Mali Mamba 29 mtb

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév: 2013 (frissítve: 2013.06.)
  • Listaár: 170.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK




hawkez66 avatar
3 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 88%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

- Ár/ érték arányban manapság kiváló (akciósan vettem 135ért)

- Sportos  vázgeometria

- Legkisebb váznál is két kulacstartó felszerelési lehetőség

- 29-eshez képest igen fordulékony

- Tektro OEM jól adagolható

- Gyári nyereg felettébb kényelmes és minőségi darab

- 9-es Alivio rendszer meglepően jól működik

- Elég baba hátsóváltó a felszereltségben ezért az árért

- Csomagtartó és sárvédő felszerelési lehetőség

- Felszerelési pontoknál (csomagtartó, kulacstartó) integrált alátét a vázon

Hátrány

- Alsó ferde vázcső alján vannak a váltóbowdenek => koszolódás, bowden tartósság szempontjából elég rossz megoldás, ill vázvédőt se lehet felrakni így oda alulra.

- A gyárilag felszerelt külsők nagyon nehezek, traktorgumik, túl bütykösek, és a vázba széles nagyon a 2,2-es gumi, semmi sárférőhely nem marad.

- A kormányszár otromba, nehéz darab

- Nekem a hátsó fék nagyon bent fog, talán olajrátöltéssel orvosolható

- Talán egy down swing rendszerű első váltó jobb lenne koszolódás miatt, ill a takarítás szempontjából a váltó környékén (top swing váltó miatt nagyon kis hely van a hajtómű körül, sár, kosz könnyen gyűlik) azzal könnyebb lenne! Sajnos a két kulacstartó hely miatt nem rakható fel ilyen típusú váltó!!!! Az előny hátrány is sajnos!!!!

- Négyszögtengelyes Acera hajtómű elég béna megoldás, lánctányérok jók, finoman rakható rajta a lánc, de a négyszögtengely egy ócskaság!!!

- Villa nyilván egy vacak ebben az árban, szétnyüstölöm aztán cserélem!

Tapasztalat

Update:

Cserélem a hajtóművet integráltra, 170-es nekem jobb, mivel a nyeregvázcső hátrafelé törik egészen lent a váltónál, és így is kicsit előre kellett húzni a nyeregpozíciót! Emiatt a vázmegoldás miatt a súly inkább hátrafelé terelődik, mászásnál lehet hátrány, lefelé viszont nagy biztonságot nyújt!

Nekem kicsit széles a 660-as kormány, 640 lenne az ideális! Valószínűleg a stucnival együtt ez is cserés lesz!

A külsőt cseréltem 2.0-ás contira!

Esetleg a felni még cserélhető lenne, egy szegecselt verziót elbírna még az update!

Erre ajánlom

Terepen való túrázás

Kis fejlesztés után xc, hobby versenyzés

Aszfaltgumival felszerelve csomagtartóval bármilyen kemény borítású (aszfalt, beton) túrára!!! Olyan igazi mindenes gép, bármi kialakítható belőle!!!!

Ennyiért vettem
135000
8 olvasó 88%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):

Mali 29er


anyag:

Alumínium


méretek:
  • 17"
  • 19"
  • 21"

villa (teló):

Suntour SF13-XCM MLO 29’, 100mm, lockout


Meghajtás

hajtókar:

Shimano, FC-M391, 44x32x22T


lánc:

KMC Z99


fogaskoszorú:
Shimano CS-HG20 (Tourney),

9 sebességes


középrész:

Cartridge, CH 52


hátsó váltó:
Shimano Deore
 
fokozatok száma:

3x9


pedál:

SP-931, fekete


Kerék

felni:

Alu, duplafalú, 32 lyuk


első agy:

Formula DC-20-FQR


hátsó agy:

Formula DC-22-RQR


külső gumi:
Kenda Nevegal,

K-1010 29x2.20


Irányítás

váltókar:

Shimano SL-M430


kormány:

Mali Alu, 660mm x 6 fok emelés, 31.8


markolat:

Velo, VLG-311D2, Kraton


kormányszár:

Mali Alu


kormánycsapágy:

FSA TH NO 10


nyereg:

Velo, VL-1353


nyeregcső:

Mali Alu 27.2x350mm


Fék

tárcsafék:

Tektro Hidraulikus Tárcsafék


 
féktárcsa:

160 mm


Mali logó

Mali márka bemutatás

A Mali Bicycle Technology svájci-magyar cég, 1989-ben alapította Máli Péter kerékpárversenyző és Máli János grafikus.

1990-től a X. kerületben készítették közép és felső kategóriás vázaikat, főleg a minőségre igényes svájci piacra. A cég manapság főleg hazai piacra szerel össze mtb, városi, összecsukható, bmx és gyermek kerékpárokat, törekedve, hogy az adott minőségi szinten a lehető legjobb árakat kínálja.

1995-ben kapcsolatba került a Tiszaújvárosi Triatlon Klubbal a cég vezetője, Máli János, aki többek közt az orosz Galina Jenyuhina pályakerékpáros világbajnokot is szereléssel támogatta. Nagyobb jövőt, és jobb reklámot látott az idehaza egyre ismertebb klubban, mint a bizonytalan jövőjű világsztárokban. Azóta TVK-Mali néven halmoz sikert-sikerre a csapat. 2010-ben a triatlonsportban három korcsoportban- felnőtt, ifjúsági, gyermek- is a TVK-Mali csapata adta az év sportolóját, Rendes Csaba, Hankó Gábor és Lehmann Bence személyében.

A 2010-es Budapest-Bamako túrán a Mali is rajthoz állt egy autóval, fedélzetén 4 db Cobra kerékpárral. A bringákat Bamakóban, a Mali Köztársaság fővárosában, adták át a névrokon ország Olimpiai Szövetségének.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Mali Mamba 29 termékkel kapcsolatban: