Schwinn-Csepel Boss ATB mtb

6 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév:
    2012
    (frissítve: 2012.03.)
  • Listaár: 44.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-6 (6 vélemény)
Rendezés

pataki csaba avatar
10 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
  • viszonylag erös a váz meg a két kerék
  • szép a szine
  • ha karbantartják akkor sokáig bicikli marad
  • a gumik sokat kibirnak
  • a hajtókar meg a lánctányér viszonylag sokat bir
Hátrány
  • a fékpofák meg a pedálok szinte semmit sem birnak
  • egy - két téli esés után a váltómarkolatok eltörnek
  • a kormány egy idő után elhezd rozsdásodni és egy kisebb ugratás vagy kátyútól elfordul a kormányszárban egyenesre kellet ki  cserélni az  óta nincs ilyen
  • a középagy kb 4 évetbirt ki aztán lötyögöt meg nyikorgot .....stb
  • fékek könnyen rozsdásodnak
Tapasztalat

Árához képest jó bicikli 8 éve használom iskolába játam vele meg az utcán meg dirt pályán gyilkoltam a merevillát teleszkópra cserétem rajta a világitást, sárvédöt, csomagtartót leszdtem. megtanultam rajta biciklit szerelni

 

Erre ajánlom

iskolába járásra ,kisseb túrákra ,boltbajárni , vagy csak simán bringázni a haverokkal

Ennyiért vettem
24000
8 olvasó 63%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

vargaro avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Mindennapi használatra vettem, leginkább az ár volt számomra a meghatározó, de azt hiszem jó választás volt. A bringa jó felszerelt, a váltórendszer jól végzi a dolgát. a kerékpár egyszer sem hagyott még cserben, pedig egy 3 napos balatonkört is lezúztam vele, az ülést itt is kényelmesnek találtam.A gumija leginkább városi használatra lett kitalálva, aszfalton tökéletes. A V fékek tökéletesen és gyorsan reagálnak.

Hátrány

A stucnija a leggyengébb összetevője, eléggé eldobható kategória. Én ezt le is cseréltem, így sokkal dögösebb. Illetve talán kicsivel lehetne könnyebb, de ekkora árfekvésben ne várjunk azért csodát.

Ennyiért vettem
52000
Mért tömeg
17000 g
6 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

tahepa avatar
16 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Az ára az előnyös volt , szóval viszonylag olcsó. ( Hüse bicajboltból véve és ott is volt szervizelve )

A váltókkal igazából nem volt probléma , nem nagyon váltogattam. Debrecenben nem sok hegy vagy domb van ezért amikor megtaláltam  a megfelelő kombinációt  attól kezdve kihasználatlan volt.

A fékek néha elállítódtak , korrekció után viszonylag jól működtek...a következő hibáig.

A váz az egy masszív darab. Jó nehéz...örök mint a nyomor....nekem már nem örök , eladásra került a komplett bicaj.

A bicaj felszereltsége megfelelő , a yard sem köthet bele.

-dinamós lámpák

-macskaszemek

-sárvédők (fém)

-csomagtartó hátul (fém)

stb

Ami külön lett véve hozzá:

-kulacstartó + ivókulcs

-fém kosár a csomagtartóra... :)

 

Hátrány

A váz nehéz.

a fékek rendszeresen elállítódnak.

A kormány állandóan fellazult

Az első váltó legnagyobb fokozaton és a hátsó váltó a legkisebbre váltva...kicsit nehezen akarta elfogadni.

Tapasztalat

Olcsó és ahhoz képes elfogadható minőség..,de lehetne jobb is...apró bosszantó hibák..

A mostani Kross Hexagon X1-hez képest dupla nehéz , durva kidolgozású...tehát mint Makó és Jerusalem távolsága igaz fele-harmadannyi árért.

Erre ajánlom

Városi kerékpár , A pontból eljutni B pontba. Hosszabb útra nem ajánlom...tul kemény ülés , fékek sorozatos állítása , kormány fellezulás stb..

Ennyiért vettem
32900
Mért tömeg
17200 g
Csatolt képek
Schwinn-Csepel Boss ATB  2011 mtb
10 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Thomas76 avatar
23 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-a nyereg az egész kényelmes

-a festés is elmegy

-talán még a hajtómű,nekem azzal még nem volt gondom(eddig)

Hátrány

Kb minden más:

-a fék állandóan elállítódik,esőben nagyon gyengén fog,ráadásul mikor fékezek,akkor beleér a sárvédő tetejébe,azon is hajlítani kellett...

-a váltót se nagyon lehet normálisan beállítani

-a dinamó pár hónap után tönkrement(nem mintha használtam volna...)

-A hátsó világításnak a lyukat a sárvédőn félre fúrták,ezért nem pont középen volt

-a markolat szerintem hosszabb távon nagyon kényelmetlen,szinte bele vág az ember kezébe

-nehéz a Schwinn-Csepel Boss ATB

-a Boss ATB heggesztési varratai csúnyák

-a fékkarban a kar is eléggé lötyögős

-gyenge műanyag pedálok

-szimplafalú felnik

-hátsó sárvédőnek a tartója is pár hónap után letört,újat kellett csinálni hozzá

-túl széles gumik,nem sok értelme van,főleg hogy elvileg városi kerékpár lenne elsődlegesen...

Erre ajánlom

Talán boltba,meg ide-oda elszaladni jó,de amúgy nem szabad megvenni,mert csak a baj lesz vele...

Ennyiért vettem
38000
Csatolt képek
Schwinn-Csepel Boss ATB  2012 mtb
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

david1205 avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 88%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Festés
Hajtás
Váz
Váltó
Nyereg
Felni+Kenda gyumi

Hátrány

Műanyag pedálok
Fékek
Dinamó xD
Első teleszkóp hiánya :(

Tapasztalat

Nagyon szeretem, mert jó útitárs a Schwinn-Csepel Boss ATB. A hátrányokon könnyű segíteni.

Erre ajánlom

Hosszú túra, piacra járás stb.

Ennyiért vettem
41990
Mért tömeg
17000 g
24 olvasó 88%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Marci_99 avatar
27 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 88%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-Festés

-Nyereg

kb ennyi

Hátrány

Hát az elég sok  van a Schwinn-Csepel Boss ATB-nek

-Váltó

-Fék

-Csomagtartó

Tapasztalat

nekem a váltó 2 hónap alatt megadta magát, a váltókarral eggyütt. nekem a hajtás kb. 2 évet birt nem a legjobb.

Erre ajánlom

Boltba járni, meg városban tekerni...

Ennyiért vettem
20000
60 olvasó 88%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-6 (6 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

Acél


 
színválaszték:

Férfi:

  • Kék - Ezüst
  • Ezüst - Fekete
  • Narancs - fekete

Női:

  • Bordó - Ezüst
  • Kék - Ezüst
  • Narancs - Fekete
  • Piros - Fehér
  • Acél - Arany

villa (merevvilla):

Acél


Meghajtás

hajtókar:
Acél hajtómű,
  • Láncvédővel
  • 48-38-28T
  • 170 mm

fogaskoszorú:
Shimano Tourney,

6S


középrész:

Thun Go AL, 116 mm


első váltó:

Saiguan, felülhúzós


hátsó váltó:
Shimano Tourney,

RD-TZ50


 
fokozatok száma:

3x6


pedál:

Plasztik


Kerék

felni:

Szimplafalú, alumínium


első agy:

Acél


hátsó agy:

Acél


külső gumi:

Kenda K879

  • 26×1,95"

Irányítás

váltókar:
Shimano Tourney
kormány:

Acél, hajlított

  • 600 mm hossz
  • 50 mm emelés

kormányszár:

Acél

  • 22,2 mm
  • 100×30 mm

kormánycsapágy:

1", menetes


nyereg:

Adula MTB 360


nyeregcső:

Acél

  • 25,4 mm átmérő
  • 300 mm hossz

Fék

 
féktest:

Saccon, ALu, V


fékkar:

Alu-plasztik, Saccon


Kiegészítők

 
első lámpa:

Dinamós


 
hátsó lámpa:

Dinamós


 
sárvédő:

Pálcás, acél


 
további kiegészítők:
  • Kitámasztó
  • Csomagtartó

Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Schwinn-Csepel Boss ATB-ről mi a véleményetek?
2 válasz
utolsó: 2013. márc.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Boss ATB termékkel kapcsolatban: