Ár-érték arányban egy nagyon jó kerékpár. Sokoldalúan használható. Maratonokon is megállja a helyét és simán felveszi a versenyt a 2-300000-es biciklikkel. A váz formája nagyon tetszetős.
A teleszkópja egy 0. Nehezen lockolható, hidegben nem mozog. A stucni egy monstrum. Ennyi
2014-ben vettem használtan (1 hónapos volt és kb 40 km-t mentek vele). Egy hét múlva visszavittem a boltba, mert kattogott a középcsapágy. A miskolci Gyöngy-ház Kerékpárboltban állítólag cserélték a középcsapágyat, mert a régi el volt repedve. Kértem, hogy had nézzem meg, mert ilyet még nem láttam, mire azt mondták, hogy már visszaküldték a MALI-nak. Kb. 2 hét múlva ismét ugyanaz a tünet jött elő. Mivel verseny előtti napon voltam és a Gyöngy Kerékpárbolt nem tudta aznap bevállalni, így elvittem Kazincbarcikára a Stop-Shop -ba. Tamás kb 5 másodperc alatt megállapította, hogy nem volt meghúzva a középrészt tartó csavar. Mikor szétszedte kiderült, hogy a monoblock a gyári, a két anya pedig szárazon van behajtva.... A miskolciak lóf...t sem cseréltek a bicajon..... Orvosoltuk a problémát. Egyszerűen csak normálisan össze kellett rakni és a megfelelő nyomatékkal meghúzni mindent. Azóta kb 5000 km van benne egy kattanás nélkül. Gyöngy Kerékpárház elásta magát előttem egy életre....
A teleszkópot leszámítva minden tökéletesen teszi a dolgát, ahogy kell.
A maga 13 kilójával kicsit nehéz, de ebből lehet faragni. A 2.2-es KENDA gumi aszfalton úgy szól, mint egy LADA NIVA.. :-) , terepen viszont nagyon kezes. A 2.2 gumi hátránya, hogy nagyon kicsi a távolság a gumi és a váz között, így ha kicsit megszedi magát sárral, akkor szorul.
Időközben kapott egy SPD pedált és 2.0-ás gumit.
Terv.: hajtómű csere integráltra, teleszkóp csere (csak egy éppkézláb teló annyiba kerül, mint maga a bicaj volt.. :( )
A hobbi szinten kerékpározóktól az évi 1-2 versenyt már bevállaló amatőr szintig szerintem bőven jó a bicaj. Megállja a helyét városban és erdőben is. Mivel a vázon van hely csomagtatót felszerelni, így akár hosszú távú túrákra is ideális.