Schwinn-Csepel Adrenalin CT mtb

6 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév: 2003
  • Listaár: 92.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK




Kovács Róbert avatar
Kovács Róbert
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Azért is vettem ezt avázat, mert volt egy 2001-es magellán Crater-em, amit az alivio tárcsafék szószerint nem el, hanem le tört.Ez év nyár eleje környékén 13000Ft-ért használtan(hónapokig csak állt)jutottam hozzá.Az alsó kormánycsapágy eléggé meg volt már halva(recsegett meg stb.).Ja amugy eggyik kormánycsapágyat sem lehet kivenni!!Beletenni tudsz mindent de kivenni...!
Hátrány
Elég véknyácska az eleje, a sújpont is hátraesik ezáltal.A nem CNC-etteket a V-fék elég láthatóan és brutálisan hajtaja(főleg mostani 2004-eseknél látok ijet).Fékmerevítő mindhez kötelező.Én személyszerint egy mozo r500-al használtam és elég durván ugráltam vele.R500-al a hátsó támvilla eléggé felfelé ált.Ja és integrált kormánycsapágy.
Tapasztalat
Egyszóval egy nagyon fasza kis váz.Akinek eladtam egy elég béna gyerek és gyilkolja a vázat, de a kormánycsapágy recsegésen kívül nincs semmi baja.Ajánlomhozzá a Mozo 3.0-t(amúgy utálom ezt a telót)az újabbakhoz nyugodtan hozzá lehet csapni egy R500-at.Ja és csak is kizárólag rövis stucnival és alátétezés nélkül(vagyis alulról felejtsétek el az alátéteket).
Erre ajánlom
Főleg CC, XC, esetleg kezdő dirt streerteseknek(Kicsit eröteljesebb igénybevételhez rendszeres ellenőrzést és CNC-zett et ajánlok
Szerinted hasznos?

Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Schwinn-Csepel Adrenalin CT váltótartó fület hol lehet kapni?
1 válasz
utolsó: 2013. ápr.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Adrenalin CT termékkel kapcsolatban: