasztalat

Felszerelései:

SR-XCT-v3 teló

SR Suntour CW9-XCC hajtókar

MF-TZ21, 7S fogaskoszorú

Shimano Tourney, FD-TZ30 első váltó

Shimano Acera RD-M360 hátsó váltó

Selle Royal RVS 8549/T Concorde ülés

Shimano Altus ST-EF51 fékváltókar

Alhonga HJ-806AD féktest

Erre ajánlom

én aszfalton, földúton, rossz úton tolom neki, eddig hibátlanul megy (500 km-nél)

Ennyiért vettem
70000
Csatolt képek
Kross Hexagon V4  2011 mtb
25 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

si76 avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 90%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

fék jó, meg lehet vele állni, telszkóp működik:-)

a pedált talán lecserélem egyszer.

terepen is próbáltam már és kiválóan bírta.

 

Hátrány

egyszer emelkedőn az első váltó ledobta a láncot. nem tudtam reprodukálni, így az okát sem tudom.

Tapasztalat

elfogult vagyok, de azt gondolom jó választás volt.

 a konkurensek ebben a kategóriában drágábbak, minőségban nem tudom...

Erre ajánlom

kerékpározás BÁRHOL :-)

Ennyiért vettem
68E
Mért tömeg
15000 g
Csatolt képek
Kross Hexagon V4  2011 mtb
20 olvasó 90%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-5 (5 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • 17"
  • 19"
  • 21"

 
színválaszték:
  • Fehér
  • Fekete

villa (teló):

SR Suntour SF-11-XCT-V3


Meghajtás

hajtókar:

SR Suntour CW9-XCC


lánc:
KMC Z50
fogaskoszorú:
Shimano Tourney,

MF-TZ21, 7S


középrész:

Thun GO(A)L


első váltó:

Shimano Tourney, FD-TZ30


hátsó váltó:
Shimano Acera,

RD-M360


 
fokozatok száma:

3x7


Kerék

felni:

Kross R


első agy:

SF-A202


hátsó agy:

Joytech 752DSE


külső gumi:

26x1,9


Irányítás

kormány:

MTB-153


kormányszár:

TDS-C41 - 8°


kormánycsapágy:

Neco H-142


nyereg:

Selle Royal RVS 8549/T Concorde


nyeregcső:

SP-235 Alu


Fék

 
féktest:

Alhonga HJ-806AD


 
fékváltó kar:
Shimano Altus,

ST-EF51


tömeg:

14,2 kg


Geometria

váz geometria kép
Kross logó

Kross márka bemutatás

A Kross cég 1990-ben, indult Lengyelországban, kis, családi kerékpárboltként. 1997-től foglalkozik saját kerékpárok gyártásával, azóta sorra szerzi az elismeréseket- többek között „Lengyel Presztízs”-díj (2001), Év Kerékpárja (2008, Unplugged modell), Aranyhajtómű (2009) díjakat söpört be.

Mára Európa egyik vezető kerékpárgyártójává nőtte ki magát, és 2009-től hazánkban is forgalmazzák. A Kross kínálatában városi, trekking és mtb kerékpárok találhatóak, a kedvező, könnyedén elérhető árútól a csúcskategóriás karbonvázasokig, egészen kicsi gyermekektől felnőttekig, kortól-nemtől függetlenül mindenkit kielégítő palettán.

Zbigniew Sosnowski, a Kross Birodalom alapítója: "Nagyon sokat tettünk, de én azt mondom: még mindig sok a tennivalónk. Mivel a siker az egy folyamat, kemény munkával tovább kell tökéletesítenünk a termékeinket és a rendszerünket. Úgy gondolom, hogy fejlesztéseinknek köszönhetően hamarosan az egész világon ismerni és használni fogják a Kross kerékpárokat, termékeinket pedig a minőséggel, az alacsony árral, a kiváló funkcionalitással és az eredeti design-nal fogják azonosítani."

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Kross Hexagon V4 termékkel kapcsolatban: