19"-os vázzal vettem. A váz felső csöve ejtett-jól kezelhető. Az üléspozíció kényelmes. A teleszkópot cseréltem MARZOCCHI XC600 TST2-re; a hajtóművet XT M770-re; az első váltót XT M771-re; a hátsó váltót XT M772 SHADOW.-ra; váltókarokat XT M770 rapidfire-ra; fogaskeréksort XT M770 11-34-re; pedált SPD M540-re; láncot XTR CN7701-re; az abroncsokat Schwalbe Nobby Nic Snake Skin-re. Kicsit húzós lett a végár, de megérte, mert tudtam, hogy a végeredmény király lesz.
A 183 centis testmagasságomhoz, és 102 kg-os testsúlyomhoz egy kellemes kis elnyűhetetlen bringát sikerült összerakni. Eddig csak a gyári hátsó fékkel volt problémám, de a fékbetétek cseréjével megoldódott.
A váz kivitele, fényzése szép, esztétikus, a vázgeometria nem szokványos-ezért is választottam többek között. Kinézetre varacskos disznó-mindenki megnézi.
A gyári hátsó fék kismértékű fékezéskor rettenetesen rezonált, de a fékbetétek cseréjével megszűnt a probléma.
Igen kevés van belőle piciny országunkban, nehéz lesz fun club-ot összehozni...
Nem tudok vele napi 24 órát tekerni más elfoglaltságok miatt...
Mást eddig nem tapasztaltam
Terepre, aszfaltra, egy igazi öszvér bringa.