Merida Trans-Mission Speed mtb

6 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév: 2004
  • Listaár: 330.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-6 (6 vélemény)
Rendezés

ariel avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

3 éve nyüstölöm,idáig csak a fékpofákat kellett cserélnem és nekem kellett beállítanom rajta mindent,mert a boltban elég gagyi módon történt meg!!Az eredeti gumi egy ruppót sem ért,le kellett cserélnem,a felnik valóban egy kicsit rugalmasak,de még a hegyi túrákon sem hagyott cserben sosem és nagyon szeretem!Szerintem remek egy kerékpár ez a Merida XC össztelós, biztos,hogy van nála jobb is,desosem bántam meg,hogy mellette döntöttem!!!

Hátrány

Semmi sem tökéletes! :)

Erre ajánlom

Túrázás,túra enyhe terepen,földúton...

Ennyiért vettem
250e
Csatolt képek
Merida Trans-Mission Speed  2005 mtb
A kerékpárom
Merida Trans-Mission Speed  2005 mtb
Elölről
Merida Trans-Mission Speed  2005 mtb
Hátulról
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Akosh avatar
3 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Nekem csak a váz van meg, azt vettem 60-ért. Jól beállítva (kicsit alacsonyabb légnyomással, mint az ajánlott érték) még jól is mozog, de nem pogózik, max kiállva. LEfelé király a 12 centis út.
Hátrány
Háát, mozoghatna kicsit finomabban is hátul.
Tapasztalat
Én szeretem, megéri az árát használtan.
Erre ajánlom
Mindenes - xc, enduro, városban sem rossz, ha kicsit keményebbre fújod - no pogo, vagy csillapítást betekered.
Ennyiért vettem
60 k
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

monguz avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Rendkívül kényelmes, elől-hátul finoman mozog, egy Mongoose NX 8.3-at cseréltem le miatta, de megérte, ég és föld, pedig az sem volt rossz. Jó áron sikerült hozzájutni.
Hátrány
A hátsó fékbowdent fel kellett kötni még egy ponton, mert állandóan cincogott (most már tárcsás lett, így ez a problema megszűnt), első váltót (deore) igen nehéz beállítani. A gumik aszfalton rettenetesek voltak, az egész váz berezonált, úgy ráztak. Terepen persze nem volt gond, de azért lecseréltem.
Tapasztalat
Nagyon jó bringa. És szép is.
Erre ajánlom
Túra, maraton.
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

emil avatar
emil
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, vitrin/garázs bicósként használtam
Előny
Szép és könnyű váz. Igényes alap felszerelés, kevés cserélendő alkatrész.
Hátrány
Rövid nyeregcső,kicsit rugalmas monoblock tájék. Kényelmetlen rövid markolat. Iszonyat rázós gumik. Annyira nem jó az a hátsó tag mint azt állitják. Most igy összegezve a hibákat nem is olyan kevés! Én mégis azt mondom rá, hogy jó vegyétek!
Tapasztalat
Fent.
Erre ajánlom
Bárki aki szeret biztonságosan, kényelmesen le és felfele hajtani.
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Vándor avatar
Vándor
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Elsőre mit látsz, hogy szép. Aztán ha rá is ülsz kiderűl, hogy nem csak ez az előnye.Első teló jól mozog, állíthatósággal sincs baj, igaz a csillapítás kicsit gáz, mert nem állítható, de sűrűbb olajjal javítható.Hátsó teló kircsi, lefelé jól nyel felfelé meg állva is allig mozdúl és jó állítható minden.Váz megfelel amire én használom, kicsit erősebb XC-nél.
Hátrány
Ez is van, de semmi sem tökéletes :P. Első átdobót cseréltem, mert nem beállítható. Stucni nekem egy kicsit hosszú volt, nehéz megemelni vele az elejét, de ha csak mászómester vagy arra jó. Cseréltem a teljes kerekeket, azt valahogy gyengusznak találtam(Deore, Alex)volt rajta (XT, SUN Single) ez kerűlt rá, ez már bevált másikon is.Sajna a vázon a hátsó bovdenezés alúl megy, ami ha vállra veszed eléggé nyom :(. Na meg tárcsafék kerűlt rá, mert már megszoktam az Avidot :)
Tapasztalat
Összességében jó a bicó, év vége felé, még az ára is elfogadható lett(köszönjük a leárazásokat).Amiket cseréltem, azok saját igények, igazából alapból is egyben van a gép, de tudjátok, ami adott az úgy sem jó. Mindenki a maga igényeihez tudja ezt a gépet alakítani, na ez nagy előny :)
Erre ajánlom
Olyan túrázóknak, xc-seknek, akik néha be-be vállalnak egy nagyobb letörést, egy erősebb lejtőzést és élvezni szeretnék a színte végtelen beállítási lehetőséget.Egyszerűen Endurózni :)
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

bateman avatar
bateman
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Nagyon kényelmes, jó mászni vele főleg, ha hátsó telót felfordítod (teljesen merevvé lehet tenni a csillapitással bár én így csak országuton használom. Nagyon jó rugozás elöl és hátus is. Viszonylag könnyű. Minden forgópont iparis. Jól beállítható a rugozás. Nekem nagyon tetszik a gép jól össze van rakva.
Hátrány
Nem tárcsafékes, a uléscső nagyon rövid a vázmérethez, Patogott a nyereggyorszár, semmi zsír nincsen gyárilag a hátsó forgó részeken ezért idegesítő cincongó hanja van, de ez gyorsan orvosolható, Láncvillához mindeképp kell védő mert nagyon alacsonyan fut a lánc és sokat verődik hozzá. A túlméretes kormány miatt alig lehet rá feltenni valamit. Az átdobót nagyon nehéz beállítani (ezt cserélem is). Eredeti gumit én lecseréltem, A belsőt is mert a második héten kiszakadt a szelep (előszőr elöl utána hátul).
Tapasztalat
Én nagyon olcsón vettem 230 000,- volt ennyi pénzért félig ajándék.
Erre ajánlom
Főleg olyan bringásnak ajánlom aki szeret föl is menni és lefeléket sem veti meg, mindezt a lehető legnagyobb kényelemben. Órák tekerhetsz rajta akkor is élvezed. Ha sokát jársz ki Alpokba egy tárcsafék elkelne rajta.
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-6 (6 vélemény)
Rendezés
Merida logó

Merida márka bemutatás

A Merida kerékpárokat gyártó céget 1972-ben alapította DH Ike Tseng, a vállalat jelenlegi elnöke. 1986 óta németországi központtal rendelkezik. Itt tervezik és tesztelik a vázakat, a gyártás pedig Tajvanon történik, így vázaik megbízhatóak, ugyanakkor elérhető árúak.

A Merida név 3 kínai karakter: a Me szépséget, a Ri kényelmet, profitot, a Da megérkezést jelent. A Merida jelentése: egy cég, ami segít téged abban, hogy odaérj, ahova tartasz!

1990-re már 15 ország piacán jelen van, és már AutoCad-et a használnak a váztervezésben. E téren a Merida a mai napig az elsők közt van, egy váz gyártásba kerülése előzetes szimulációkat is végeznek, majd az első példányokat versenyzők közreműködésével, és jeladók segítségével tesztelik.

A Merida világszintű sikeréhez nagyban hozzájárul a versenyzésben szerzett tapasztalat. Szponzoráltjaik közt van a Merida Multivan Team, mely 2011-ig 11 világbajnoki aranyérmet és számtalan más győzelmet zsebelt be. Az ő színeikben versenyez többek közt a norvég Gunn-Rita Dahle Flesja, az egyik legsikeresebb és legismertebb női kerékpárversenyző, és Merida nyergében nyert világbajnokságot José Hermida 2010-ben. Támogatja a több mint 70 fős Merida Maraton Team CST csapatot, és a Merida Hungarian Cycling Team-et.

2011-től a Lampre World Tour csapat Merida kerékpárokkal vesz rész a Tour de France-on és a többi kerékpárversenyen.

Vázaira 5 év garanciát vállal, élen jár a karbon-technológia alkalmazásában, illetve 2011-től scandium-alu ötvözetet is felhasznál a csúcskategóriás alu vázaihoz. 70 országban elérhető kínálatában található a legfiatalabbaknak szánt kerékpártól kezdve a városi, hobbi, férfi vagy női kerékpárokon át a versenyszintűig rengeteg komplett kerékpár és vázszett, akár a hegyek, az országúti vagy a bmx megszállottainak is.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Merida Trans-Mission Speed termékkel kapcsolatban: